Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met registreren op eigen wifi netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    'k Meen me te herinneren dat jezelf de EPC3925 niet naar de fabrieksinstellingen kan terugzetten.
    Dit was een jaartje geleden zo. Het kan in de tussentijd gewijzigd zijn.

    Zo je het zelf niet kan, wil een Moderator dit misschien voor je oppakken en graag ook je verbinding nakijken.

    Reageer


    • #17
      heb jij teamviewer op je laptop?

      Reageer


      • #18
        Nee, heb geen teamviewer, maar kan dit uiteraard installeren. Zal bericht posten van zodra dit in orde is.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door kevinkling
          De enige oplossing die (soms) een tijdje werkt is een harde reset (off/on) van mijn router. Ik zit thuis met de Cisco EPC3925 wifi-modem.

          Reageer


          • #20
            Kevin, teamviewer gebruik ik op mijn werk. je kan dit downloaden. Als je dit gebruikt kan ik meekijken op je pc. Dit kan alleen maar als JIJ toestemming geef aan mij. Dus wees niet bang dat ik inbreek in je Pc. Als je wilt geef ik mijn telefoonnummer in een Pb.

            Reageer


            • #21
              Heb mijn nummer in in pb gezonden

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Oorspronkelijk gepost door kevinkling
                De enige oplossing die (soms) een tijdje werkt is een harde reset (off/on) van mijn router. Ik zit thuis met de Cisco EPC3925 wifi-modem.
                Ja, vroeger werkte het prima. Het enige wat er mijns inziens veranderd is, is dat ik sinds kort ook met Wifi versterker/repeater werk. Ik heb min of meer de indruk dat het probleem zich sindsdien voordoet (of dat het alleszins erger geworden is).

                Reageer


                • #23
                  kevinkling, is je probleem opgelost??????

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door duncan
                    kevinkling, is je probleem opgelost??????
                    Nee, nog niet opgelost. Heb er even vrede meegenomen, vooral owv tijdgebrek. Ik heb je PB gezien, ik contacteer je later deze week als je nog steeds even wil meekijken tenminste...

                    Alvast bedankt

                    Reageer


                    • #25
                      Ja hoor, maar dan moet je wel teamviewer hebben. Kan ik meekijken en desnoods met jouw toestemming dingen veranderen. Hoor je wel.
                      Groet Duncan.

                      Reageer


                      • #26
                        Goed programma dat Teamviewer

                        Reageer


                        • #27
                          Werkt perfect, kan overal (ook als ik in buitenland ben) met toestemming de desbetreffende pc overnemen. En niet commercieel gebruik zelfs gratis.:$

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door kevinkling
                            Oorspronkelijk gepost door duncan
                            kevinkling, is je probleem opgelost??????
                            Nee, nog niet opgelost. Heb er even vrede meegenomen, vooral owv tijdgebrek. Ik heb je PB gezien, ik contacteer je later deze week als je nog steeds even wil meekijken tenminste...

                            Alvast bedankt
                            Vervelend dat het probleem nog steeds speelt. Je verbinding op wijk en modem niveau iig prima inorde. De instellingen van het modem zelf heb ik niet na kunnen kijken, maar verwacht eerlijk gezegd hierin geen problemen. Het lijkt mij eerder een probleem met de tablet/smartphone. Heb je al eens geprobeerd om de Wifi verbinding te 'vergeten' om vervolgens opnieuw verbinding te maken?
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door kevinkling
                              Ondertussen volgende acties ondernomen:
                              - Wifi-kanaal op 1 gezet (na verificatie via inSSIDer)
                              - SPI Firewall staat reeds op OFF
                              - IPv6 Firewall staat op 'On', verander ik hier iets aan?
                              - Wireless Security mode staat momenteel op WPA or WPA-2 Personal

                              Verder heeft mijn netwerk een duidelijk SSID, namelijk mijn familienaam dus hier is weinig verwarring mogelijk.
                              kevinkling,

                              Zet eens die IPv6 Firewall op de 3925 ook eens uit, heb op internet gelezen dat sommige Samsung Producten daar behoorlijke conflicten mee hebben. Uitloggen en daarna het modem even van de stroom af.
                              Daarna op de gsm de verbinding laten vergeten. hem helemaal uitzetten, batterij eruit voor 1 minuut. Gsm opstarten en opnieuw aanmelden op je netwerk.

                              Reageer


                              • #30
                                kevinkling,
                                Wat is de situatie nu, is het opgelost?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X