Ik heb mijn huidige modem opnieuw moeten installeren door een gemaakte fout. Mijn vraag is: Bij het opnieuw installeren van mijn modem heb ik dan een wachtwoord nodig en een gebruikersnaam. Zo ja, hoe kom ik hier aan. Dat is het probleem op dit moment.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modem installeren.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkMijn klantgegevens zijn: *removed*
Heb modem heeft een reset gehad van de inloggegevens. Standaard is de loginnaam 'beheer' en het wachtwoord 'zeelandnet' (zonder ' ')
Het kan soms ook voorkomen dat alleen de gebruikersnaam ingevoerd moet worden.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Ik heb alles geprobeerd en niets helpt.
1. Stekker verwijderd en teruggeplaatst op de gestelde tijd div.keren.
2. Div. keren gereset niets helpt.
3. Knopje ingedrukt ook het aantal seconden gewacht ook met pennetje. Dit werkt ook niet.
4. Beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn.
5. Alle mij bekende wachtwoorden werken niet en ook niet username. (s)
6. Ik vermoed, dat ik een nieuw modem moet hebben.
Dit met installatie hulp.
Reageer
-
Wat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn"? Die verschijnen ook niet spontaan...
Reset was al uitgevoerd vanuit Zeelandnet.
Staat je modem nu wel online?
Zo ja, tik dan in je browser in: 192.168.11.1
Je moet dan op de inlogpagina terecht komen en kunt daar inloggen middels beheer en zeelandnet
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosWat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn als ik deze op de juiste plaats invul. Die verschijnen ook niet spontaan. Nee dat klopt.
Staat je modem nu wel online? Deze staat online.
Zo ja, tik dan in je browser in: 192.168.11.1 Dit heb ik ook gedaan.
Je moet dan op de inlogpagina terecht komen en kunt daar inloggen middels beheer en zeelandnet
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkOorspronkelijk gepost door JosWat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn als ik deze op de juiste plaats invul. Die verschijnen ook niet spontaan. Nee dat klopt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkOorspronkelijk gepost door JosWat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn als ik deze op de juiste plaats invul. Die verschijnen ook niet spontaan. Nee dat klopt.
Waarom vul je dat niet gewoon in?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkIk heb mijn huidige modem opnieuw moeten installeren door een gemaakte fout. Mijn vraag is: Bij het opnieuw installeren van mijn modem heb ik dan een wachtwoord nodig en een gebruikersnaam. Zo ja, hoe kom ik hier aan. Dat is het probleem op dit moment.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door javalmkerkOorspronkelijk gepost door javalmkerkIk heb mijn huidige modem opnieuw moeten installeren door een gemaakte fout. Mijn vraag is: Bij het opnieuw installeren van mijn modem heb ik dan een wachtwoord nodig en een gebruikersnaam. Zo ja, hoe kom ik hier aan. Dat is het probleem op dit moment.
Reageer
-
dit topic is begonnen met een modem en nu gaat het over WifiSpots.
maar goed, de gebruikersnaam van jouw Wifispots staat in jouw PIP.
daar kun je ook een nieuw wachtwoord voor Wifispots aanvragen.
je kunt de gebruikersnaam en/of het wachtwoord inderdaad niet zelf wijzigen.
hier vind je de handleidingen voor het instellen van Wifispots:
https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen
[img]0a626086-48bb-4969-aed9-fa4a3ac6d349.jpg[/img]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer