Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

modem resetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • modem resetten

    Gisteren heb ik gebeld met de "KlantenService" omdat ik niet meer kan inloggen in mijn modem.
    Het ww en usernaam zijn "beheer en zeelandet".
    Het modem stroomloos maken voor 10 minuten heeft niet geholpen.
    Ik durf het modem niet zelf te resetten met het knopje op de achterzijde omdat ik bang ben dan geen wifi meer te hebben.
    De KS kan ook niet inloggen op mijn modem en een (harde)reset van hun kant om er zeker van te zijn dat ww en usernaam weer standaard is werkt niet. Ze weten niet wat het is. :?
    De toezegging om gisteren na 15:00 te worden terug gebeld is niet gehaald en het binnen 24 uur terugbellen na eerste telefoontje ook niet. :@

  • #2
    Heb je ook geprobeerd in te loggen met alleen "beheer" en het andere veld leeg laten. Bij sommige modems is dat de manier.
    Anders zou ik gewoon resetten met het knopje achterop. Het modem heb je in bruikleen, als het niet (goed) meer werkt, zal Zeelandnet vast een vervangend modem voor je hebben!

    Reageer


    • #3
      de optie alleen "beheer" werkt ook niet.
      het modem achterop resetten durf ik om genoemde redenen niet.

      Reageer


      • #4
        misschien wil een moderator het modem vanaf de buiten kant "een schop geven"

        Reageer


        • #5
          beste Fred
          De ks heeft er tegenaan geschopt.
          waarschijnlijk niet hard genoeg, want het werkt nog steeds niet.
          hoop dat ze vandaag iemand hebben die harder kan schoppen

          Reageer


          • #6
            dan moeten ze inloggen en het modem resetten.
            iets wat jezelf ook kan, maar kennelijk niet durft.
            voor niet-technische mensen klinkt zoiets niet prettig in de oren.
            maar wees gerust, je kunt het zonder enig bezwaar echt doen.
            haal diep adem en ga d'r voor

            Reageer


            • #7
              technisch genoeg, maar ks heeft al een reset gedaan en ik kon er nog steeds niet in.
              wat doe ik als na de reset (door mij) mijn wifi uitstaat en ik nog niet in het modem kan. :?
              wie zet mijn wifi dan weer aan ?

              Reageer


              • #8
                Reset eerst. Heb je geen laptop/desktop?
                Zorg eerst eens dat je bekabeld het modem in kan.
                Sluit die( laptop/desktop) dan eens bekabeld aan.
                Dan kan je na reset weer met inlognaam (beheer ) en pw (zeelandnet of leeg) via 192.168.11.1 in het modem komen.


                Dan stel je wifi in m.b.v. deze uitleg

                Handleiding van je modem.

                Reageer


                • #9
                  beste ptrol ook jij bedankt voor de input.
                  ondanks resets gegeven door ks, om het modem terug te krijgen naar de fabrieks inlogstand, blijft het op slot.
                  wat is het verschil tussen een (harde)reset door ks en een reset door mij op het modem ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door rene10
                    beste ptrol ook jij bedankt voor de input.
                    ondanks resets gegeven door ks, om het modem terug te krijgen naar de fabrieks inlogstand, blijft het op slot.
                    wat is het verschil tussen een (harde)reset door ks en een reset door mij op het modem ?
                    Alleen jij kunt handmatig daadwerkelijk de resetknop indrukken, dat gaat een beetje lastig vanuit Kamperland!

                    Reageer


                    • #11
                      Je voert 192.168.11.1 in je browser.
                      Doe je dit bekabeld en krijg je dan ook het inlogscherm in beeld.

                      Zo niet, is je bekabeling wel goed aangesloten ( zie handleiding).

                      Reageer


                      • #12
                        Misschien woont er iemand in je omgeving, die jou kan helpen.
                        Maar je hebt geen woonplaats ingevuld in je profiel, woon je toevallig op Tholen?

                        Reageer


                        • #13
                          neen ik woon in vlissingen

                          Reageer


                          • #14
                            Gelezen?
                            Antwoord?


                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Je voert 192.168.11.1 in je browser.
                            Doe je dit bekabeld en krijg je dan ook het inlogscherm in beeld?

                            Zo niet, is je bekabeling wel goed aangesloten ( zie handleiding)?

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X