Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem installeren.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Is het inmiddels opgelost, javalmkerk?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
      Is het inmiddels opgelost, javalmkerk?
      Niets wijst bij mij op een oplossing. Ik ben al negen dagen bezig om Wifi aan de praat te krijgen. Het lukt nog steeds niet. Wie bij de installatie van het modem in het verleden een wachtwoord heeft geplaatst, weet ik niet meer. Dit is veel te lang geleden. Het modem is al eens in het verleden gewisseld voor een ander. Maar dat is volgens mij bij iedereen gebeurt. Juist die inlog codes ben ik kwijt.

      Reageer


      • #18
        elk modem, ook het jouwe, heeft achterop een reset knopje.
        hou die es geruime tijd ingedrukt en wacht daarna tot het modem weer is opgestart.
        nu moet je in kunnen loggen in het modem met user "beheer" en wachtwoord "zeelandnet", beide zonder quotes.
        er zijn overigens ook modems, waarbij het wachtwoord leeg gelaten moet worden.
        als je in het modem bent ingelogd, dan kun je daar de naam (SSID) en de toegangscode voor het wifi-netwerk instellen.
        laat ons even weten, waar je vast loopt, dan helpen we je daar weer verder.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door javalmkerk
          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          Is het inmiddels opgelost, javalmkerk?
          Niets wijst bij mij op een oplossing. Ik ben al negen dagen bezig om Wifi aan de praat te krijgen. Het lukt nog steeds niet. Wie bij de installatie van het modem in het verleden een wachtwoord heeft geplaatst, weet ik niet meer. Dit is veel te lang geleden. Het modem is al eens in het verleden gewisseld voor een ander. Maar dat is volgens mij bij iedereen gebeurt. Juist die inlog codes ben ik kwijt.
          Ik denk dat je beter eens de reacties leest in plaats van je eigen verhaal iedere keer af te draaien.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X