Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Hoi Francis,

    Zou het het nog eens willen proberen. Er is zojuist een update van het prikbord geweest die het probleem zou moeten hebben opgelost.
    net geprobeerd maar werkt nog niet nu gaat hij terug naar advertentie maken als hij klaar is erg vreemd

    Reageer


    • #62
      Francies,

      Kun je de titel van de advertentie eens flink korter maken, en het dan nog eens proberen?

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
        Francies,

        Kun je de titel van de advertentie eens flink korter maken, en het dan nog eens proberen?
        jou het is nu gelukt! super

        Reageer


        • #64
          Zeelandnet waarom hebben jullie het prikbord vernieuwd? Het prikbord was goed zoals het was.
          Het prikbord is zwaar irritant geworden ik kan er geen normaal gebruik meer van maken.
          Het prikbord is ronduit onhandig, te rommelig. en totaal onoverzichtelijk.
          Waar ik vroeger voor de lol een half uurtje het prikbord afstruinende naar een mooi koopje, klik ik het nu weg na 2 minuten omdat de frustratie toeslaat.

          Ik snap dat jullie er wat geld in hebben gestoken maar om daarvoor vast te blijven haken aan iets wat slechter is als wat het was......

          Willen jullie echt geen gehoor geven aan de klant, plaats dan in ieder geval de rubrieken terug in het midden. Aan de zijkant werkt niet.

          Reageer


          • #65
            Goede morgen
            Man man man wat moet je toch veel handelingen verrichten voor dat je een advertentie hebt geplaatst en als je dan niet snel genoeg je advertentie plaatst dan moet je weer opnieuw in loggen het lijkt wel of je ons wil ontmoedigen om een advertentie te plaatsen nog even en dan moeten we ook nog gaan betalen voor de advertentie,s en dan word het net als op marktplaats alleen voor de rijken onder ons de lol is er al een beetje van af maar dan helemaal.

            de groeten
            Mark

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Michel1989
              Zeelandnet waarom hebben jullie het prikbord vernieuwd? Het prikbord was goed zoals het was.
              Het prikbord is zwaar irritant geworden ik kan er geen normaal gebruik meer van maken.
              Het prikbord is ronduit onhandig, te rommelig. en totaal onoverzichtelijk.
              Waar ik vroeger voor de lol een half uurtje het prikbord afstruinende naar een mooi koopje, klik ik het nu weg na 2 minuten omdat de frustratie toeslaat.

              Ik snap dat jullie er wat geld in hebben gestoken maar om daarvoor vast te blijven haken aan iets wat slechter is als wat het was......

              Willen jullie echt geen gehoor geven aan de klant, plaats dan in ieder geval de rubrieken terug in het midden. Aan de zijkant werkt niet.
              U heeft groot gelijk er zijn alleen maar klachten en nog eens klachten wat voor inb....... heeft dit verzonnen ga terug naar het oude prikbord mensen die hier adverteren die ook problemen hebben klaag er op los dan snappen ze het misschien hoop ik.

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Michel1989
                Houd anders een Zeelandnet.nl poll op de voorpagina met de vraag of de Klanten blij zijn met het vernieuwde prikbord en of misschien toch liever het oude prikbord terug zouden willen hebben. De klant staat toch voorop Zeelandnet?
                De ontevredenheid is veel groter als jullie vermoeden volgens mij..

                Grt Michel
                Daar heb je groot gelijk in want je ziet niet anders dan klachten.
                Groet Mark

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Dag Saantje,

                  Dat is vervelend. Plaats je de advertentie met je PC, of iPad. Welke browser gebruik je? Stuur je foto's mee met je advertentie? Ging het inloggen wel goed?

                  Reageer


                  • #69

                    Reageer


                    • #70
                      Ja ik had geen ander antwoord verwacht maar zie nu hoeveel mensen het oneens zijn met u dan vind ik toch dat u niet koppig bent maar ontzettend vervelende zeer koppige studente politieke man bent in de politiek willen ze ook niets horen van kritiek en het is bij u niet anders wij (adverteerders) kunnen het honderden keren zeggen maar u wilt er niet aan wat bent u dan vul het maar in.

                      met vriendelijke groet
                      M.J. van Weele

                      Reageer


                      • #71
                        Dag mjvweele,

                        Dan begrijp ik je misschien niet meteen. Wat is je grootste bezwaar? Is het dat je wordt uitgelogd als je niet snel genoeg een advertentie plaatst? Of dat je teveel handelingen moet verrichten? En welke handelingen vind je dan niet logisch of niet handig?

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                          Dag mjvweele,

                          Dan begrijp ik je misschien niet meteen. Wat is je grootste bezwaar? Is het dat je wordt uitgelogd als je niet snel genoeg een advertentie plaatst? Of dat je teveel handelingen moet verrichten? En welke handelingen vind je dan niet logisch of niet handig?
                          Nou voorheen klikte je het zelfde met de categorie aan je kon je prijs invullen of bieden van af en klaar nu moet je eerst klikken op prijs dan op (bedrag gratis enz) dan het bedrag dan of bieden van af moet je toch een bedrag in vullen en dan nog eens het bedrag van het bieden dat is toch veel te omslachtig gewoon net als vroeger geen gezeur gelijk bedrag invullen klaar of bieden aan klikken en bedrag klaar en kun je nu ook op de advertentie niet zien van wat voor bedrag ze kunnen bieden voorheen wel dan in wat voor conditie dan particulier of zakelijk meestal vergeet je de foto,s er bij te zetten omdat je zo veel handelingen al hebt gedaan en dan wil ik mijn advertentie wel gelijk zien moet je weer klikken terwijl je dat voorheen niet had gelijk advertentie zichtbaar ik vind het allemaal te omslachtig maar dat vind jij natuurlijk weer niet en ik log in om een advertentie te plaatsen ben ik bezig die er op te zetten klik hem aan en dan vragen ze om in te loggen terwijl ik dat net gedaan heb heel mijn advertentie weer weg kan ik weer opnieuw beginnen iets wat goed draait moet je afblijven je gaat je motor van je auto toch ook niet open maken als het goed draait ik weet je antwoord al ja maar die moet ook onderhouden worden toch maar dat is heel wat anders dat heel de boel open te gooien maar ik zeg nogmaals maak het wat simpeler net als het oude nieuw is niet altijd een verbetering.

                          Reageer


                          • #73
                            Dag mjvweele,

                            Je moet inderdaad de nodige informatie invullen, maar zo wordt je advertentie ook makkelijker gevonden.
                            Vind je het juist niet handig dat je nu 'gebruikt' of 'nieuw' kunt invullen. Er zit inderdaad een extra pagina op het einde van het plaatsen zodat je niet meteen je advertentie zit. Maar deze extra pagina is er voor technische redenen.

                            Wat ik wel vreemd is dat je uitgelogd wordt. Heb je dit als je je advertentie plaatst via je PC, je tablet en of je telefoon? Of verschilt dat? Welke browser gebruik je? En heb je op andere sites ook problemen met het in,- en uitloggen? Laat het even weten. Dan ik even verder voor je kijken.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                              Dag mjvweele,

                              Je moet inderdaad de nodige informatie invullen, maar zo wordt je advertentie ook makkelijker gevonden.
                              Vind je het juist niet handig dat je nu 'gebruikt' of 'nieuw' kunt invullen. Er zit inderdaad een extra pagina op het einde van het plaatsen zodat je niet meteen je advertentie zit. Maar deze extra pagina is er voor technische redenen.

                              Wat ik wel vreemd is dat je uitgelogd wordt. Heb je dit als je je advertentie plaatst via je PC, je tablet en of je telefoon? Of verschilt dat? Welke browser gebruik je? En heb je op andere sites ook problemen met het in,- en uitloggen? Laat het even weten. Dan ik even verder voor je kijken.

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                                Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
                                Jeroen

                                1.-Ik merk dat het sorteren van de advertenties op datum enz. niet meer werkt - getest met ie 11 en opera 31

                                2.- vroeger kreeg ik een mailtje als mijn advertentie bijna verliep ; dat is nu niet meer zo ?

                                3. - Gaan jullie nog iets doen aan de hoofdletters in de advertentiekop ( elk woord een hoofdletter )


                                Werner

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X