Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel wifi maar geen internet op mijn samsung S8

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wel wifi maar geen internet op mijn samsung S8

    Al een hele tijd wel wifi , maar geen internet op mijn Samsung S8 . Krijg dan het bekende "taartpuntje " maar met een uitroepteken .
    In dezelfde ruimte doet mijn laptop het wel op de wifi ????
    Graag een tip , heb mijn bundel bij T-Mobile al moeten verhogen omdat ik er bijna elke maand overheen ging. Kan toch niet de bedoeling zijn
    Alvast bedankt
    Jack

  • #2
    Probeer de router even te resetten(uit, en 10 sec later weer aan)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
      Probeer de router even te resetten(uit, en 10 sec later weer aan)
      Al diverse keren gedaan , het is een mode met ingebouwde wifi van Delta , geen effect

      Reageer


      • #4
        Jack Vergeet het wifi-netwerk op je telefoon eens, en maak daarna opnieuw verbinding.

        Heb je behalve het modem nog meer wifipunten in je huis?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht
          Al een hele tijd wel wifi , maar geen internet op mijn Samsung S8
          Volgens mij zit je op het verkeerde WiFi netwerk. Het is ook mogelijk dat een tweede WiFi netwerk in de weg zit.
          Even WiFi op je telefoon afzetten, weer aanzetten en het juiste netwerk kiezen.

          Wat bedoel je met 'geen internet'? Als je een URL inklopt krijg je geen verbinding of..
          - werkt het wel als je bijvoorbeeld een ip adres inklopt: 217.63.91.13
          - werkt het wel met een andere browser?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Beste jack, ervaar je op dit moment nog steeds problemen?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Jack Vergeet het wifi-netwerk op je telefoon eens, en maak daarna opnieuw verbinding.

              Heb je behalve het modem nog meer wifipunten in je huis?
              Vergeten en opnieuw verbinding , hetzelfde resultaat wel verbinding maar geen internet.
              Geen andere wifi punten alleen 5G en 2.4G allebei hetzelfde resultaat

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Volgens mij zit je op het verkeerde WiFi netwerk. Het is ook mogelijk dat een tweede WiFi netwerk in de weg zit.
                Even WiFi op je telefoon afzetten, weer aanzetten en het juiste netwerk kiezen.

                Wat bedoel je met 'geen internet'? Als je een URL inklopt krijg je geen verbinding of..
                - werkt het wel als je bijvoorbeeld een ip adres inklopt: 217.63.91.13
                - werkt het wel met een andere browser?
                Geen internet , geeft gsm ook als mededeling ook niet met ip intikken.
                Gebruik chrome en daar werkte hij eerst wel mee , en vanmiddag ook bij IKEA geen probleem

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Beste jack, ervaar je op dit moment nog steeds problemen?
                  Ja Edwin , nog steeds hetzelfde en vanmiddag weer een bundel moeten aanschaffen bij T-Mobile , wordt er beetje niet goed van

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht

                    Geen internet , geeft gsm ook als mededeling ook niet met ip intikken.
                    Gebruik chrome en daar werkte hij eerst wel mee , en vanmiddag ook bij IKEA geen probleem
                    en hoe gaat het als je bij buren / vrienden / familie probeert om op internet te komen ??

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                      en hoe gaat het als je bij buren / vrienden / familie probeert om op internet te komen ??
                      Familie in Delft , en buren en vrienden andere provider.
                      Zoals ik al schreef wel draadloos internetten met Macbook ?????
                      Elders wel internet op telefoon .
                      Laatst bewerkt door Jack; 13 Jun 2019, 21:01.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht
                        Geen internet , geeft gsm ook als mededeling ook niet met ip intikken.
                        Een hersenkrakertje, daar houden we wel van

                        https://forum.tele2.nl/smartphones-e...alaxy-s8-71568

                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Een hersenkrakertje, daar houden we wel van

                          https://forum.tele2.nl/smartphones-e...alaxy-s8-71568
                          Bij die mijnheer was het overal, bij mij alleen thuis.

                          Reageer


                          • #14
                            Jack Ga eens naar de beveiligingsinstellingen in je ZeelandNet modem. Selecteer beveiligingstype WPA2 en encryptie AES.
                            Werkt het dan wel?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jack Bekijk bericht
                              Al een hele tijd wel wifi , maar geen internet op mijn Samsung S8 . Krijg dan het bekende "taartpuntje " maar met een uitroepteken .
                              In dezelfde ruimte doet mijn laptop het wel op de wifi ????
                              Graag een tip , heb mijn bundel bij T-Mobile al moeten verhogen omdat ik er bijna elke maand overheen ging. Kan toch niet de bedoeling zijn
                              Alvast bedankt
                              Jack
                              Even aanvullende informatie ,
                              Bij ons komt coax binnen aan voorkant huis , in een soort bijkeuken niet echt ideaal.
                              Toen we abonnement namen kregen we er ee TP-Link AV1300 Gigabit set bij .
                              Ik denk dat daar iets mee is . Ben naar modem gegaan en heb daar wifi op telefoon verbroken en weer aangezet en kreeg prima verbinding met internet , naar de woonkamer lopend werd de "taartpunt" steeds kleiner , ondanks dat de 2e tp-link unit in woonkamer zit ??????
                              Laatst bewerkt door Jack; 13 Jun 2019, 22:21.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X