Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Engenius ez hotspot extender

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      en 1km kabel leggen wat kost dat

      Reageer


      • #18
        Via de website mijnaansluiting kun je een vrijblijvende offerte aanvragen voor de kabel.

        Reageer


        • #19
          allemaal wel leuk zo forum maar niemand blijft on topic.
          krijg niet direct een anwoord op mijn vraag.
          jullie hebben allemaal hele mooie ogen mooie auto en vrouw.

          Heeft er iemand ervaring met het instellen van de engenius ez hotspot extender v3 op deltawifispot.
          hoe moet je de username instellen allen de cijfers of nog @data.nl er achter
          EAP-methode ?
          Authentication?
          Ca cert?
          client cert?
          alvast bedankt

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door tom2008
            allemaal wel leuk zo forum maar niemand blijft on topic.
            krijg niet direct een anwoord op mijn vraag.
            jullie hebben allemaal hele mooie ogen mooie auto en vrouw.
            Dat zie je dus ietwat verkeerd, Tom. Men blijft wel degelijk on topic, maar je maakt het voor jezelf te moeilijk door niet in te gaan op de antwoorden die worden gegeven. En je blijft vervolgens dezelfde vragen stellen, zoals:

            Heeft er iemand ervaring met het instellen van de engenius ez hotspot extender v3 op deltawifispot.
            hoe moet je de username instellen allen de cijfers of nog @data.nl er achter
            EAP-methode ?
            Authentication?
            Ca cert?
            client cert?
            Allemaal zaken die er helemaal niet toe doen. Jij wilt een WiFispots netwerk versterken. Dat kan niet, punt. Het zal dus op een andere manier moeten. Vervolgens vraag je:

            en 1km kabel leggen wat kost dat
            En je krijgt als antwoord:

            Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Via de website mijnaansluiting kun je een vrijblijvende offerte aanvragen voor de kabel.
            Lijkt me toch duidelijk.

            Reageer


            • #21
              Ofdat het allemaal wel zo slim is dat ben ik met Frans en Timh eens,
              maar in de Handleiding op pagina 12 staat het gewoon beschreven.

              Zo te zien is toch het meer het idee van een normale repeater (ook op de camping).

              https://youtu.be/T_tmnmdqr2g

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Mapje
                Ofdat het allemaal wel zo slim is dat ben ik met Frans en Timh eens,
                maar in de Handleiding op pagina 12 staat het gewoon beschreven.

                Zo te zien is toch het meer het idee van een normale repeater (ook op de camping).

                https://youtu.be/T_tmnmdqr2g
                Hoi Mapje. Bedankt voor de toevoeging, maar wij als Delta geven daar geen enkele garantie op.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X