Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel wifi maar geen internet op mijn samsung S8

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht


    Toen we abonnement namen kregen we er ee TP-Link AV1300 Gigabit set bij .
    Ik denk dat daar iets mee is .
    Daarom vroeg ik of je nog meer wifipunten hebt.
    Daar zal zeker het probleem zitten. Die is de verbinding met je modem kwijt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht
      Ben naar modem gegaan en heb daar wifi op telefoon verbroken en weer aangezet en kreeg prima verbinding met internet , naar de woonkamer lopend werd de "taartpunt" steeds kleiner , ondanks dat de 2e tp-link unit in woonkamer zit ??????
      Je hebt dus wel een internetverbinding (...) maar verliest _bereik_ zodra je je op een bepaalde locatie in huis bevindt.
      Dat verandert de zaak. @Goeroe's opmerking mbt meerdere WiFipunten (wat bedoel je daarmee - repeater / mesh of gewoon een router?) kan zeker spelbreker zijn.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        @Goeroe's opmerking mbt meerdere WiFipunten (wat bedoel je daarmee - repeater / mesh of gewoon een router?) kan zeker spelbreker zijn.
        Ik bedoel repeaters, accesspoints, routers anders dan het DELTA modem. Dingen die ook wel een 'extra wifipunt' worden genoemd door een monteur.


        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Hallo Lucas ,

            Ben vandaag in de weer geweest met TP link set . Nogal gedoe want de master zit in stopcontact in de berging , en bij verhuizing droger en wasmachine naast geplaatst , dus alles met spiegeltje en op gevoel :-(
            Diverse keren gepaired , en uiteindelijk half uur geleden ging alles branden en was de wifi in woonkamer weer operationeel.
            Bedankt voor het meedenken, en dit geld voor alle reacties , hoop dat het blijft werken .:-)

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht
              Bedankt voor het meedenken, en dit geld voor alle reacties , hoop dat het blijft werken .:-)
              Vaag verhaal... Maar goed, fijn dat het weer werkt!

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Fijn om te horen dat het allemaal naar behoren weer werkt, Aangezien het probleem is opgelost, er geen verdere vragen meer waren in het Artikel sluit ik dit artikel.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X