Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foto's verwijderen van 'Zeeland foto' niet mogelijk?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foto's verwijderen van 'Zeeland foto' niet mogelijk?

    Kan ik mijn foto aanpassen en/of verwijderen?
    Nadat u de foto heeft geupload waarna deze zichtbaar is op de ZeelandNet Foto site, is het niet mogelijk enige aanpassing toe te passen. Indien u een aanpassing wenst, kunt u dit kenbaar maken aan de webmasters.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

  • #2
    Hoi Rinus,

    Wanneer je gebruik gaat maken van een dienst, maakt niet uit welke, dan is het de verantwoordelijkheid van de gebruiker om zich eerst op de hoogte te stellen van de regels die gelden voor het gebruik van zo'n dienst. In dit geval heb je foto's gepost en daarmee ben je akkoord gegaan met de regels die gesteld worden voor deze dienst. Onderdeel van deze regels is dat je afstand doet van eventuele rechten op de foto's waardoor jij de wettelijke eigenaar niet meer bent van de betreffende foto's.

    Het is daarom belangrijk om altijd goed na te denken wat er online wordt gezet. Want ook als de foto's wel verwijderd zouden worden, dan zullen foto's nog steeds vindbaar blijven dankzij diensten zoals bijvoorbeeld Goolge (cache). Iets wat je online zet zal bijna niet meer offline te krijgen zijn. Andere mensen kunnen de foto downloaden en zelf ergens opnieuw plaatsten.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik zou ze gewoon als 'ongepast' bestempelen, dan worden ze verwijderd.. Zo had ik eens een foto van een dode haas geplaatst met de tekst 'haasje over', blijkbaar vond iemand dat dermate ongepast, want die foto was erg snel verwijderd..

      Zie deze ervaring verder als een wijze les, vergeet niet dat de meeste (eigenlijk alle) online diensten dergelijke 'gebruikers voorwaarden' hebben. En dat je alle eigendomsrechten verspeelt op dingen (foto en video) die je online post.

      Reageer


      • #4
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Op verzoek zijn de foto's verwijderd.
          Bedankt
          Rinus
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X