Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tangela Bekijk bericht
    zakelijke advertentie die zich voordoet als particulier is zeer irritant
    Kunnen we dit melden zodat er actie wordt ondernomen?
    Stuur een e-mail naar onze webmaster met de betreffende advertentie. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan zal dit even verder worden bekeken.

    Edwinb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • tangela
    antwoordde
    zakelijke advertentie die zich voordoet als particulier is zeer irritant
    Kunnen we dit melden zodat er actie wordt ondernomen?
    tangela in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • plknooijer
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door plknooijer
    Op het Prikbord werkt bij mij alleen de homepage en "mijn prikbord" wat kan ik hier aan doen?
    M.v.g.,
    Lies.
    Nu doet- ie het weer
    plknooijer in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • plknooijer
    antwoordde
    Op het Prikbord werkt bij mij alleen de homepage en "mijn prikbord" wat kan ik hier aan doen?
    M.v.g.,
    Lies.
    plknooijer in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jaco1
    antwoordde
    Vroeger kon je op een advertentie klikken die niet thuis hoorde in een rubriek.
    Nu kan dat niet meer bv. onder hobby/rommelmarkten staan advertentie's en wordt je gelijk doorgezet naar een website , als je de zoekactie filtert op particulier komen ze te voorschijn en op zakelijk niet.
    Volgens mij is dat toch niet de bedoeling want het is puur zakelijk
    jaco1 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Dag ndenobel,

    De prikbord app is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment zijn we bezig met de 0.6 versie voor Android.
    De precieze datum van live gaan is nog niet duidelijk.

    @koeba
    Elk woord van de titel van het prikbord staat standaard in hoofdletters, dat klopt. Dit wordt automatisch gedaan.
    Ah...aparte keuze, het staat erg schreeuwerig. Graag een streepje er bij dan op de wishlist om gewoon zelf hoofdletters in de titel te kunnen kiezen. (Baaje Dankie!)
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Dag ndenobel,

    De prikbord app is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment zijn we bezig met de 0.6 versie voor Android.
    De precieze datum van live gaan is nog niet duidelijk.

    @koeba
    Elk woord van de titel van het prikbord staat standaard in hoofdletters, dat klopt. Dit wordt automatisch gedaan.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Kan niet in topic zoeken, dus niet zeker of dit niet al gemeld is: Elk woord van de titel van een ad is met hoofdletter?
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • ndenobel
    antwoordde
    Toen het 'nieuwe prikbord' uitgekomen is heb ik ook iets gelezen over dat er eind mei een app uitgebracht zou worden, is hier al meer over bekend?
    ndenobel in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • wc2wc
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Hallo wc2wc,

    1) Nee, het is niet mogelijk om andere condities dan de standaard condities in te vullen.
    2) Het prikbord stuurt nog steeds een standaard melding als de prikbordadvertentie bijna verlopen is.
    3) Nee, dat is niet mogelijk. Op het moment wordt automatisch elk woord in de advertentietitel voorzien van een hoofdletter.
    Ik weet dat het nu niet mogelijk is , maar misschien een idee om te veranderen .
    Bij 2) ik kreeg de afgelopen keren geen melding
    wc2wc in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Dag Remyb,

    Onderaan de advertentie staat de oranje knop 'Opties kiezen', hiermee ga je verder naar de volgende pagina van het formulier. Heb jij die oranje knop niet?

    [img]d5cf5020-09a3-4c86-a403-d9a4be0df008.jpg[/img]
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Hallo wc2wc,

    1) Nee, het is niet mogelijk om andere condities dan de standaard condities in te vullen.
    2) Het prikbord stuurt nog steeds een standaard melding als de prikbordadvertentie bijna verlopen is.
    3) Nee, dat is niet mogelijk. Op het moment wordt automatisch elk woord in de advertentietitel voorzien van een hoofdletter.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • mjvweele
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door remyb
    Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
    Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.
    Hallo
    Voor de rubriek auto's moet je toch betalen misschien is dat het wel ik heb er ook geen verstand van maar ik weet wel dat je voor advertentie auto's moet betalen.

    met vriendelijke groet
    Mark
    mjvweele in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • wc2wc
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
    !)Is het mogelijk om bij het plaatsen van een advertentie bij conditie andere opties toe te voegen bv - niet van toeassing
    Nu is alleen mogelijk ; nieuw ; gebruikt en zo goed als nieuw
    Ik bied een dienst aan en daar heb ik niets aan die keuzeopties

    2)Ik kreeg voorheen een melding als de advertentie bijna verliep .Is dat nu veranderd ?

    3):Is het mogelijk om in de advertentie titel hoofdletters alleen voor het eerste woord te gebruiken.
    wc2wc in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • remyb
    antwoordde
    Ik probeer een advertentie te plaatsen in de rubriek auto's. Ingelogd, tekst en foto's in gevoerd en opties aangevinkt.
    Daarna kan ik niet verder. Mis ik ergens een knop zoals opslaan of iets dergelijks? Ik zie dus nergens een optie om de advertentie ook echt te plaatsen. Ik gebruik chrome als browser.
    remyb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X