Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet op WiFi-hotspots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MatthijsL
    antwoordde
    Tuurlijk wordt je hier wel geholpen. Anders had je topic niet al twee pagina's. Dat het probleem niet wordt verholpen betekend niet dat je niet geholpen wordt...

    Staan de WifiSpots al in het geheugen van je toestel? Want dan is het belangrijk dat je eerst dit netwerk vergeet voordat je opnieuw verbinding gaat maken. Staat het netwerk al in het geheugen, dan zal je stap 6 idd nooit te zien krijgen.

    Ga eens naar je Wifi menu, houdt het Wifinetwerk WifiSpots lang ingedrukt tot je een menu krijgt. Hier moet de optie netwerk vergeten tussen staan, mist deze nog in het geheugen van je toestel staat. Klik vervolgens op netwerk vergeten. Als je daarna het stappenplan nogmaals zou volgen, met de STANDAARD browser van je telefoon, dan zou het moeten lukken.
    MatthijsL in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Ik heb met de klantenservice alle stappen doorlopen van de handleiding. Dit had ik zelf al xxxx keer al gedaan. Uiteraard hielp het dus niet. Ze zeiden ook dat dit eigenlijk niet was wat ze deden en dat ik mijn probleem hier op het forum moest schrijven.

    Maw ik heb dus hier pas mijn bericht geplaatst toen zij (klantenservice) mij NIET konden helpen!!

    En hier word ik ook niet echt geholpen.
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Haha, je hebt twee weken niet gebeld en zitten wachten? En het was dringend?
    Als je echt *nu* geholpen wilt/moet worden, dan bel je en als ze dan zeggen dat je naar dit forum moet gaan, neem je daar toch geen genoegen mee?
    Koeba in WiFi
    Laatst bewerkt door Koeba; 9 Oct 2018, 14:54.

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Koeba, wie moet ik bellen dan? Klantenservice stuurt mij hierheen..........
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Het forum is niet voor dingen die spoed hebben. Bel en ze zullen je te woord staan.
    Koeba in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Is er nu geen andere, snellere, nuttigere manier om mij te helpen als via dit forum? Vind het niet opschieten zo. Mede omdat ik hier zo weinig ben. En tot op heden werken de adviezen voor geen meter.
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Ik kom nooit op stap 6 uit
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Heb het wachtwoord gewijzigd. Helpt niet.
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Ik kom hier zelden, dus zie nu pas het voorstel om het wachtwoord te wijzigen. Dat zal ik nog eens proberen. Onder welk kopje vind ik dat bij Mijn Delta? Ik blijf het trouwens belachelijk en omslachtig vinden dat dit allemaal nodig is puur omdat het certificaat is gewijzigd.
    dogs4ever in WiFi
    Laatst bewerkt door dogs4ever; 19 Sep 2018, 18:49.

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Is het nog gelukt om verbinding te maken met de Wifispots na het wijzigen van het wachtwoord?
    MatthijsL in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Authenticatieprobleem zou wijzen op een verkeerd ingevoerd wachtwoord. Ook al heb je die juist genoteerd

    Maak via MijnDELTA eens een nieuw wachtwoord aan voor de WifiSpots en probeer het daarna nogmaals. Het wijzigen van het wachtwoord kan tot 2 uur duren. Verwijder het bestaande certificaat uit het toestel en gebruik de optie 'netwerk vergeten' voor de Wifispots. Volg daarna nog eens het stappenplan via de standaardbrowser van je telefoon.
    MatthijsL in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Ik heb een Alcatel One Touch Pop 3. Hij draait op Android 5.1

    Tot de nieuwe veiligheidscertificaat kwam had ik NOOIT problemen.

    Soms geeft die aan: authenticatie problemen.

    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Wat voor merk en type toestel heb je dogs4ever? En welke softwareversie draait daarop? Heb je een mogelijkheid om ook eens een ander toestel te proberen? Puur even om te proberen of het daarmee wel lukt. Krijg je een foutmelding? (Anders dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.)
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Wat voor merk en type toestel heb je dogs4ever? En welke softwareversie draait daarop? Heb je een mogelijkheid om ook eens een ander toestel te proberen? Puur even om te proberen of het daarmee wel lukt. Krijg je een foutmelding? (Anders dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.)
    MatthijsL in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Ik kom nooit op dit scherm:

    Stap 6: WifiSpots instellen

    Je komt nu in een scherm met instellingen terecht. Selecteer daarbij de volgende gegevens:

    EAP-methode: PEAP
    Verificatie fase 2: MSCHAPV2
    CA-certificaat: DELTA WifiSpots CA

    Ik moet gelijk dit doen:
    Identiteit: [vul hier je WifiSpots gebruikersnaam in]
    Anonieme identiteit: [laat dit veld leeg]
    Wachtwoord: [vul hier je WifiSpots wachtwoord in]
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:


  • dogs4ever
    antwoordde
    Buitenshuis kan ik nog steeds nergens op de wifi hotspots
    dogs4ever in WiFi

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X