Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onze mailcampagnes komen niet meer aan bij @zeelandnet.nl adressen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onze mailcampagnes komen niet meer aan bij @zeelandnet.nl adressen

    L.S.,

    We zijn er achter gekomen dat onze mailings niet meer aankomen bij in de mailboxen van jullie klanten met @zeelandnet.nl mailadressen.

    Van onze ESP Smart Focus / The Message Cloud hebben wij vernomen dat ons IP adres niet op jullie blacklist staan. Ook heb ik begrepen dat jullie hierbij naar de data van Spamhouse kijken:
    81.92.117.39 is not listed in the SBL
    81.92.117.39 is not listed in the PBL
    81.92.117.39 is not listed in the XBL

    Desalniettemin worden al onze mails naar jullie klanten gesoft-bouncces. Onze ESP adviseerde ons op direct met jullie contact op te nemen om deze "blokkade" op te heffen.

    Kan ik hierover in contact komen met iemand van de technische afdeling en/of deliverability team binnen Zeelandnet?

    Met vriendelijke groet,

  • #2
    Dit heeft er ongetwijfeld mee te maken dat vele Zeelandnetabonnee's overspoeld worden met mailtjes waarvan ze zelf de afzender zijn.
    Zeelandnet reageert vaak erg laat in dit forum, misschien beter even bellen: 0118-225500

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Mailaway
      L.S.,

      We zijn er achter gekomen dat onze mailings niet meer aankomen bij in de mailboxen van jullie klanten met @zeelandnet.nl mailadressen.

      Van onze ESP Smart Focus / The Message Cloud hebben wij vernomen dat ons IP adres niet op jullie blacklist staan. Ook heb ik begrepen dat jullie hierbij naar de data van Spamhouse kijken:
      81.92.117.39 is not listed in the SBL
      81.92.117.39 is not listed in the PBL
      81.92.117.39 is not listed in the XBL

      Desalniettemin worden al onze mails naar jullie klanten gesoft-bouncces. Onze ESP adviseerde ons op direct met jullie contact op te nemen om deze "blokkade" op te heffen.

      Kan ik hierover in contact komen met iemand van de technische afdeling en/of deliverability team binnen Zeelandnet?

      Met vriendelijke groet,
      Hoi Mailaway,

      Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat er aan de hand is waardoor de mails niet aankomen.

      Wil je hiervoor alsjeblieft een mail sturen (het liefst met voorbeelden) naar [email protected]? Dan zorgen wij dat dit bij de juiste persoon terecht komt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
        Oorspronkelijk gepost door Mailaway
        We zijn er achter gekomen dat onze mailings niet meer aankomen bij in de mailboxen van jullie klanten met @zeelandnet.nl mailadressen.
        Wil je hiervoor alsjeblieft een mail sturen (het liefst met voorbeelden) naar forumbeheer@zeelandnet.nl?
        Dan wel vanaf een totaal andere afzender, b.v. een Gmail adres of zo.........

        Reageer


        • #5
          Ok, ga ik doen!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X