Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken via Delta lukt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV kijken via Delta lukt niet meer

    Ik kijk altijd tv via live tv kijken van delta.
    Ineens lukt dit niet meer.
    Hij geeft steeds aan dat silverlight geinstalleerd moet worden maar dat is al geinstalleerd.
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel tv kan kijken?

  • #2
    beste Nobojo ik denk dat je een update moet uitvoeren van het programma Silverlight

    Reageer


    • #3
      Welkom op het ServiceForum, Nobojo.

      Op welk apparaat wil je LiveTV kijken en met welk besturingssysteem en browser kijk je?
      Misschien Mac dit item .

      Reageer


      • #4
        Hier hetzelfde probleem.waarom ligt het altijd aan anderen, en nooit aan delta

        Gr Frans.

        Reageer


        • #5
          Misschien handig als je dit in een eigen vraag aan de kaak stelt( bovenaan), oostelbos.
          Anders gaan antwoorden en problemen ( misschien wel hetzelfde, maar dat weten we nog niet) door elkaar lopen.

          Neem mijn reactie hierboven eens door.
          Dan kan in je eigen item meteen aandragen, wat voor je van toepassing is, Frans.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door oostelbos
            Hier hetzelfde probleem.waarom ligt het altijd aan anderen, en nooit aan delta

            Gr Frans.
            Omdat wij met z'n allen met veel meer zijn dan delta in z'n eentje dus statistisch gezien de kans aanzienlijk groter is dat het aan ons ligt

            Maar zonder gekkigheid, een stream wordt aangeboden via een server, jouw computer opent deze stream en heeft hiervoor silverlight nodig in je browser, als jouw browser op jouw computer meldt dat jij silverlight op jouw computer moet installeren is het redelijk voor de hand liggend dat het dus een lokaal issue op jouw pc is.
            Afgaande op jouw afbeelding zou ik zeggen verwijder silverlight en installeer hem even opnieuw

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Tweakaroni
              als jouw browser op jouw computer meldt dat jij silverlight op jouw computer moet installeren is het redelijk voor de hand liggend dat het dus een lokaal issue op jouw pc is.
              Die melding komt ook wanneer je een besturingssysteem gebruikt, waarvoor geen Silverlight bestaat, zoals b.v. Unix, Linux en Android-86 varianten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door r0n
                Oorspronkelijk gepost door Tweakaroni
                als jouw browser op jouw computer meldt dat jij silverlight op jouw computer moet installeren is het redelijk voor de hand liggend dat het dus een lokaal issue op jouw pc is.
                Die melding komt ook wanneer je een besturingssysteem gebruikt, waarvoor geen Silverlight bestaat, zoals b.v. Unix, Linux en Android-86 varianten.
                ergo een lokaal issue op je eigen pc ( in zo'n geval gebrek aan een compatible OS om silverlight te faciliteren)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door oostelbos
                  Hier hetzelfde probleem.waarom ligt het altijd aan anderen, en nooit aan delta

                  Gr Frans.
                  Hoi Frans,

                  Als er een probleem is met het kijken van Live TV via de website, en het probleem zou bij Delta liggen, dan zou iedereen er last van moeten hebben. Een goed voorbeeld is het feit dat het momenteel helaas niet mogelijk is om via de nieuwste Android (Lollipop) geen Delta TV App te gebruiken. Dat is een probleem van Delta en Delta moet dat oplossen. Maar in dit soort gevallen zit het probleem vrijwel altijd op de PC.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frans
                    Maar in dit soort gevallen zit het probleem vrijwel altijd op de PC.
                    Of bij degene die een gesloten standaard wil gebruiken, tegen alle adviezen van de overheid in.
                    Daarbij ook nog een niet meer ondersteunde standaard.
                    Het wordt gewoon tijd, dat Silverlight wordt afgeschaft........

                    Reageer


                    • #11
                      Touche !
                      Met de tijd meegaan en Silverlight afschaffen. HTML5

                      Reageer


                      • #12
                        User Edsulst heeft inmiddels de oplossing gepost in dit topic
                        Waarvoor onze dank

                        Reageer


                        • #13
                          Jammer dat die oplossing bij mij niet werkt ........
                          Eigenlijk word ik gediscrimineerd

                          Reageer


                          • #14
                            Sorry R0n, helpt dit? :P

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Marco
                              User Edsulst heeft inmiddels de oplossing gepost in dit topic
                              Waarvoor onze dank
                              Dit is niet de oplossing, alleen tijdelijk t/m september

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X