Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Twijfelt u nog tussen los digitaal product of een pakket?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46

    Reageer


    • #47
      [quote=Linda van Giezen]@Jos, ik kan me voorstellen dat het een verwarrende zin is:
      "Afhankelijk van uw keuze ziet u voor welk cadeau u mogelijk in aanmerking komt."

      Mijn bescheiden mening is dat deze zin aangepast dient te worden naar:
      "Afhankelijk van uw keuze ziet u of u voor een cadeau in aanmerking komt en indien van toepassing voor welk cadeau."

      Men leest snel heen over het woord mogelijk.....

      Ik hoop dat ik iets van je teleurstelling heb weg kunnen nemen.[quote][b]Duur van het zenderpakket en hoogte van de waardebon is afhankelijk van uw pakketkeuze.[b]

      Reageer


      • #48
        Aaah door de zin "Ik ben erg teleurgesteld hoe hier mee wordt omgegaan!" dacht ik dat er sprake was van teleurstelling

        Ik kan me voorstellen dat het anders gelezen wordt dan bedoeld en ga dit dan ook zeker als feedback meegeven voor de verantwoordelijke afdeling.
        Echter moet ik wel even kwijt het dat lezen van (actie)voorwaarden een eigen verantwoording is.
        Deze heb ik zelf ook even doorgenomen en hierin staat heel duidelijk vermeld welk cadeau je ontvangt bij welke keus.

        In ieder geval bedankt voor de feedback!

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          Echter moet ik wel even kwijt het dat lezen van (actie)voorwaarden een eigen verantwoording is.
          Deze heb ik zelf ook even doorgenomen en hierin staat heel duidelijk vermeld welk cadeau je ontvangt bij welke keus.
          Linda
          Wil je graag exact aangeven waar en hoe dat staat?
          De gehele discussie gaat over het feit dat e.e.a. niet juist staat vermeld.
          Groet
          Rinus
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
            Aaah door de zin "Ik ben erg teleurgesteld hoe hier mee wordt omgegaan!" dacht ik dat er sprake was van teleurstelling

            Ik kan me voorstellen dat het anders gelezen wordt dan bedoeld en ga dit dan ook zeker als feedback meegeven voor de verantwoordelijke afdeling.
            Echter moet ik wel even kwijt het dat lezen van (actie)voorwaarden een eigen verantwoording is.
            Deze heb ik zelf ook even doorgenomen en hierin staat heel duidelijk vermeld welk cadeau je ontvangt bij welke keus.

            In ieder geval bedankt voor de feedback!
            In de actievoorwaarden:
            https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tievoorwaarden

            Reageer


            • #51
              Inderdaad. Er staat namelijk ook dit:

              1.3 Deze actie is geldig voor klanten die geen internet en geen digitale telefonie afnemen en/of voor klanten die persoonlijk door ZeelandNet zijn benaderd met dit actieaanbod.

              Reageer


              • #52
                Lezen jullie nog eens her en der terug.......
                Ik heb al weken terug de vraag gesteld of onder dit item 1.3 ook bestaande klanten in aanmerking komen.

                Tijdens/na al die weken discussie zijn de moderatoren en servicedesk van Zeelandnet niet bij machte dit klip en klaar uit te leggen aan ons....notabene hun klanten, die nog de moeite nemen om helder om uitleg te vragen

                Groet
                Rinus
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus
                  Jos en Vulpen
                  Lezen jullie nog eens her en der terug.......
                  Ik heb al weken terug de vraag gesteld of onder dit item 1.3 ook bestaande klanten in aanmerking komen.
                  Wat begrijp je niet aan "geen internet" en "geen telefoon"?

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus
                    Jos en Vulpen
                    Lezen jullie nog eens her en der terug.......
                    Ik heb al weken terug de vraag gesteld of onder dit item 1.3 ook bestaande klanten in aanmerking komen.
                    Wat begrijp je niet aan "geen internet" en "geen telefoon"?

                    Reageer


                    • #55
                      Ondanks mijn belofte te stoppen met deze discussie nog een toevoeging.
                      Inmiddels vond ik een pagina waar gelinkt wordt naar 4 verschillende actievoorwaarden:
                      delta.nl/actievoorwaarden

                      In de 4e (laatst) genoemde voorwaarden staat inderdaad vermeld dat alleen bij 2 jaar een cadeau aan de orde is.
                      Voor mij blijft onduidelijk in hoeverre bij iedere bestelling verwezen wordt naar die actievoorwaarden.
                      In de bevestiging van de verlenging van mijn alles-in-een pakket werden weliswaar actievoorwaarden genoemd, maar via de daarbij vermeldde link waren die niet te vinden.
                      Ik heb ze toen zelf gevonden door te googlen! Voor mij blijft staan dat de communicatie zeker voor verbetering vatbaar is!

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                        Echter moet ik wel even kwijt het dat lezen van (actie)voorwaarden een eigen verantwoording is.
                        Deze heb ik zelf ook even doorgenomen en hierin staat heel duidelijk vermeld welk cadeau je ontvangt bij welke keus.
                        Linda
                        Wil je graag exact aangeven waar en hoe dat staat?
                        De gehele discussie gaat over het feit dat e.e.a. niet juist staat vermeld.
                        Groet
                        Rinus
                        Wat staat er niet juist dan? En vooral waar?
                        Want als ik kijk op de website dan wordt er duidelijk onderscheid gemaakt tussen bestaande & nieuwe klanten...

                        Oorspronkelijk gepost door jos
                        Ondanks mijn belofte te stoppen met deze discussie nog een toevoeging.
                        Inmiddels vond ik een pagina waar gelinkt wordt naar 4 verschillende actievoorwaarden:
                        delta.nl/actievoorwaarden

                        In de 4e (laatst) genoemde voorwaarden staat inderdaad vermeld dat alleen bij 2 jaar een cadeau aan de orde is.
                        Voor mij blijft onduidelijk in hoeverre bij iedere bestelling verwezen wordt naar die actievoorwaarden.
                        In de bevestiging van de verlenging van mijn alles-in-een pakket werden weliswaar actievoorwaarden genoemd, maar via de daarbij vermeldde link waren die niet te vinden.
                        Ik heb ze toen zelf gevonden door te googlen! Voor mij blijft staan dat de communicatie zeker voor verbetering vatbaar is!
                        Er staat duidelijk vermeld: 'Actievoorwaarden TV & Internet', bij dit abonnement is het inderdaad zo dat je pas bij een tweejarig abonnement, een cadeau mag kiezen.
                        De Alles in 1 actievoorwaarden vind je op https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tievoorwaarden

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X