Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe voorpagina Zeelandnet.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe voorpagina Zeelandnet.nl

    Op: http://www.zeelandnet.nl/homepage/ is de nieuwe voorpagina van Zeelandnet.nl te bekijken. Nog steeds de bekende onderdelen maar net iets anders ingedeeld en vormgegeven.

    We gaan hier de komende tijd nog verder aan werken (zo werkt het nieuws nog niet helemaal goed) maar zijn benieuwd naar jullie eerste indruk en krijgen graag feedback.

  • #2
    Ziet er fris uit, maar ZeelandNet is toch een Provider geen Nieuwsmedia.

    Heeft ZeelandNet zelf de klanten dan helemaal niets te melden?
    Dat mis ik echt op de openingspagina van de ZeelandNet Website.

    Reageer


    • #3
      goed idee

      de vlakverdeling is niet optimaal, waardoor sommige items erg veel ruimte krijgen toebedeeld.
      kijk maar es naar DE STELLING en VACATUREBANK.
      ik bekijk dit met MacOS Sierra - Safari.

      Reageer


      • #4
        meer banners en meer plaatjes.
        Voor de rest niets verassend.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Ziet er fris uit, maar ZeelandNet is toch een Provider geen Nieuwsmedia.
          bij heel veel mensen moet ik toch echt Zeelandnet als startpagina instellen.

          Heeft ZeelandNet zelf de klanten dan helemaal niets te melden?
          .
          een link naar Delta zou ook niet misstaan

          Reageer


          • #6
            Dag Fred,

            Wat bedoe je met de 'de vlakverdeling is niet optimaal'?
            Kun je hiervan een schermafdruk maken en deze hier plaatsen?

            Reageer


            • #7
              dit is wat ik zo ongeveer bedoel:
              [img]b6939de7-43c8-4a67-af75-308a1e68a428.jpg[/img]
              [img]522fd749-b9c1-486b-8b06-728e6aee34e0.jpg[/img]
              [img]b1fada71-fc04-427d-96fe-fe167c614ced.jpg[/img]

              niet dat een pagina helemaal vol gepropt moet worden, maar de ruimte kan best wel beter gebruikt worden.
              let er ook op, dat er niet in een onnodig hoge resolutie gewerkt gaar worden.
              de site was nu mooi licht en snel te laden
              houwe zo

              Reageer


              • #8
                Een Website zet je op met een doel.
                Volgens mij dient het doel te zijn het leveren van zoveel mogelijk relevant informatie over de producten van ZeelandNet en aanvullende relevante info.

                Nu ( het spijt me) vind ik de openingspagina gewoon een bundeling van Nieuwsbronnen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Een Website zet je op met een doel.
                  Volgens mij dient het doel te zijn het leveren van zoveel mogelijk relevant informatie over de producten van ZeelandNet en aanvullende relevante info.

                  Nu ( het spijt me) vind ik de openingspagina gewoon een bundeling van Nieuwsbronnen.
                  Zoals fred44nl al aangaf, gebruiken heel veel mensen de voorpagina van Zeelandnet als startpagina. die zien daar ook vast (bijna) allemaal liever een nieuwsoverzicht, dal al naar gelang het aanbod van nieuws ieder moment kan wijzigen.
                  Een overzicht van producten van Zeelandnet hoef ik niet dagelijks te zien en is zonodig via de links bovenin heel snel gevonden. Wil je dat overzzicht als startpagina, dan is dat in iedere browser toch in te stellen..

                  Reageer


                  • #10
                    Fred44 die witte plekken zijn je adblocker bij de vacatures is het functioneel design...

                    Reageer


                    • #11
                      Ptrol, we willen een Zeeuwse startpagina zijn. Product info is meer voor delta.nl.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                        Fred44 die witte plekken zijn je adblocker
                        niet overal hoor

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                          Ptrol, we willen een Zeeuwse startpagina zijn. Product info is meer voor delta.nl.
                          maar een link naar Delta zou geen kwaad doen

                          Reageer


                          • #14
                            Afgezien dat ik 22 fouten in de website van een provider erg veel vind, stoor ik mij ook aan de indeling, waar onderin een groot leeg blok is.
                            Misschien is het een kwestie van wennen, of ben ik te oud voor veranderingen
                            De oude start pagina bevalt mij beter, deze heeft ook maar 7 fouten in de HTML..........

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door r0n
                              Afgezien dat ik 22 fouten in de website van een provider erg veel vind, stoor ik mij ook aan de indeling, waar onderin een groot leeg blok is.
                              Misschien is het een kwestie van wennen, of ben ik te oud voor veranderingen
                              De oude start pagina bevalt mij beter, deze heeft ook maar 7 fouten in de HTML..........
                              Bedoel je het lege blok onder "Foto's door onze bezoekers" en boven de blauwe balk met "op Zeelandnet vindt u ook" ?
                              Daar staat nl. (als je geen Adblocker gebruik) een reclamebanner.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X