Goede avond. Ik heb een tijdje geleden al windows10 geïnstalleerd en vanaf dat moment kan ik geen life TV meer kijken op mijn laptop. Telkens krijg in de melding dat ik Silverlight moet installeren. Ik heb dit vele malen gedaan doch zonder succes. Telkens krijg een mededeling dat het al geïnstalleerd is. Dit heb ik op alle browsers. Internet explore 11 heb ik geïnstalleerd doch als ik die opstart krijg ik een error.
Ik zou toch weer graag op mijn laptop tv willen kijken. Hoe kan ik dit oplossen?
Op mijn Samsung telefoon met Android 4+ kan werkt de DeltaTV app perfect .... maar op mijn nieuwe Samsung Tablet met Android 5 weer niet. Als ik de app activeert zie ik wel alle zenders maar wanneer ik de befreffende zender activeert stopt de app
.
Weet iemand misschien hoe ik deze problemen kan oplossen? Bij voorbaat hartelijk dank.

Op mijn Samsung telefoon met Android 4+ kan werkt de DeltaTV app perfect .... maar op mijn nieuwe Samsung Tablet met Android 5 weer niet. Als ik de app activeert zie ik wel alle zenders maar wanneer ik de befreffende zender activeert stopt de app

Weet iemand misschien hoe ik deze problemen kan oplossen? Bij voorbaat hartelijk dank.
Reageer