Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Het werkt nu wel goed maar als je naar de advertenties gaat dan is het wel wat trager als je er een aan klikt dan kon je voorheen gelijk naar de foto scrollen dat duurt nu even

    Reageer


    • #77
      de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
      enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
      nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
      16-06-2015
      29-06-2015
      28-06-2015
      19-06-2015
      20-06-2015
      23-06-2015
      18 06-2015
      etc.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        de sorteerfunctie "Nieuwste advertenties" werkt niet meer goed.
        enige tijd na de introductie van het nieuwe Prikbord is dit aangepast, zodat standaard de nieuwste advertenties worden getoond.
        nu zie ik op de 1e pagina de volgende datums:
        16-06-2015
        29-06-2015
        28-06-2015
        19-06-2015
        20-06-2015
        23-06-2015
        18 06-2015
        etc.
        Hoi Fred44nl,

        Ik heb even contact gehad met de webmaster, en het sorteren werkt momenteel inderdaad niet naar behoren. Ik ga ervan uit dat er morgen naar gekeken gaat worden.

        Reageer


        • #79
          als ik nu op prikbord kijk zou er geen 1 advertentie bestaan.
          klik ik een willekeurige rubriek aan krijg ik de melding :Geen advertenties gevonden.
          terwijl ik zelf een advertentie heb geplaatst in fotografie.
          wat mij betreft 1 grote aanfluiting dit prikbord

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
            Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
            wordt er uberhaupt in gekeken dan dit forum????

            Reageer


            • #81
              bs1987 als je even terugkijkt, zie je dat er 3 reacties geleden wordt door een moderator verteld dat er vandaag (2/7) naar dat probleem gekeken wordt en vandaag is nog niet voorbij....heel even geduld zou ik zeggen!

              Reageer


              • #82
                @bs1987

                Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #83
                  Het probleem met de weergave en sortering van de prikbordadvertenties is inmiddels verholpen.
                  Er was een probleem met de Sphinx Server.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door Caroline
                    @bs1987

                    Ik zie nu weer advertenties. Wil je eens kijken of dat bij jou ook zo is? Herstart voor de zekerheid je browser.
                    Ten eerste he Caroline hoe is het lang geleden maar ik zie nu ook weer advertenties dus is opgelost misschien werkzaamheden geweest.

                    groet Marko van Weele

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                      Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
                      had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe
                        had gisteravond geen prikbord en nu ook niet meer
                        Hoi Koekeroe, dat klopt, momenteel wordt er weer aan gewerkt. Aangezien het prikbord nog vrij nieuw is kan het wel eens voorkomen dat het even niet beschikbaar is.

                        Reageer


                        • #87
                          Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
                          Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                            Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
                            !)Is het mogelijk om bij het plaatsen van een advertentie bij conditie andere opties toe te voegen bv - niet van toeassing
                            Nu is alleen mogelijk ; nieuw ; gebruikt en zo goed als nieuw
                            Ik bied een dienst aan en daar heb ik niets aan die keuzeopties

                            2)Ik kreeg voorheen een melding als de advertentie bijna verliep .Is dat nu veranderd ?

                            3):Is het mogelijk om in de advertentie titel hoofdletters alleen voor het eerste woord te gebruiken.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door remyb
                              Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
                              Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.
                              Hallo
                              Voor de rubriek auto's moet je toch betalen misschien is dat het wel ik heb er ook geen verstand van maar ik weet wel dat je voor advertentie auto's moet betalen.

                              met vriendelijke groet
                              Mark

                              Reageer


                              • #90
                                Hallo wc2wc,

                                1) Nee, het is niet mogelijk om andere condities dan de standaard condities in te vullen.
                                2) Het prikbord stuurt nog steeds een standaard melding als de prikbordadvertentie bijna verlopen is.
                                3) Nee, dat is niet mogelijk. Op het moment wordt automatisch elk woord in de advertentietitel voorzien van een hoofdletter.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X