Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi 2.4Ghz niet meer beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door MatthiasB
    Helaas heeft dit het probleem niet verholpen. In de configuratie van de modem heb ik de beide WiFi netwerken opnieuw moeten instellen (naam veranderen, nieuw wachtwoord invullen) en het 5GHz komt er perfect door, maar het 2.4GHz netwerk is nog steeds onbeschikbaar.

    Nog tips over wat ik kan proberen?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthiasB
      Helaas heeft dit het probleem niet verholpen. In de configuratie van de modem heb ik de beide WiFi netwerken opnieuw moeten instellen (naam veranderen, nieuw wachtwoord invullen) en het 5GHz komt er perfect door, maar het 2.4GHz netwerk is nog steeds onbeschikbaar.

      Nog tips over wat ik kan proberen?
      Beste MatthiasB,

      Kun je eens controleren of bij het 2,4Ghz netwerk de SSID broadcast ingeschakeld staat?

      Zou natuurlijk wel zo moeten zijn na een factory reset, maar je weet maar nooit. En brandt het 2,4 Ghz lampje op het modem?

      [img]9daa1352-46de-4aed-b647-badec69ab5f6.png[/img]

      Reageer


      • #18
        Ik zie dat er een nieuw modem toegestuurd gaat worden. Laat ons maar even weten of daarna het 2,4 GHz signaal weer zichtbaar is.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Ik ben inderdaad wachtende op een nieuwe modem. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost. Het is de laatste optie die nog een oplossing kan bieden aangezien we al het andere al geprobeerd hebben en dat geen oplossing was.

          Reageer


          • #20
            Was ook de SSID Broadcast die Frans aankaartte niet de oplossing? Dat was het enige wat mij nog te binnen schoot toen ik dit topic las. :?

            Even nieuw modem afwachten dan maar.

            Reageer


            • #21
              Is het modem er al, Matthias? Ben benieuwd

              Reageer


              • #22
                Ik zie dat je het modem hebt ontvangen. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan vernemen we dat graag.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X