Ik kan weer niet inloggen op mijn modem pagina (Cisco EPC3940AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) Dit is de zoveelste keer dat ik zeelandnet moet bellen om het wachtwoord te laten resetten zijn er nog meer mensen met dit probleem
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Inloggen in het modem EPC3940 lukt niet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Zojuist het zelfde probleem ervaren. Dinsdag de nieuwe 3940 modem ontvangen, geinstalleerd en natuurlijk het admin account aangpast (user + pw). Een kwartier geleden viel de verbinding weg. Wilde checken op het modem of er iets te zien was. Inloggegevens werkte niet meer. Toen we na een paar minuten weer internet hadden, dit topic gelezen. Na diverse pogingen bleek de nieuwe username vervangen te zijn door beheer. Ik on dus inloggen met 'beheer'en mijn eigen password.
Dit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door NofusDit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JaccoOorspronkelijk gepost door NofusDit kan echt niet! Zeelandnet, los dit eens op.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door NofusMisschien is het handig om dit duidelijk te vermelden in de installatiehandleiding. Zoals het er nu staat, lijkt het of je ook je eigen userid kunt aanmaken (dit wordt ook opgeslagen). Expliciet vermelden dat je alleen het password moet veranderen lijkt me een goede toevoeging.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SzilweszterIk kan weer niet inloggen op mijn modem pagina (Cisco EPC3940AD EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway) Dit is de zoveelste keer dat ik zeelandnet moet bellen om het wachtwoord te laten resetten zijn er nog meer mensen met dit probleem
Ik heb precies hetzelfde probleem. Al een paar keer gebeld naar Zeelandnet, maar resetten ze iets en kun je weer inloggen, als je dan weer je wachtwoord kiest, kun je weer niet meer inloggen. Is dit probleem al bekend bij Cisco?
Reageer
-
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer