Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Twijfelt u nog tussen los digitaal product of een pakket?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Rinus, daarom ook in je PIp kijken.
    In mijn PIP was vorige maand niets te zien. Geen aanbieding of wat dan ook.
    Alleen de mogelijkheid om te wijzigen (zonder kosten, omdat het toenmalige abonnement al jaren liep).
    Dus geswitched van los TV en Internet naar Premium TV+Internet voor 52,50/mnd met de 150/15 snelheid

De PIP is nu bijgewerkt naar dit nieuwe abonnement

Dus totaal geen 'actiepremie' of wat dan ook te bekennen/

Dus je PIP in de gaten houden heb je niet veel aan in dit verband
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Rinus, daarom ook in je PIp kijken.
      In mijn PIP was vorige maand niets te zien. Geen aanbieding of wat dan ook.
      Alleen de mogelijkheid om te wijzigen (zonder kosten, omdat het toenmalige abonnement al jaren liep).
      Dus geswitched van los TV en Internet naar Premium TV+Internet voor 52,50/mnd met de 150/15 snelheid

De PIP is nu bijgewerkt naar dit nieuwe abonnement

Dus totaal geen 'actiepremie' of wat dan ook te bekennen/

Dus je PIP in de gaten houden heb je niet veel aan in dit verband
      Gezien de tekst (bovenste alinea) op onderstaande pagina had ik ook op een cadeau gerekend:
      https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet

Reageer

...misschien krijgen we een pakket aandelen.....:-)
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

...misschien krijgen we een pakket aandelen.....:-)
          Nog meer?..als inwoner van een Zeeuwse gemeente ben je al mede-aandelhouder toch..:8

Reageer

Hahahaha ja dat klopt.....
            Maar bestaande klanten vallen buiten de boot. Kijk maar bij de voorwaarden:
            Deze actie is geldig voor klanten die geen internet en/of geen tv afnemen en/of voor klanten die persoonlijk door ZeelandNet zijn benaderd met dit actieaanbod. Bij aanmelding in de actieperiode op www.delta.nl/tveninternet

Reageer

Hahahaha ja dat klopt.....
              Maar bestaande klanten vallen buiten de boot. Kijk maar bij de voorwaarden:
              Deze actie is geldig voor klanten die geen internet en/of geen tv afnemen en/of voor klanten die persoonlijk door ZeelandNet zijn benaderd met dit actieaanbod. Bij aanmelding in de actieperiode op www.delta.nl/tveninternet
              Dan is de pagina waar ik naar linkte toch niet duidelijk. Daar staat geen verwijzing naar voorwaarden of een voetnoot die dat doet... maar wel dat je bij nu bestellen een cadeau op de koop toe krijgt. Aan die voorwaarde voldeed je!

Reageer

Wellicht pikt een moderator dit op en regelt ook een die korting.......

Reageer

Rinus,
                  Aktie ook voor bestaande klanten.
                  Aanmelden via Productpagina's. Houd uw ZeelandNet inloggegevens bij de hand. Hiermee moet u inloggen om uw abonnement af te sluiten/verlengen.

Reageer

De link krijg ik niet geplaatst, maar in de Klantenservice bovenste link van dit blokje:
                    [img]985df0f6-db6d-4cbd-9702-b7243dfa48c4.jpg[/img]

*mod toevoeging* Bedoel je deze link?

Reageer

Beste Ptrol
                      Als je goed had meegelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn abonnement heb aangepast.
                      De door jou bedoelde link geeft totaal geen nieuwe inzichten, want ook daar wordt verwezen naar de Algemene Voorwaarden, waar in de bovenstaande discussie al meerdere malen is naar verwezen.
                      Het is de juist de informatie op de Klantenservice/Productpagina's in vergelijk met die Algemene Voorwaarden, die niet bepaald duidelijk zijn.
                      Alsmaar nieuwe linkjes plaatsen naar 'oud nieuws' heeft dus geen zin.

Ter info: ik heb zojuist over dit onderwerp een uitgebreide mail naar de Klantenservice gestuurd.
                      Mocht daar een antwoord op komen, zal ik dat hier delen.

Reageer

Beste Ptrol
                        Als je goed had meegelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn abonnement heb aangepast.
                        De door jou bedoelde link geeft totaal geen nieuwe inzichten, want ook daar wordt verwezen naar de Algemene Voorwaarden, waar in de bovenstaande discussie al meerdere malen is naar verwezen.
                        Het is de juist de informatie op de Klantenservice/Productpagina's in vergelijk met die Algemene Voorwaarden, die niet bepaald duidelijk zijn.
                        Alsmaar nieuwe linkjes plaatsen naar 'oud nieuws' heeft dus geen zin.

Ter info: ik heb zojuist over dit onderwerp een uitgebreide mail naar de Klantenservice gestuurd.
                        Mocht daar een antwoord op komen, zal ik dat hier delen.
                        De pagina waar door een moderator naar toe wordt gelinkt in de bijdrage van Ptrol geeft duidelijk aan, dat de actie ook geldt voor bestaande klanten met losse producten voor zowel Alles-in-1 en TV&Internet, komt dus vast goed :8
                        Overigens lukt het ook mij niet die link hier te plaatsen..

Reageer

Jos
                          Duidelijk wat er staat: ik noem dat 'lokkertjes' :-)
                          Wat op die pagina's vermeld staat, strookt niet met de actievoorwaarden voor bestaande klanten. Zie item 1..3.
                          Ik wacht bericht af op het mailtje wat ik gestuurd heb.
                          Rinus

Reageer

Reageer

Reageer

Hoi allemaal!

Even voor de duidelijkheid er wordt een onderscheid gemaakt tussen onze bestaande & nieuwe klanten.

Nieuwe klant/Alleen TV Basis (met/zonder digitale TV)
                                Vanaf Instap de 1ste 6 maanden korting op uw abonnement*
                                *Hoogte van de korting is afhankelijk van uw pakketkeuze.

Bestaande klanten met TV, internet en/of telefonie*Duur van het zenderpakket en hoogte van de waardebon is afhankelijk van uw pakketkeuze

Verlengen Alles-in-1*Duur van het zenderpakket en hoogte van de waardebon is afhankelijk van uw pakketkeuze

De actieperiode loopt van 1 mei 2016 t/m 31 augustus 2016. Deze is er dus voor nieuwe klanten van DELTA en voor bestaande klanten met een los abonnement op TV, internet en/of telefonie.

Aanmelden kan voor de nieuwe klanten via onze productpagina. Voor bestaande klanten kan dit ook via de productpagina, maar moet je je ZeelandNet inloggegevens bij de hand houden. Hiermee moet je inloggen om het abonnement af te sluiten/verlengen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X