Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat betekent mapnaam bij de communities?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat betekent mapnaam bij de communities?

    Wat bedoelen jullie bij mapnaam?

  • #2
    Dag Yvonne,

    De mapnaam van een community is de naam die het adres van je communitie bepaalt.
    Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanaries

    Kies dus een logische en goede naam, ook omdat je community zo beter gevonden wordt door google. De mapnaam kan achteraf ook niet meer veranderd worden.

    Reageer


    • #3
      @Jeroen
      Nu nog een slash (/) tussen .nl en kanaries en het gaat nog werken ook.
      Dan wordt het communities.zeelandnet.nl/kanaries

      Reageer


      • #4
        Misschien maar niet doen...straks denkt iedereen dat ik een community over kanaries heb

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
          Dag Yvonne,

          De mapnaam van een community is de naam die het adres van je communitie bepaalt.
          Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanariesEffe Jeroen, want je weet mijn hersenen werken niet zo snel , dus meer.... dus mijn email adres is lekeem en dan wordt het coomunities.zeelandnet.nl/lekeem ??

          Kies dus een logische en goede naam, ook omdat je community zo beter gevonden wordt door google. De mapnaam kan achteraf ook niet meer veranderd worden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Yvonne
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
            Dag Yvonne,

            De mapnaam van een community is de naam die het adres van je communitie bepaalt.
            Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanariesEffe Jeroen, want je weet mijn hersenen werken niet zo snel , dus meer.... dus mijn email adres is lekeem en dan wordt het coomunities.zeelandnet.nl/lekeem ??

            Kies dus een logische en goede naam, ook omdat je community zo beter gevonden wordt door google. De mapnaam kan achteraf ook niet meer veranderd worden.
            Tis gelukt Jeroen

            Reageer


            • #7
              Krijg het volgende te lezen toen ik wilde beginnen Jeroen:

              Community niet gevonden
              De community die je probeert te bekijken bestaat niet of is verwijderd.
              Bekijk het overzicht van alle actieve communities.

              Reageer


              • #8
                Yvonne,

                De mapnaam en je e-mailadres staan los van elkaar. Je bepaalt de mapnaam zelf bij het aanmaken van je community.

                Reageer


                • #9
                  Hey Yvonne,

                  Is het inmiddels gelukt een mapnaam te kiezen en je community aan te maken?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Laura
                    Hey Yvonne,

                    Is het inmiddels gelukt een mapnaam te kiezen en je community aan te maken?
                    Lief dat je het vraagt Laura, nee het lukt van geen kanten en ene Aggie heeft mij vrijdag gemaild dat ze mij wil helpen en heb haar via pb bedankt dat ze het wil doen, maar heb verder niets meer gehoord en ik wil zo graag beginnen. Hierbij de url van de community, verder ben ik niet gekomen: http://communities.zeelandnet.nl/spiritualiteit

                    Verder kom ik niet...

                    Reageer


                    • #11
                      Hey Yvonne,

                      Lief van Aggie dat ze je gaat helpen in ieder geval! Ik kan me voorstellen dat i.v.m. weekend en nu maandag, het misschien wat langer duurt voordat ze reageert.

                      Hopelijk lukt het dan je spirituele communitie op te bouwen Via deze link kun je wellicht nog wat antwoorden vinden. Succes ermee in ieder geval!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X