Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe voorpagina Zeelandnet.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Bedoel je het lege blok onder "Foto's door onze bezoekers" en boven de blauwe balk met "op Zeelandnet vindt u ook" ?
    Daar staat nl. (als je geen Adblocker gebruik) een reclamebanner.
    Nee,
    Boven en naast de tekst "BEKIJK ALLE NIEUWBERICHTEN" (waarom hoofdletters?).
    De tekst die jij noemt zie ik niet ............

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door r0n
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Bedoel je het lege blok onder "Foto's door onze bezoekers" en boven de blauwe balk met "op Zeelandnet vindt u ook" ?
        Daar staat nl. (als je geen Adblocker gebruik) een reclamebanner.
        Nee,
        Boven en naast de tekst "BEKIJK ALLE NIEUWBERICHTEN" (waarom hoofdletters?).
        De tekst die jij noemt zie ik niet ............
        Sorry..ik zat gewoon nog op de oude pagina te kijken..:@

        Reageer


        • #19
          https://github.com/vuejs/vue/issues/273

          Reageer


          • #20
            De pagina heb ik opgeslagen en daarna alle Javascript er uit gesloopt.
            De pagina blijft goed zichtbaar, maar dat wist ik al, omdat ik ook een browser gebruik, waarin dit uitstaat.
            De file is nu dus puur HTML/CSS en deze naar de validator verzonden, geeft 11 errors en 6 warnings.
            Er zitten toch echt fouten in de HTML code, zoals een " waar dit niet mag, een meta fout, enz.
            Hierdoor loop je het risico, dat een pagina er niet in iedere up-to-date browser er hetzelfde uitziet.
            Daarbij kan alles wel degelijk foutloos, kijk b.v. naar de websites van de Rijksoverheid.
            En ik weet dat 90% van de bestaande websites voldoet niet aan de W3C norm, vaak door domme type fouten, een verkeerde conversie naar HTML-5 (vaak is het dan geen HTML-5, maar is de declaratie verkeerd).
            Bij CMS systemen is de template vaak al verkeerd, dan is iedere pagina dus ook fout.
            Maar het bewijs dat het ook goed kan, is op veel plaatsen te constateren.

            Wanneer ik op alle slakken zout ga leggen, dan kan ik ook vragen, waarom de pagina linkt naar diverse Google servers, voor het font e.d.
            Wanneer je in een buitengebied zit, in mijn geval een camping, met een gammele verbinding van maximaal 2,5kB, dan is dit hoogst irritant, want het vertraagt enorm.
            Alleen al het opzoeken van een domein duurt vaak 10 seconden.
            Gelukkig ben ik nu thuis, daar heb ik 150MB als stabiele Zeelandnet verbinding.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
              Fred44 die witte plekken zijn je adblocker
              we moeten ons wel realizeren, dat steeds meer mensen een adblocker hebben.
              er komen zelfs browsers met ingebouwde adblockers.
              op den duur moet een website daar meer en meer rekening mee houden.
              zoals het nu is, wordt er op een pagina eerst ruimte gereserveerd voor een advertentie,
              waarna er een adblocker wordt gevonden en die ruimte leeg blijft.
              dat kan natuurlijk anders

              Reageer


              • #22
                r0n....

                https://validator.w3.org/nu/?doc=htt...t.nl/homepage/

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Geweldig
                  Wat ben ik blij met Zeelandnet .........

                  Reageer


                  • #24
                    De nieuwe hoofdpagina, ja... Het spijt me, maar bij de indeling ontbreekt elke vorm van logica. Links, rechts, kriskras door elkaar staan de onderwerpen en de leveranciers hiervan. Er staat heel veel keer niks (als ik een link naar weer een volgende pagina niks mag vinden)
                    Het zou misschien wijs zijn om in de toekomst enkele verschillende voorbeeldpagina's te maken waaruit de lezers een keuze kunnen maken.
                    Als de oude homepage niet blijft bestaan is het voor mij veel eenvoudiger enkele nieuwe tabbladen aan te maken in mijn browsers. Kan ik tenminste zelf bepalen wat ik wel of minder belangrijk vind.
                    Het siert zeelandnet dat het bezig blijft met innoveren, maar het is jammer dat men vergeet terug te koppelen vooraleer een besluit genomen wordt.

                    Een goed overzicht maakt nieuwsgierig en nodigt uit tot lezen.

                    Vriendelijke groet,
                    Fred

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X