Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet geblokkeerd bij microsoft

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet geblokkeerd bij microsoft

    Heb de laatste dagen al meerdere keren gehad dat mails retour komen met de melding dat het IP van Zeelandnet geblokkeerd is. Dit was steeds bij Hotmail en Outlook mail adressen.
    Onderstaande melding krijg je dan: (ontvangermail vervangen door XXXXX)

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    XXXXXXX@outlook.com
    host outlook-com.olc.protection.outlook.com [104.47.40.33]
    SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.212] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [CO1NAM03FT045.eop-NAM03.prod.protection.outlook.com]

    Reporting-MTA: dns; spamfilter12.delta.nl

    Action: failed
    Final-Recipient: rfc822;XXXXXXX@outlook.com
    Status: 5.0.0
    Remote-MTA: dns; outlook-com.olc.protection.outlook.com
    Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.212] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [CO1NAM03FT045.eop-NAM03.prod.protection.outlook.com]

  • #2
    Klopt ik krijg precies hetzelfde:


    Reporting-MTA: dns; spamfilter10.delta.nl

    Action: failed
    Final-Recipient: rfc822;iemand@outlook.com
    Status: 5.0.0
    Remote-MTA: dns; outlook-com.olc.protection.outlook.com
    Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.210] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [BN3NAM04FT059.eop-NAM04.prod.protection.outlook.com]

    In de header staat verder :

    Subject: Mail delivery failed: returning message to sender
    Message-Id: <E1h15xG-0004yQ-L7@spamfilter10.delta.nl>
    Date: Tue, 05 Mar 2019 10:01:42 +0100
    X-Sender-Warning: spamfilter10.delta.nl has no MX records
    X-DELTA-Class: whitelisted
    X-DELTA-Evidence: rule/s_ip
    X-Recommended-Action: accept
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Mar 2019, 08:47.

    Reageer


    • #3
      Iemand van DELTA Abuse moet bij Barracuda aankloppen: http://barracudacentral.org/rbl/remo...17.102.255.211
      Bron: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx...&run=toolpage#

      Reageer


      • #4
        Een aantal gebruikers heeft op dit moment het probleem. We zijn inmiddels bezig dit probleem te verhelpen.

        Reageer


        • #5
          Zo te zien 'ge-delisted' nu: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx...&run=toolpage#

          http://barracudacentral.org/lookups/lookup-reputation (217.102.255.210 invullen)

          Blijft een rottig kat en muisspel in die RBL-wereld.

          Reageer


          • #6
            Laat ik het voorzichtig zeggen, maar hij lijkt het weer te doen althans bij mij dan.

            Ze komen niet meer terug iig.
            Laatst bewerkt door driepinter; 6 Mar 2019, 13:25.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X