ik heb problemen met instellen van delta wifispots,welke naam moet ik invullen bij identiteit en welk wachtwoord.het wachtwoord voor deltawifispot weet ik niet
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA WiFi-Spot instellen.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Al geslaagd met het instellen van de WifiSpots? Zo nee raadpleeg dan eens de handleiding voor het instellen van de WifiSpots. Belangrijk is om dit te doen met de standaardbrowser op je mobiel/tablet.
De inloggegevens voor de WifiSpots vind je idd terug via MijnDELTA.
- Klik op mijn producten
- Klik op je internetabonnement
- Klik op de nieuwe pagina nogmaals op je internet abonnement en scroll naar beneden
- Klik op WifiSpots van DELTA
Hier vindt je de benodigde gegevens om te kunnen inloggen.A prudent question is one-half of wisdom
- 1 Like
Reageer
-
Ingridfaas Heb je het wachtwoord handmatig ingevuld? en gecontroleerd op eventuele typefouten in e-mailadres en wachtwoord?
Als het probleem aanhoud stuur ons dan een e-mail met de klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
Reageer
-
Als ik naar mijn Delta ga, en kijk bij Delta wifispots, staat er bij gebruikersnaam
en wachtwoord helemaal niets meer. Behalve: @delta.nl
Als ik deze gegevens niet heb kan ik met mijn nieuwe telefoon niet in loggen op Delta wifispots.
Wat kan ik doen??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door duijm Bekijk berichtAls ik naar mijn Delta ga, en kijk bij Delta wifispots, staat er bij gebruikersnaam
en wachtwoord helemaal niets meer. Behalve: @delta.nl
Als ik deze gegevens niet heb kan ik met mijn nieuwe telefoon niet in loggen op Delta wifispots.
Wat kan ik doen??
Reageer
-
Setting for WiFi Spot
All, I am writing this in English as my Dutch is not stable enough.. I am visiting a friend here in NL who gave me the WiFispot Username and PW, but I am struggling to access any Spot. On the website it shows very old instructions of IOS and Win and Android versions.
Any idea or link to a tutorial? I will travel for two weeks and access would be beneficial.
Thanks
MR holLaatst bewerkt door Mr Hol; 14 Aug 2019, 20:37.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer