Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wps-knop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ja, dat lijkt mij ook. De meneer die ik vanmorgen sprak, vertelde me dat ik via het forum sneller reactie zou krijgen en dat is ook zo maar we komen nu ook niet verder. Ik hoop dat het via de telefoon dan wel gaat lukken, misschien zien zij dan waar de fout zit. Kunnen zij het scherm ook van mij overnemen om het dan zelf evt. in te schakelen?

Het is mogelijk om je hele computer op afstand te bedienen en wellicht kan WPS zo wel aangezet worden.
    Wil je nog even laten weten wat ht probleem was en of het is opgelost?

Reageer

[quote=Jos]
      Oorspronkelijk gepost door woudia
      Ja, dat lijkt mij ook. De meneer die ik vanmorgen sprak, vertelde me dat ik via het forum sneller reactie zou krijgen en dat is ook zo maar we komen nu ook niet verder. Ik hoop dat het via de telefoon dan wel gaat lukken, misschien zien zij dan waar de fout zit. Kunnen zij het scherm ook van mij overnemen om het dan zelf evt. in te schakelen?[/quote

Het is mogelijk om je hele computer op afstand te bedienen en wellicht kan WPS zo wel aangezet worden.
      Wil je nog even laten weten wat ht probleem was en of het is opgelost?
      Dat is fijn, ik vind het geen probleem als iemand van de klantenservice mijn computer overneemt en het dan zelf probeert. Als het dan wel lukt, zou dat erg prettig zijn. Ik wacht hun telefoontje nu maar af.

Hartelijk dank voor uw tijd en hulp op afstand. Als ik contact met de klantenservice heb gehad, laat ik u nog even weten wat het probleem was en of zij het op konden lossen. Ik hoop dat zij vandaag nog bellen maar ik heb geen idee of dat nog zal gaan lukken. U hoort t.z.t. van mij.

Met vriendelijke groeten, Woudia

Reageer

Succes (U mag overigens jij zeggen hoor) :8

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
          Bedankt!!!

Reageer

Probeer eens op de site van je printer en dan met behulp van de installeert optie van die site, dat lukte bij mij met de HP printer want dat lukte ook niet met de was knop.

Reageer

Bedankt!!!
              Beste Jos, zojuist een telefoontje van de klantenservice gehad. Ik vond dat reuzesnel, dat is wel fijn.
              Deze meneer heeft me uitgelegd dat Zeelandnet de WPS knop-functie volledig heeft uitgeschakeld met hun software programma. (Andere providers overigens ook hoor)
              Ook via de site met het nummer dat ik vanmorgen heb geprobeerd valt het niet meer aan te zetten. De knop enable kun je dus nooit meer inschakelen. Ook de klantenservice kan dit niet meer. Dit vanwege veiligheidsredenen omdat het te onveilig was, via de WPS kan er van alles op je systeem binnen komen wat je daar niet wilt hebben.
              Ik zal de printer dus nu inderdaad met de USB-kabel met WiFi moeten verbinden en hem als hij ingesteld is vervolgens weer los kunnen koppelen.
              Dan ga ik het op die manier maar doen, andere opties heb ik niet. Nu nog even zorgen dat ik ergens een USB-kabel vandaan haal.

Nogmaals bedankt voor je tijd en hulp op afstand.
              Groetjes Woudia

Reageer

Bedankt!!!
                Beste Jos, zojuist een telefoontje van de klantenservice gehad. Ik vond dat reuzesnel, dat is wel fijn.
                Deze meneer heeft me uitgelegd dat Zeelandnet de WPS knop-functie volledig heeft uitgeschakeld met hun software programma. (Andere providers overigens ook hoor)
                Ook via de site met het nummer dat ik vanmorgen heb geprobeerd valt het niet meer aan te zetten. De knop enable kun je dus nooit meer inschakelen. Ook de klantenservice kan dit niet meer. Dit vanwege veiligheidsredenen omdat het te onveilig was, via de WPS kan er van alles op je systeem binnen komen wat je daar niet wilt hebben.
                Ik zal de printer dus nu inderdaad met de USB-kabel met WiFi moeten verbinden en hem als hij ingesteld is vervolgens weer los kunnen koppelen.
                Dan ga ik het op die manier maar doen, andere opties heb ik niet. Nu nog even zorgen dat ik ergens een USB-kabel vandaan haal.

Nogmaals bedankt voor je tijd en hulp op afstand.
                Groetjes Woudia
                Graag gedaan! Heb je geen enkele USB-kabel in huis (desnoods even loskoppelen van een ander apparaat..
                Ik kan die WPS-knop overigens nog steeds aan zetten! Ik vermoed dat het wifi-knopje werd bedoeld. Dat staat inderdaad standaard uit.
                Kan een moderator hier op reageren?

Reageer

De WPS-knop is standaard uitgeschakeld, maar kan wel geactiveerd worden. Het WiFi-knopje zit er nu voor de sier op, deze is volledig uitgeschakeld.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                    De WPS-knop is standaard uitgeschakeld, maar kan wel geactiveerd worden. Het WiFi-knopje zit er nu voor de sier op, deze is volledig uitgeschakeld.
                    Zo had ik het ook begrepen, maar dan zijn er dus klantenservicemedewerkers die andere informatie geven!
                    En blijft onduidelijk waarom woudia het wps-knopje niet kan activeren.

Reageer

Dat mag uiteraard niet gebeuren.

Ik heb begrepen dat woudia inmiddels is gebeld door onze support afdeling.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                        Dat mag uiteraard niet gebeuren.

Ik heb begrepen dat woudia inmiddels is gebeld door onze support afdeling.
                        Maar ook toen schijnt verteld te zijn dat wps niet meer ingeschakeld kan worden...

Reageer

WPS kan weldegelijk ingeschakeld worden, we ondersteunen het alleen niet. Zelfde met portforwarding en zo.

Het Wifi-knopje op de achterkant (dat kleine pinnetje) is wel uitgeschakeld.

Reageer

Jos heeft gelijk, mij is verteld dat de WPS is uitgeschakeld en niet meer aangezet kan worden. Over een WiFi knopje heeft de klantenservice het niet gehad. Het is dus zo dat je WPS zou moeten kunnen inschakelen maar dat niemand me er bij kan ( of wil?) helpen?
                            Fraai is dat! Als ik het aan kan zetten, kan ik het na het installeren van de printer toch ook weer uitzetten voor de veiligheid?

Reageer

Je kan het aan en uitzetten vanuit het modem. Wegens veiligheidsredenen ondersteunen we het niet bij de Klantenservice.

Reageer

Dan worden er dus twee verschillende verhalen verteld. Hij vertelt mij u vertelt mij dat ik het dat ik het WPS knopje kan aanzetten vanuit het modem en uw collega vertelt mij dat het nooit meer aangezet kan worden. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Aanzetten vanuit het modem, ik heb geen idee hoe ik dat moet doen en als niemand mij verder kan (of wil? ) helpen dan ga ik maar met de USB kabel aan de slag. Wel jammer dat het allemaal zo omslachtig moet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X