Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem installeren.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Modem installeren.

Ik heb mijn huidige modem opnieuw moeten installeren door een gemaakte fout. Mijn vraag is: Bij het opnieuw installeren van mijn modem heb ik dan een wachtwoord nodig en een gebruikersnaam. Zo ja, hoe kom ik hier aan. Dat is het probleem op dit moment.

de standaard gebruikersnaam en wachtwoord van een EPC 3940 is "beheer" en "zeelandnet", zonder de quotes.

Reageer

Hallo javalmkerk, welkom op het forum.

Lukt het met "beheer" en "zeelandnet"?
      Zo nee, wat bedoel je met "opnieuw installeren"/ Heb je je modem opnieuw aangemeld volgens de handleiding, een fabbrieksreset gegeven of allen opnieuw opgestart?

Reageer

A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Mijn klantgegevens zijn: *removed*

Reageer

Oorspronkelijk gepost door javalmkerk
            Mijn klantgegevens zijn: *removed*
            Ik heb je relatienummer even verwijderd. Deze stond namelijk op deze manier openbaar

Heb modem heeft een reset gehad van de inloggegevens. Standaard is de loginnaam 'beheer' en het wachtwoord 'zeelandnet' (zonder ' ')
            Het kan soms ook voorkomen dat alleen de gebruikersnaam ingevoerd moet worden.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik heb alles geprobeerd en niets helpt.
              1. Stekker verwijderd en teruggeplaatst op de gestelde tijd div.keren.
              2. Div. keren gereset niets helpt.
              3. Knopje ingedrukt ook het aantal seconden gewacht ook met pennetje. Dit werkt ook niet.
              4. Beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn.
              5. Alle mij bekende wachtwoorden werken niet en ook niet username. (s)
              6. Ik vermoed, dat ik een nieuw modem moet hebben.
              Dit met installatie hulp.

Reageer

Wat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn"? Die verschijnen ook niet spontaan...
                Reset was al uitgevoerd vanuit Zeelandnet.
                Staat je modem nu wel online?
                Zo ja, tik dan in je browser in: 192.168.11.1
                Je moet dan op de inlogpagina terecht komen en kunt daar inloggen middels beheer en zeelandnet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Wat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn als ik deze op de juiste plaats invul. Die verschijnen ook niet spontaan. Nee dat klopt.
                  Staat je modem nu wel online? Deze staat online.
                  Zo ja, tik dan in je browser in: 192.168.11.1 Dit heb ik ook gedaan.
                  Je moet dan op de inlogpagina terecht komen en kunt daar inloggen middels beheer en zeelandnet
                  Als deze gegevens heb ingevuld en op safe aangeklikt, springen de beide invul vakjes op leeg, dus niets ingevuld. Ik heb het gevoel, dat toen het modem is geplaatst in het verleden, ik de inlog codes van het toen nieuwe modem niet heb opgeschreven. Ik kan deze inlogcodes helaas nergens terug vinden. Dat heb ik bij het vorige modem wel gedaan onderop de instructie pagina in de betreffende vakjes, vier stuks. Ik weet niet of Zeelandnet deze inlogcodes van het toen nieuwe modem nog ergens heeft opgeslagen.

Reageer

Wat bedoel je met "beheer en zeelandnet komen niet te voorschijn als ik deze op de juiste plaats invul. Die verschijnen ook niet spontaan. Nee dat klopt.
                    Als deze gegevens heb ingevuld en op safe aangeklikt, springen de beide invul vakjes op leeg, dus niets ingevuld. Ik heb het gevoel, dat toen het modem is geplaatst in het verleden, ik de inlog codes van het toen nieuwe modem niet heb opgeschreven. Ik kan deze inlogcodes helaas nergens terug vinden. Dat heb ik bij het vorige modem wel gedaan onderop de instructie pagina in de betreffende vakjes, vier stuks. Ik weet niet of Zeelandnet deze inlogcodes van het toen nieuwe modem nog ergens heeft opgeslagen.
                    Gebruik je Edge als browser? Probeer dan eens een andere!

Reageer

Zeelandnet heeft juist je inlognaam en password gereset naar "beheer" en "zeelandnet".

Waarom vul je dat niet gewoon in?

Reageer

Ik heb mijn huidige modem opnieuw moeten installeren door een gemaakte fout. Mijn vraag is: Bij het opnieuw installeren van mijn modem heb ik dan een wachtwoord nodig en een gebruikersnaam. Zo ja, hoe kom ik hier aan. Dat is het probleem op dit moment.
                        Dit heb ik gedaan, maar niets helpt. Ook beheer en zeelandnet werken niet na ingevuld te zijn. Ik heb wel een probleem bij het inloggen van zeelandnet dit na het aanzetten van de computer. Zeelandnet vraagt iedere keer om cookies maar die worden steeds geblokkeerd. Heeft dit iets met Norton Security te maken, want dat is mijn veiligheid software. Mogelijk is dat ook een oorzaak. Zo ja, wat te doen.

Reageer

als je wilt weten of Norton een probleem veroorzaakt, dan schakel je die heel even uit.
                          dan kun je uitproberen of de problemen dan nog steeds voorkomen.
                          nadien niet vergeten Norton weer in te schakelen.

Reageer

Dit heb ik gedaan, maar niets helpt. Ook beheer en zeelandnet werken niet na ingevuld te zijn. Ik heb wel een probleem bij het inloggen van zeelandnet dit na het aanzetten van de computer. Zeelandnet vraagt iedere keer om cookies maar die worden steeds geblokkeerd. Heeft dit iets met Norton Security te maken, want dat is mijn veiligheid software. Mogelijk is dat ook een oorzaak. Zo ja, wat te doen.
                            Ik zag in een andere reactie dat alleen zeelandnet een wachtwoord uitgeeft voor WifiSpot. Dat kan kloppen, want ik kan met geen mogelijkheid een eigen wachtwoord instellen. Moet ik hierop wachten en dan tot waneer. Beheer en zeelandnet werken niet bij het invullen.

Reageer

dit topic is begonnen met een modem en nu gaat het over WifiSpots.
                              maar goed, de gebruikersnaam van jouw Wifispots staat in jouw PIP.
                              daar kun je ook een nieuw wachtwoord voor Wifispots aanvragen.
                              je kunt de gebruikersnaam en/of het wachtwoord inderdaad niet zelf wijzigen.

hier vind je de handleidingen voor het instellen van Wifispots:
                              https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen

[img]0a626086-48bb-4969-aed9-fa4a3ac6d349.jpg[/img]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X