Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Windows 10 en live tv. :(

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met Windows 10 en live tv. :(


  • #2
    Dit probleem hadden wij ook, wij hebben een snelkoppeling gemaakt van Internet Explorer 32 bit.
    Deze pc , Program Files (86) , Internet Explorer,in dit mapje zie staan iexplore.exe deze laatste links klikken en een snel koppeling is gemaakt ik hoop voor je dat het lukt

    Reageer


    • #3
      Jammer, ik heb het geprobeerd maar zo gauw ik dan internet explore opent en ik wil iets ondernemen dan krijg ik een mededeling dat het niet werkt en stopt het.
      Bedankt voor je reactie.

      Reageer


      • #4
        https://support.microsoft.com/kb/2608523/nl
        3. Zoek een update voor het stuurprogramma van de grafische kaart. Die vind je meestal op de website van de fabrikant van de computer, of op de site van de producent van de grafische kaart.

        Reageer


        • #5
          Hallo JanNie,

          Is het gelukt na het volgen van GoeRoe zijn advies ?

          Reageer


          • #6
            Dank je GoeRoe voor je antwoord. Ik was een paar dagen weg dus ik kon het niet eerder uitproberen.
            Vanavond heb ik gekeken of ik Teamviewer had maar dat schijn ik niet te hebben op mijn laptop.
            Wel heb ik de stappen uitgevoerd wat vermeld staat op de Microsoft site.
            Doch ik denk dat ik een stap verder ben, doch nu krijg ik op mijn FireFox wanneer ik een zender activeer onderstaande foutmelding. :-( Is hier ook een oplossing voor?

            Hallo Sheena, Zoals je ziet is het helaas niet helemaal gelukt.

            Reageer


            • #7
              JanNie, heb je misschien ingesteld staan dat de geschiedenis niet mag worden opgeslagen?
              Zie voor meer informatie deze Engelstalige link.

              Ik hoop dat het werkt
              Als dit is opgelost, wil je dan op Beste antwoord klikken?

              Reageer


              • #8
                Helaas GoeRoe, de geschiedenis staat nu op opslaan en het doet het nog niet. . Krijg nog steeds die foutmelding.
                Ik hoop echt dat het opgelost kan worden.

                Reageer


                • #9
                  Er worden twee oplossingen gegeven in het genoemde artikel. Heb je de andere geprobeerd?
                  De inhoud van deze map weggooien:
                  Code:
                  C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\LocalLow\Microsoft\Silverlight\is

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Goeroe, Hartelijk dank dit laatste heeft geholpen. Ik kan weer tv kijken op de computer. :-)

                    Nog nog mijn tablet, maar daar moet ik geloof op wachten dat delta een nieuwe updated heeft uitgebracht.
                    Nogmaals bedankt.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X