Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het nieuwe prikbord? Meld het hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door musicfirst
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
    Als ik een advertentie gemaakt heb, dan kan ik deze niet opslaan, keert terug naar hetzelfde "banner toevoegen" pagina..
    Ik gebruik Google Chrome.... ook als ik een banner toevoeg, kan ik de advertentie niet opslaan.
    Voorheen had ik hier geen probleem mee, was de advertentie met een paar keer klikken gemaakt en geplaatst.

    Jammer dat het nieuwe prikbord geen vooruitgang is.
    Zojuist ook nog geprobeerd met Internet Explorer, echter kan ook de advertentie niet opslaan.
    Beginnersveld 3x gecontroleerd. Geen dingen vergeten of gele balken.

    Reageer


    • #47
      Onbegrijpelijk dat ons mooie prikbord niet meer is.
      Had het oude gehoude of neem een voorbeeld aan marktplaats.
      Nu zie je alleen fotos en een klein stukje tekst dus te weinig info en moet je alle ads eerst openen.
      Op alles moet je dubbel klikken en je ziet niet wat er gebeurd.
      Als je fotos vergroot sluit hij af en wordt de website opnieuw geladen .
      Kortom het is kapot en voor mij is de lol er goed vanaf, heb heb je het voor elkaar gekregen.............

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door auto
        Onbegrijpelijk dat ons mooie prikbord niet meer is.
        Had het oude gehoude of neem een voorbeeld aan marktplaats.
        Nu zie je alleen fotos en een klein stukje tekst dus te weinig info en moet je alle ads eerst openen.
        Je kan ook klikken op de rubriek die je wil bekijken, dan zie je wel alle advertenties onder elkaar met tekst erbij.

        Op alles moet je dubbel klikken en je ziet niet wat er gebeurd.
        Als je fotos vergroot sluit hij af en wordt de website opnieuw geladen .
        Dat klinkt alsof er in de browser iets niet goed gaat. Welke browser gebruik je?

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen
          Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
          Advertenties op het prikbord worden niet opgeslagen.reeds diverse mails over verstuurd maar nog geen oplossing

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door musicfirst
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
            Heb je nog een probleem met het nieuwe prikbord? Laat het me even weten via dit topic.
            Als ik een advertentie gemaakt heb, dan kan ik deze niet opslaan, keert terug naar hetzelfde "banner toevoegen" pagina..
            Ik gebruik Google Chrome.... ook als ik een banner toevoeg, kan ik de advertentie niet opslaan.
            Voorheen had ik hier geen probleem mee, was de advertentie met een paar keer klikken gemaakt en geplaatst.

            Jammer dat het nieuwe prikbord geen vooruitgang is.
            Ook ik heb dat probleem en ik werk met safari

            Reageer


            • #51
              Ik gebruik safari.
              In een gesprek met iemand zei hij prikbord is niet geschikt voor mobile apparatuur.
              Ik heb er geen kennis van en op mijn ipad werkt het niet.
              Alleen maar fotos naast en boven elkaar met een kleinstukje tekst waardoor info ontbreekt en ik elke adv moet openen.
              Gr

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door auto
                Ik gebruik safari.
                In een gesprek met iemand zei hij prikbord is niet geschikt voor mobile apparatuur.
                Ik heb er geen kennis van en op mijn ipad werkt het niet.
                Alleen maar fotos naast en boven elkaar met een kleinstukje tekst waardoor info ontbreekt en ik elke adv moet openen.
                Gr
                Ik wrk al 3 jaar probleemloos met een iMAC en een macbook en zette alle advertenties er zonder problemen op.
                nu is het drama

                Reageer


                • #53
                  Hallo Michel1989,

                  Ik heb je tekst verwijderd omdat je allemaal hoofdletters gebruikte. Dit wordt niet toegestaan op het forum.

                  Reageer


                  • #54
                    Houd anders een Zeelandnet.nl poll op de voorpagina met de vraag of de Klanten blij zijn met het vernieuwde prikbord en of misschien toch liever het oude prikbord terug zouden willen hebben. De klant staat toch voorop Zeelandnet?
                    De ontevredenheid is veel groter als jullie vermoeden volgens mij..

                    Grt Michel

                    Reageer


                    • #55
                      Ik zit al 2 dagen in een lus bij het invoeren van een nieuwe advertentie.
                      Als ik kies voor advertentie opslaan, ga ik terug naar opties kiezen.
                      Wat doe ik fout?

                      Reageer


                      • #56
                        De weergave van het prikbord op de iPad is inderdaad anders dan op de PC versie.
                        Op de iPad staat de weergave standaard op advertentiefoto + tekstje.
                        Maar je kunt de lijstweergave ook gewoon aanzetten.

                        [img]b82928ad-58e4-4368-85f9-a4c1467fabfe.jpg[/img]
                        [img]a8b4f77d-5318-4cb0-ad90-1ee86607e6d7.jpg[/img]

                        Reageer


                        • #57
                          Dag Saantje,

                          Dat is vervelend. Plaats je de advertentie met je PC, of iPad. Welke browser gebruik je? Stuur je foto's mee met je advertentie? Ging het inloggen wel goed?

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door saantje
                            Ik zit al 2 dagen in een lus bij het invoeren van een nieuwe advertentie.
                            Als ik kies voor advertentie opslaan, ga ik terug naar opties kiezen.
                            Wat doe ik fout?
                            ik heb het zelfde!! erg vervelend

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                              Dag Saantje,

                              Dat is vervelend. Plaats je de advertentie met je PC, of iPad. Welke browser gebruik je? Stuur je foto's mee met je advertentie? Ging het inloggen wel goed?
                              met een pc en met foto's probeer het al twee dagen

                              Reageer


                              • #60
                                Hoi Francis,

                                Zou het het nog eens willen proberen. Er is zojuist een update van het prikbord geweest die het probleem zou moeten hebben opgelost.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X