Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi bellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi bellen

    bellen en gebeld worden is probleem vooral binnenshuis
    telefoon profider zegd dat bellen binnenshuis ondersteund wordt door wifi??dus vorig jaar al tel op wifibellen gezet
    maakt niet uit
    nu is er onderzoek gedaan met als resultaat geen 100% dekking binnenshuis dus bijna 0 in mijn geval
    nu krijg ik weer antwoord van hun dat mijn wifi niet deugt????dus de volgende vraag wat nu te doen
    heb overal ontvangst op mijn laptop door het hele huis, wat kan er dan nog schelen??

  • #2
    Welke telefoon heb je?

    Welk wifi-modem heb je? EPC 3940 of 3925?
    Je maakt wel verbinding met het juiste netwerk?
    Is het ww correct voor dat netwerk.

    Je maakt toch geen verbinding via wifispots, maar via je 2.5 of 5ghz netwerk ( 5ghz dient wel door hardware ondersteund te worden).

    Kijk eens bij je instellingen voor wifi in je telefoon.

    Reageer


    • #3
      hallo ptrol
      cisco 3940 wachtwoord is volgens mij juist
      instellingen telefoon zijn ook goed ingesteld door provider
      hoe weet ik of 2.5 of 5g netwerk ben verbonden?

      Reageer


      • #4
        en wat is beter voor wifi bellen?

        Reageer


        • #5
          Dat zal je moeten bekijken bij de instellingen voor wifi in je telefoon.

          Hebben de 2 netwerken ( 2.4 ghz en 5 ghz ) wel verschillende namen?
          Wachtwoorden mogen gelijk zijn.

          5 ghz is minder druk en daardoor minder belast.
          Maar nogmaals niet alle telefoons kunnen overweg met 5ghz netwerk.

          Welke telefoon heb je?

          Reageer


          • #6
            Sufferdje, dien een netwerkklacht in bij je mobiele aanbieder. Lossen ze deze niet naar behoren op, dan kun je opzeggen zonder opzegtermijn, met als reden geen dekking.

            Wel kun je ook nog de dekkingskaart van jouw aanbieder raadplegen, hierop moet te zien zijn of er wel of geen voldoende dekking is/zou moeten zijn.

            Reageer


            • #7
              ja netwerk klacht is al 3 keer ingedient
              dekkingskaart ziet r redelijk uit maar geen hoogvlieger

              Reageer


              • #8
                Dan kun je de provider uitzoeken met de beste dekking en de voor jou beste prijs
                Een overzicht van de providers en via welk netwerk ze hun diensten aanbieden vind je in deze lijst.

                Is hiermee je vraag beantwoord, wil je dan even op Beste antwoord klikken?

                Reageer


                • #9
                  volgens de dekking kaart heb k dekking hier
                  krijg toch idee dat wifi niet juist werk?

                  Reageer


                  • #10
                    Dekkingsgebied is helemaal niet van belang als je via je wifi-modem (wifi) belt.
                    Plaats het merk en type van je telefoon nu eens.
                    Dan kunnen we je helpen bij het verwijzen naar je instellingen voor wifi.
                    Zodat we kunnen zien met welk netwerk je verbinding probeert te maken.

                    Gebeld worden dat gaat uiteraard wel via het netwerk van jet telefoonprovider.
                    Welke is dat?

                    Ga anders eens met je telefoon naar de winkel van deze telefoonprovider en leg je probleem daar voor.

                    Er zijn ook geen updates voor je toestel?

                    Reageer


                    • #11
                      mn telefoon is n nieuwe samung a3 2017 uitvoering soory was vergeten te melden
                      provider vodafone

                      Reageer


                      • #12
                        En geen updates

                        Reageer


                        • #13
                          Als je dit op je telefoon volgt: https://handleidingen.vodafone.nl/sa...-wifi-netwerk/
                          ben je dan met het juiste netwerk verbonden ( zelfde als op laptop) en is het ww correct?

                          Je ww is ook onlangs niet gewijzigd?

                          Reageer


                          • #14
                            dit alles bekend wifi op laptop werkt ook goed
                            ww is niet gewijzigd
                            5gh heet dat zin omtelefoon daar op te zetten?

                            Reageer


                            • #15
                              https://www.gsminfo.nl/mobiele-telef.../specificaties
                              Zie specificaties.
                              Heeft volgens mij alleen 2.4 ghz en geen 5ghz.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X