Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom krijg ik geen nieuw WiFi-modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    De acties die we hebben gehad zijn inderdaad voor nieuwe klanten.

    EPC3212 (Cisco) deze wordt alleen vervangen bij klanten met een Super en Extreem abonnement. Dit heeft te maken met de maximum downloadsnelheid van een 3212 modem ( max 200 Mbps)

    Dit modem kan dus de snelheden aan van de abonnementen tot en met het Alles-in-1 Premium abonnement waar de snelheid 150 Mbps van is.. Je ontvangt van ons bericht zodra het nodig is om het huidige modem te vervangen.

    Als je router kapot is of hij kan de snelheden niet aan, die bij je huidige abonnement horen, bel dan even met onze klantenservice

    Ja als consument trek je toch altijd aan het kortste eind, ik had gehoopt en gedacht dat ik mijn Wi-Fi gelijk van het modem zou kunnen pakken ipv nog steeds een tussen station (router).
    Als ik alles vooruit had geweten, maar in ieder geval bedankt voor de uitleg !!
    Mvg.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X