Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA WiFi-Spot instellen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA WiFi-Spot instellen.

    ik heb problemen met instellen van delta wifispots,welke naam moet ik invullen bij identiteit en welk wachtwoord.het wachtwoord voor deltawifispot weet ik niet

  • #2
    dat kun je allemaal terugvinden in MijnDelta.nl

    Reageer


    • #3
      Bij je internetabonnement, vind je die gegevens onder het modem.

      Reageer


      • #4
        Al geslaagd met het instellen van de WifiSpots? Zo nee raadpleeg dan eens de handleiding voor het instellen van de WifiSpots. Belangrijk is om dit te doen met de standaardbrowser op je mobiel/tablet.

        De inloggegevens voor de WifiSpots vind je idd terug via MijnDELTA.

        - Klik op mijn producten
        - Klik op je internetabonnement
        - Klik op de nieuwe pagina nogmaals op je internet abonnement en scroll naar beneden
        - Klik op WifiSpots van DELTA

        Hier vindt je de benodigde gegevens om te kunnen inloggen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          delta wifispots is eruit. hoe stel ik dat weer in zie staan eap methode peap en phase 2 vertificatie mschapv2 ca certificaat niet opgegeven. is er zomaar ineens uit op gsm

          Reageer


          • #6
            Beste beertje.

            Via deze link kan je de DELTA WifiSpots instellen.

            Reageer


            • #7
              Zit met hetzelfde probleem, maar kan in mijn delta wel wachtwoord vinden , dit ingevuld en geeft aan dat ww niet juist is....

              Reageer


              • #8
                Ingridfaas Heb je het wachtwoord handmatig ingevuld? en gecontroleerd op eventuele typefouten in e-mailadres en wachtwoord?

                Als het probleem aanhoud stuur ons dan een e-mail met de klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer


                • #9
                  Als ik naar mijn Delta ga, en kijk bij Delta wifispots, staat er bij gebruikersnaam
                  en wachtwoord helemaal niets meer. Behalve: @delta.nl

                  Als ik deze gegevens niet heb kan ik met mijn nieuwe telefoon niet in loggen op Delta wifispots.
                  Wat kan ik doen??

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door duijm Bekijk bericht
                    Als ik naar mijn Delta ga, en kijk bij Delta wifispots, staat er bij gebruikersnaam
                    en wachtwoord helemaal niets meer. Behalve: @delta.nl

                    Als ik deze gegevens niet heb kan ik met mijn nieuwe telefoon niet in loggen op Delta wifispots.
                    Wat kan ik doen??
                    [email protected]

                    Reageer


                    • #11
                      Stukje informatie die kan helpen is dat je wifi spots uit kan zetten (ook in mijn delta). (of kan uit staan)

                      Reageer


                      • #12
                        duijm Deze verstoring is inmiddels bekend bij ons en wordt zo snel mogelijk verholpen. Excuses voor het ongemak

                        Reageer


                        • #13
                          Setting for WiFi Spot

                          All, I am writing this in English as my Dutch is not stable enough.. I am visiting a friend here in NL who gave me the WiFispot Username and PW, but I am struggling to access any Spot. On the website it shows very old instructions of IOS and Win and Android versions.
                          Any idea or link to a tutorial? I will travel for two weeks and access would be beneficial.

                          Thanks

                          MR hol
                          Laatst bewerkt door Mr Hol; 14 Aug 2019, 21:37.

                          Reageer


                          • #14
                            Mr Hol Welk merk en type telefoon heb je in gebruik en welke foutmelding krijg je bij het aanmelden?

                            Reageer


                            • #15
                              Using Xiaomi Mi 9, Huawei P30 and SURFACE laptop with latest win 10

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X