Ik ben mijn paswoord en gebruikersnaam kwijt van het modem type Router-modem EPC3925. Deze twee gegevens heb ik in het verleden opgeschreven, maar ik kan ze nergens terugvinden. Dit waren de installatie gegevens van het type modem in het verleden. Deze heb ik toen opgeschreven in het laatste gedeelte van de handleiding pagina. Men moet deze daar ook invullen. Ik heb alleen geen idee waar ik die pagina heb gelaten. Vraag; is daar nog aan te komen. Staan deze bij Zeelandnet nog ergens op een scherm, of in een archief. Mijn Relatie ID is *verwijderd door moderator*. Wat kan ik het beste doen. Op dit moment kan ik geen wachtwoord en gebruikersnaam instellen. via http://192.168.11.1 Dus ook geen WIFI.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Op het WiFi-modem inloggen lukt niet.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo javalmkerk, welkom op het forum.
De standaardinloggegevens username en password zijn resp: "beheer"en "zeelandnet" zonder aanhalingstekens.
Mogelijk moet password leeg blijven.
Als je indertijd een eigen wachtwoord hebt ingevoerd, kun je het modem (achterop) resetten (knopje 10 sec. indrukken). Het wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen waardoor de standaard inloggegevens weer moeten werken.
-
jos, ik kan me nog een topic herinneren waarin Frans (moderator) aangaf dat je dit niet zelf kon op de EPC3925, maar door de Klantenservice moest worden uitgevoerd.
Dat knopje was een wifi-knopje, geen reset.
Is dit dan nu dus wel mogelijk zoals op de EPC3940?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptroljos, ik kan me nog een topic herinneren waarin Frans (moderator) aangaf dat je dit niet zelf kon op de EPC3925, maar door de Klantenservice moest worden uitgevoerd.
Is dit dan nu dus wel mogelijk zoals op de EPC3940?
Ik zou zeggen: gewoon proberen en lukt het niet alsnog even bellen :8
Reageer
-
Frans schreef toen:
Oorspronkelijk gepost door FransHet resetten naar factory settings is voor dit modem momenteel alleen mogelijk door onze eigen medewerkers. Als dit nog moet gebeuren, laat het me even weten, dan kan ik ervoor zorgen. .
In de handleiding in tegenstelling tot de EPC3940 wordt de achterzijde van de EPC3925 niet in beeld gebracht.
Reageer
-
Zou toch moeten kunnen:
https://community.ziggo.nl/internet-...tellingen-2945
Mss wil javalmkerk ons laten weten of het is gelukt...
Reageer
-
Goedemorgen,
Een kleine opheldering:
Op de 3925 is geen Wifi-knop. Wifi dient in-/uitgeschakeld te worden door in te loggen op het modem zelf.
Wel een resetknop. Op de achterzijde van het modem. Dit is geen knopje, maar een klein gaatje waar je bijvoorbeeld een pen in kunt stekenAls dit ca. 5 seconden wordt ingedrukt dan gaat het modem terug naar de fabrieksinstellingen.
javalmkerk, is het nog gelukt?
Reageer
-
Hoi javalmkerk,
Wat jammer dat het nog niet gelukt is.
Ik heb je relatienummer even verwijderd uit je eerste bericht. Het is nooit verstandig om deze gegevens openbaar te zetten.
Volgens mij is er geen router aangesloten op het modem, klopt dat?
Je modem is op dit moment netjes online. Is het al gelukt?
Anders kun je het met de 3925 nog eens proberen door alleen beheer in te vullen bij gebruikersnaam en het vak wachtwoord leeg te laten.
Houd je me even op de hoogte?
Reageer
-
Ik heb op dit moment een probleem met het maken van een wachtwoord. Ik moet cijfers gebruiken tussen A-Z , 0-9 en tussen de a-z. ook geen karakters. Vraag hoe lang mag dat wachtwoord zijn. Welke cijfers of letters ik ook gebruik tussen de A-Z of 0-9 of a-z het lukt niet. Heeft dat wachtwoord een bepaalde lengte. Geef mij s.v.p een fictief wachtwoord zodat dat voor mij een richtlijn zou kunnen zijn, omdat ik dan een wachtwoord kan maken. Nogmaals het wachtwoord wat ik in het verleden heb ingevoerd bij de installatie van toen nieuwe modem heb ik niet. Ik vermoed, dat ik om die reden een nieuw modem moet hebben., zodat er een nieuwe registratie kan plaatsvinden. Maar dat is maar een suggestie.
Reageer
-
@javalmkerk
Ik heb een getal gemaakt van 12 cijfers als routercode (WiFi-sleutel). Om in te loggen op het modem, heb ik mijn gegevens gewoon op beheer en zeelandnet laten staan. Je kunt hier ook kiezen voor beheer en een zelfgemaakt wachtwoord (minimaal 8 tekens. cijfers en/of letters)Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkIn welk vakje zet je deze codes neerOorspronkelijk gepost door javalmkerkIn welk vakje zet je deze codes neer
Is het al gelukt om een nieuw wachtwoord aan te maken?
Zou je kunnen aangeven waar je vast loopt? Je kunt in berichten printscreens toevoegen, wellicht kunnen we op die manier met je meekijken en je op weg helpen.
Kom je er echt niet uit, neem dan contact op met de klantenservice, dan nemen we je stap voor stap mee in het maken van een wachtwoord.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer