Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Op het WiFi-modem inloggen lukt niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

javalmkerk,

Heb je zelf ooit het WiFi-modem van ZeelandNet ingesteld of heeft iemand anders dat gedaan?

Heb je het niet zelf gedaan maar een bekende van jou, vraag deze dan om onderstaande voor jou uit te voeren. Heb je het zelf gedaan dan zet ik hieronder nog een keer wat je moet doen om te zien welke netwerksleutel/routercode er in jouw WiFi-modem staat.

[img]8cad3fa4-a227-4ada-b4b1-1926e598abb0.png[/img]

Ga naar http://192.168.11.1
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door javalmkerk
      Wat ik zoek, zijn de wachtwoorden van mijn Wifi uit het verleden en de gebruikersnaam. Op welke manier kan ik die terugkrijgen om ze te vernieuwen. Daar moet een systeem voor zijn. Dan kan ik verder.
      Maar eerder vroeg je juist richtlijnen om een nieuw wachtwoord aan te kunnen maken.

Wat is nou precies de bedoeling?

Reageer

Wat ik zoek, zijn de wachtwoorden van mijn Wifi uit het verleden en de gebruikersnaam. Op welke manier kan ik die terugkrijgen om ze te vernieuwen. Daar moet een systeem voor zijn. Dan kan ik verder.
        Het is niet direct alle daags maar ben je het (oude) Wifi wachtwoord vergeten dan kun je hem met deze tool terughalen op je PC en/of Laptop.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          Goedemorgen,

Een kleine opheldering:
          Op de 3925 is geen Wifi-knop. Wifi dient in-/uitgeschakeld te worden door in te loggen op het modem zelf.
          Wel een resetknop. Op de achterzijde van het modem. Dit is geen knopje, maar een klein gaatje waar je bijvoorbeeld een pen in kunt steken Als dit ca. 5 seconden wordt ingedrukt dan gaat het modem terug naar de fabrieksinstellingen.

javalmkerk, is het nog gelukt?
          Nog niet maar wel een opmerking, Vraag uit hoeveel letters en cijfers bestaat het Wifi wachtwoord zijn tekens ook toegestaan ik dacht het niet. 1. Hoeveel Hoofdletters
          2. Hoeveel kleine letters
          3. Hoeveel cijfers.
          Eventueel, welke letters en cijfers doen niet mee, of doen ze allemaal mee. De lengte van het wachtwoord is meen ik acht karakters. Ik kom bij zeelandnet hier niet achter.

Reageer

Nog niet maar wel een opmerking, Vraag uit hoeveel letters en cijfers bestaat het Wifi wachtwoord zijn tekens ook toegestaan ik dacht het niet. 1. Hoeveel Hoofdletters
            2. Hoeveel kleine letters
            3. Hoeveel cijfers.
            Eventueel, welke letters en cijfers doen niet mee, of doen ze allemaal mee. De lengte van het wachtwoord is meen ik acht karakters. Ik kom bij zeelandnet hier niet achter.
            Hallo javalmkerk,

Dit hangt er vanaf hoe je je wifi netwerk beveiligt. Als je WPA/WPA2 Personal gebruikt, moet je minimaal 8 tekens gebruiken, dan maakt het echter niet uit hoeveel letters, hoofdletters en cijfers je gebruikt, als het in totaal maar minimaal 8 tekens bevat

Reageer

Het topic begon met de vraag naar Password en Gebruikersnaam en later welke letters en cijfers gebruikt mogen worden.
              Nu hebben we het over de netwerksleutel (waar ook bijv. leestekens gebruikt kunnen worden.
              Ook is me niet duidelijk of er nu daadwerkelijk een reset op het modem is uitgevoerd, zodat standaard gebruikersnaam en password weer werken.
              Ik denk dat javalmkerk meer geholpen is met iemand met vestand van zaken die bij hem thuis even meekijkt/helpt, want dit schiet echt niet op! Als hij even aangeeft wat z'n woonplaats is, is er misschien iemand in die omgeving bereid even te helpen. Lijkt dat probleem dan zo is opgelost!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X