Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi bellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    ok gezien maar wat kan er dan nog zijn
    heb duidelijk t gevoel dat wifi niet werkt als ik wil bellenhet begint met weg vallen van het geluid en te verstaan
    mn vrouw heeft zelfde toestel met zelfde klachten
    ik ga er van uit dat hetniet aan t toestel ligt??

    Reageer


    • #17
      Wat is je afstand tot het wifi-modem?
      Ga eens naast het wifi-modem staan.
      Hoe is het dan?
      Geen storende draadloze apparaten in de buurt?

      Wifi verbeteren al eens doorgenomen?
      Op welk kanaal ingesteld?
      Bij voorkeur op 1, 6 of 11 vastzetten.
      Zie: https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren en https://youtu.be/QcWN_aAaccs

      Niet iemand in je omgeving die je wifi ook eens met zijn telefoon uit kan testen?
      Of andersom juliie telefoons bij een ander?

      Reageer


      • #18
        hallo ptrol
        afstand ongeveer 3 meter verder geen draadloos app in de buurt
        al eens kijken om kanaal vast te zetten op een van die
        iklaat dat zspm weten
        met de telefoons is al keer uitgeprobeert maakte niets uit, vandaar dat ik denk dat het de wifi moet zijn
        maar hoe zet je de kanalen vast???

        Reageer


        • #19
          Heb je de filmpjes dan niet bekeken?
          Dan zou je gezien hebben hoe je het kanaal kan wijzigen: https://www.youtube.com/watch?v=QcWN...ature=youtu.be

          Als iemand anders via wifi bij jullie belt, heeft deze dan ook problemen?
          Je laptop werkt wel goed.

          Verwijder het wifi netwerk eens uit je telefoon en maak opnieuw verbinding.

          Reageer


          • #20
            Hoi Sufferdje,

            Herkenbaar probleem. Nooit problemen gehad met de Provider Vodafone. Sinds 2 maanden dezelfde problemen als wat jij ondervindt.
            Hier in huis beiden een iphone x, en beide telefoons perfecte wifi ontvangst hier in huis op de 5 ghz.
            Bij vodafone wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en de oplossing wat ze voorstellen is bellen via wifi.
            Dat stel je in, maar de verstaanbaarheid wordt er niet beter op. Tot vandaag krijgen we beiden te horen dat we slecht te verstaan zijn. Contact met Vodafone heb ik uiteindelijk opgegeven, want hier kom je niet verder mee...Bij het einde van mijn contract stap ik over naar KPN.
            Via diverse forums kom ik tegen dat bellen via wifi goed werkt wat betreft verstaanbaarheid, als de andere beller ook wifi bellen heeft aanstaan.

            Reageer


            • #21
              filmpjes bekeken voor deze jongen is het chinees
              laptop werk prima
              net werk er af gehaald op telefoon en opnieuw op gezet , geen verschil
              van middag geprobeert met toestel dochter geen verschil

              Reageer


              • #22
                Wifi werkt, want anders zou je met laptop ook niet op het Internet kunnen.
                Heeft je dochter ook Vodafone en zelfde toestel?

                Wekt je toestel via wifi bij een ander wel?

                Misschien kunnen andere Forummers je nog helpen.
                Of leg je probleem voor in een mailtje aan [email protected]
                Verwijs erin naar deze topic.

                Reageer


                • #23
                  dochter heeft ander merk
                  en niet vodafone
                  toestel werkt beter bij mn dochter

                  Reageer


                  • #24
                    Al mailtje gestuurd?
                    Al eens lang geweest bij Vodafone?

                    Reageer


                    • #25
                      ja bij vodafone zegt men dat wifi niet juist werkt
                      nee nog geen mail gestuurd heb nog meer te doen maar dat gaat komen

                      Reageer


                      • #26
                        Hoi sufferdje,

                        Hoe staat het nu met je probleem? Ben je al een stapje dichterbij gekomen tot de oplossing?

                        Reageer


                        • #27
                          nee natuurlijk niet !!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                            nee natuurlijk niet !!
                            Ik vind het jammer om te horen dat je nog geen oplossing hebt voor je probleem.

                            Onze leden proberen waar mogelijk met je mee te denken, maar het is lastig om direct tot een oplossing te komen als het probleem nauwelijks te traceren is.

                            Reageer


                            • #29
                              je wordt overal van kastje naar de bekende muur gestuurd

                              Reageer


                              • #30
                                [email protected].

                                Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X