Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen in het modem EPC3940 lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen in het modem EPC3940 lukt niet

    Ik kan weer niet inloggen op mijn modem pagina (Cisco EPC3940AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) Dit is de zoveelste keer dat ik zeelandnet moet bellen om het wachtwoord te laten resetten zijn er nog meer mensen met dit probleem

  • #2

    Reageer


    • #3
      Dat heb ik allemaal geprobeerd. Zeelandnet heeft al meerdere keren mijn modem wachtwoord gereset en dan gaat het een paar dagen goed en dan kom ik er niet meer in wat ik ook probeer Maar bedankt voor de reactie :-)

      Reageer


      • #4
        Hallo Szilweszter,

        Heb je het al eens geprobeerd met dan alleen als Username: "beheer" en het Password leeg te laten?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Ik heb zeelandnet gebeld en die gaven het volgende antwoord er is een probleem met de modem update. als de modem een update krijgt dan gooi hij de nieuwe gebruikersnaam er uit. advies alleen het wachtwoord veranderen en niet de gebruikersnaam. we gaan het zien of dit de oplossing is.

          Reageer


          • #6
            Zojuist het zelfde probleem ervaren. Dinsdag de nieuwe 3940 modem ontvangen, geinstalleerd en natuurlijk het admin account aangpast (user + pw). Een kwartier geleden viel de verbinding weg. Wilde checken op het modem of er iets te zien was. Inloggegevens werkte niet meer. Toen we na een paar minuten weer internet hadden, dit topic gelezen. Na diverse pogingen bleek de nieuwe username vervangen te zijn door beheer. Ik on dus inloggen met 'beheer'en mijn eigen password.

            Dit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Nofus
              Dit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.
              Helaas is het niet mogelijk het invoerveld van de "username" onbruikbaar te maken en wel de mogelijkheid te houden om het wachtwoord aan te passen. Dit is ingebakken in de interface van Cisco. Uitsluitend het wachtwoord word opgeslagen bij een wijziging. De gebruikersnaam word na een reset of een automatische resync van te modem gereset en blijft dus in principe altijd "beheer".

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jacco
                Oorspronkelijk gepost door Nofus
                Dit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.
                Helaas is het niet mogelijk het invoerveld van de "username" onbruikbaar te maken en wel de mogelijkheid te houden om het wachtwoord aan te passen. Dit is ingebakken in de interface van Cisco. Uitsluitend het wachtwoord word opgeslagen bij een wijziging. De gebruikersnaam word na een reset of een automatische resync van te modem gereset en blijft dus in principe altijd "beheer".
                Misschien is het handig om dit duidelijk te vermelden in de installatiehandleiding. Zoals het er nu staat, lijkt het of je ook je eigen userid kunt aanmaken (dit wordt ook opgeslagen). Expliciet vermelden dat je alleen het password moet veranderen lijkt me een goede toevoeging. Voorkomt ons een hoop ellende en Zeelandnet een hoop calls.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Nofus
                  Misschien is het handig om dit duidelijk te vermelden in de installatiehandleiding. Zoals het er nu staat, lijkt het of je ook je eigen userid kunt aanmaken (dit wordt ook opgeslagen). Expliciet vermelden dat je alleen het password moet veranderen lijkt me een goede toevoeging.
                  Ik zal het in ieder geval intern kenbaar maken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Szilweszter
                    Ik kan weer niet inloggen op mijn modem pagina (Cisco EPC3940AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) Dit is de zoveelste keer dat ik zeelandnet moet bellen om het wachtwoord te laten resetten zijn er nog meer mensen met dit probleem
                    Beste mensen,
                    Ik heb precies hetzelfde probleem. Al een paar keer gebeld naar Zeelandnet, maar resetten ze iets en kun je weer inloggen, als je dan weer je wachtwoord kiest, kun je weer niet meer inloggen. Is dit probleem al bekend bij Cisco?

                    Reageer


                    • #11
                      Gebruikersnaam op "beheer" laten staan en alleen (sterk) wachtwoord wijzigen en dit probleem is opgelost!

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo ik heb weer een probleem met mijn modempagina ik wil mijn wachtwoord veranderen maar ik krijg steeds een foutmelding invalid Password een voorbeeld van een password wat ik invul b.v. 1Q@A3!k4e5b? het lukt niet. Kan het zijn omdat ik google Ghrome gebruik?:?

                        Reageer


                        • #13
                          [quote=Szilweszter]

                          Reageer


                          • #14
                            waarom maken we ons zo druk over het wachtwoord van het modem ??
                            zolang er maar niemand zo maar van buitenaf in kan.
                            of is dat niet voldoende ??

                            Reageer


                            • #15
                              http://192.168.11.1

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X