Wat bedoelen jullie bij mapnaam?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Wat betekent mapnaam bij de communities?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Dag Yvonne,
De mapnaam van een community is de naam die het adres van je communitie bepaalt.
Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanaries
Kies dus een logische en goede naam, ook omdat je community zo beter gevonden wordt door google. De mapnaam kan achteraf ook niet meer veranderd worden.
-
Oorspronkelijk gepost door JeroenDag Yvonne,
De mapnaam van een community is de naam die het adres van je communitie bepaalt.
Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanariesEffe Jeroen, want je weet mijn hersenen werken niet zo snel , dus meer.... dus mijn email adres is lekeem en dan wordt het coomunities.zeelandnet.nl/lekeem ??
Kies dus een logische en goede naam, ook omdat je community zo beter gevonden wordt door google. De mapnaam kan achteraf ook niet meer veranderd worden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door YvonneOorspronkelijk gepost door JeroenDag Yvonne,
Als je bijvoorbeeld een community over kanaris wilt beginnen., zet je in de mapnaam 'kanaries'. Het adres wordt dan communities.zeelandnet.nl/kanariesEffe Jeroen, want je weet mijn hersenen werken niet zo snel , dus meer.... dus mijn email adres is lekeem en dan wordt het coomunities.zeelandnet.nl/lekeem ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door LauraHey Yvonne,
Is het inmiddels gelukt een mapnaam te kiezen en je community aan te maken?
Verder kom ik niet...
Reageer
-
Hey Yvonne,
Lief van Aggie dat ze je gaat helpen in ieder geval! Ik kan me voorstellen dat i.v.m. weekend en nu maandag, het misschien wat langer duurt voordat ze reageert.
Hopelijk lukt het dan je spirituele communitie op te bouwenVia deze link kun je wellicht nog wat antwoorden vinden. Succes ermee in ieder geval!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer