L.S.,
We zijn er achter gekomen dat onze mailings niet meer aankomen bij in de mailboxen van jullie klanten met @zeelandnet.nl mailadressen.
Van onze ESP Smart Focus / The Message Cloud hebben wij vernomen dat ons IP adres niet op jullie blacklist staan. Ook heb ik begrepen dat jullie hierbij naar de data van Spamhouse kijken:
81.92.117.39 is not listed in the SBL
81.92.117.39 is not listed in the PBL
81.92.117.39 is not listed in the XBL
Desalniettemin worden al onze mails naar jullie klanten gesoft-bouncces. Onze ESP adviseerde ons op direct met jullie contact op te nemen om deze "blokkade" op te heffen.
Kan ik hierover in contact komen met iemand van de technische afdeling en/of deliverability team binnen Zeelandnet?
Met vriendelijke groet,
We zijn er achter gekomen dat onze mailings niet meer aankomen bij in de mailboxen van jullie klanten met @zeelandnet.nl mailadressen.
Van onze ESP Smart Focus / The Message Cloud hebben wij vernomen dat ons IP adres niet op jullie blacklist staan. Ook heb ik begrepen dat jullie hierbij naar de data van Spamhouse kijken:
81.92.117.39 is not listed in the SBL
81.92.117.39 is not listed in the PBL
81.92.117.39 is not listed in the XBL
Desalniettemin worden al onze mails naar jullie klanten gesoft-bouncces. Onze ESP adviseerde ons op direct met jullie contact op te nemen om deze "blokkade" op te heffen.
Kan ik hierover in contact komen met iemand van de technische afdeling en/of deliverability team binnen Zeelandnet?
Met vriendelijke groet,
Reageer