Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken via Delta lukt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door r0n
      En een oplossing tot september, dat betekend dus, dat men bij Zeelandnet nu al overuren moet gaan maken, om e.e.a. voor die tijd te stroomlijnen
      Men kan en mag niet een hele groep uitsluiten ........
      zeelandnet kan dit zonder problemen doen.
      Ik zie live tv kijken als extra dienst waarvoor je volgens mij niks extra's betaalt dus is zeelandnet nergens verplicht toe.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ekkie
        zeelandnet kan dit zonder problemen doen.
        Ik zie live tv kijken als extra dienst waarvoor je volgens mij niks extra's betaalt dus is zeelandnet nergens verplicht toe.
        Jij betaald ook niet extra voor het gebruik van rijkswegen, dus kunnen we dat jou verbieden?

        Reageer


        • #19
          Geen probleem ik ga wel met de fiets

          Reageer


          • #20
            Heren,

            Graag on-topic blijven. Overigens spreekt het voor zich dat Delta geen rekening kan houden met alpha- en betaversies.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Overigens spreekt het voor zich dat Delta geen rekening kan houden met alpha- en betaversies.
              Maar wel met de stand van de techniek, silverlight is nu eenmaal antiek, html5 heeft de toekomst.
              Daarbij zou Zeelandnet net als alle Nederlandse overheden moeten werken met openstandaarden, dan ben je van alle problemen in deze af.
              Tenslotte hoort een provider alle moderne systemen te ondersteunen, dus naast Windows, OS-X en IOS, ook Chromium-OS, Firefox OS en zeker Linux, omdat b.v. alle servers van Zeelandnet met Linux werken .........

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door r0n
                omdat b.v. alle servers van Zeelandnet met Linux werken .........
                Maar die gebruiken we dan weer niet om live tv op te kijken

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Marco
                  Oorspronkelijk gepost door r0n
                  omdat b.v. alle servers van Zeelandnet met Linux werken .........
                  Maar die gebruiken we dan weer niet om live tv op te kijken
                  Nee, maar de elementaire kennis hiervoor is dus wel aanwezig bij Zeelandnet, terwijl je met problemen door de help desk vaak niet wordt geholpen.
                  Nu lijkt het net, of ik negatief ben over Zeelandnet en dat ben ik zeker niet.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door r0n
                    Nee, maar de elementaire kennis hiervoor is dus wel aanwezig bij Zeelandnet, terwijl je met problemen door de help desk vaak niet wordt geholpen.
                    Nu lijkt het net, of ik negatief ben over Zeelandnet en dat ben ik zeker niet.
                    Dit is dus niet on topic. Moet ik deze topic dan maar sluiten?

                    Overigens, r0n, ZeelandNet vermeldt duidelijk dat Linux als besturingssysteem voor klanten niet wordt ondersteund. Bellen naar de helpdesk voor Linux-gerelateerde problemen heeft dan ook geen zin. Maar, daar hebben we natuurlijk nu het forum voor.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik kan alleen Nederland 1,2 en 3 bekijken op mijn laptop. Overige zenders niet. Laatste versie van Silverlight geinstalleerd. Werk met windows 8.1 en IE 11. Heb internet via Zeelandnet en het standaardpakket voor TV ( niet digitaal). Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

                      Reageer


                      • #26
                        van Microsoft eens.

                        Reageer


                        • #27

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X