Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom krijg ik geen nieuw WiFi-modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom krijg ik geen nieuw WiFi-modem?

    waarom krijg ik geen nieuw draadloos modem, nu zit ik nog steeds met een router aan een kabel.

  • #2
    Beste femmiejaap,

    Welkom op het forum

    Als een van de moderators wil reageren, is er misschien een mogelijkheid. Even wachten zou ik zeggen.

    Reageer


    • #3
      Bij mij zit mijn draadloos modem ook aan een kabel

      Reageer


      • #4
        He raar bij mij ook zal eens ff bellen hou dat kan ???

        Reageer


        • #5
          Waarom zou je er wel 1 krijgen?, dat ligt aan een aantal factoren =)

          Reageer


          • #6
            Hallo femmiejaap,

            De EPC3212 (Cisco) wordt alleen vervangen bij klanten met een Super en Extreem abonnement. Dat heeft te maken met de maximum downloadsnelheid van een EPC 3212 modem ( max 200 Mbps)

            Het Premium internet abonnement gaat tot max. 100 Mbps en het Alles-in-1 Premium abonnement gaat tot max. 150 Mbps. Je ontvangt van ons bericht zodra het nodig is om het huidige modem te vervangen.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Beste Caroline, kun je mij uitleggen waarom mijn schoonzoon Koelmans met een zo simpel mogelijk abonnement wel
              een nieuw modem heeft gekregen en ik met All in 1 Premium abonnement niet ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door iwaardensr
                Beste Caroline, kun je mij uitleggen waarom mijn schoonzoon Koelmans met een zo simpel mogelijk abonnement wel
                een nieuw modem heeft gekregen en ik met All in 1 Premium abonnement niet ??
                Heb jij een EPC3925?, die worden niet vervangen.
                Je schoonzoon had zeer waarschijnlijk een EPC2203 omdat hij een simpel abonnement heeft, die worden als eerste vervangen omdat die al vrij oud zijn en dus niet meer de hogere snelheden ondersteunen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  Hallo femmiejaap,

                  De EPC3212 (Cisco) wordt alleen vervangen bij klanten met een Super en Extreem abonnement. Dat heeft te maken met de maximum downloadsnelheid van een EPC 3212 modem ( max 200 Mbps)

                  Het Premium internet abonnement gaat tot max. 100 Mbps en het Alles-in-1 Premium abonnement gaat tot max. 150 Mbps. Je ontvangt van ons bericht zodra het nodig is om het huidige modem te vervangen.
                  Dit is een vraag welke ik altijd nog heb ondanks dat de situtaie zelf niet voor mij van toepassing is, maar nieuwe ZeelandNet klanten krijgen dus ten alle tijde een Wifi
                  modem ongeacht wat voor abonnement (snelheid) ze hebben bv :

                  http://www.zeelandnet.nl/abonnemente...net_basis.html

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Mapje
                    .......maar nieuwe ZeelandNet klanten krijgen dus ten alle tijde een Wifi
                    modem ongeacht wat voor abonnement (snelheid) ze hebben.......
                    Postduiven om de data bij de klant te krijgen zijn te duur......

                    Kun je je voorstellen dat nieuwe klanten ZONDER modem gewoon internet kunnen krijgen???
                    (..ennuh...ze krijgen het zoals wij allemaal maar in bruikleen...)
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      De bedoeling van de vraag was dat er dus geen epc 3912 modems meer uitgedeeld worden op basis van abonnement snelheid bij nieuw maak dit dus niet uit.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Mapje
                        De bedoeling van de vraag was dat er dus geen epc 3912 modems meer uitgedeeld worden op basis van abonnement snelheid bij nieuw maak dit dus niet uit.
                        ZeelandNet geeft enkel nog wifi-modems in bruikleen als ik het goed heb. Een nieuwe klant krijgt daarom altijd een wifi-modem, ongeacht de snelheid van het abonnement.

                        Voor bestaande klanten is het anders, zoals eerder al is aangegeven. klanten die al een epc 3212 of epc 3925 modem hebben, krijgen geen vervangend exemplaar als dit niet noodzakelijk is.

                        Reageer


                        • #13
                          Goedenavond allemaal.

                          Ik ben ook pas over gestapt naar alles in 1 premium pakket van Delta, maar ik heb ook een epc3212, ze beloven een Wi-Fi modem, maar als ik Wi-Fi wil blijven gebruiken dan ben ik dus verplicht, om mijn oude router te blijven gebruiken!! Terwijl Delta belooft dat ik een nieuw Wi-Fi modem zou krijgen!
                          Ik had al een internet en telefoon van zeelandnet, dus loop ik alle kortingen en voordelen mis, maar goed dat is de afspraak en zo staat het ook op de side maar:

                          1. ik loop alle kortingen al mis.
                          2. ik krijg geen nieuw Wi-Fi modem, en geen monteur die alles kan aansluiten.

                          Ik heb er helaas niet zo veel verstand van maar !!!
                          Kan iemand mij dit eens even uitleggen !

                          M.v.g.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bertje
                            Goedenavond allemaal.

                            Ik ben ook pas over gestapt naar alles in 1 premium pakket van Delta, maar ik heb ook een epc3212, ze beloven een Wi-Fi modem, maar als ik Wi-Fi wil blijven gebruiken dan ben ik dus verplicht, om mijn oude router te blijven gebruiken!! Terwijl Delta belooft dat ik een nieuw Wi-Fi modem zou kr
                            Ik had al een internet en telefoon van zeelandnet, dus loop ik alle kortingen en voordelen mis, maar goed dat is de afspraak en zo staat het ook op de side maar:

                            1. ik loop alle kortingen al mis.
                            2. ik krijg geen nieuw Wi-Fi modem, en geen monteur die alles kan aansluiten.

                            Ik heb er helaas niet zo veel verstand van maar !!!
                            Kan iemand mij dit eens even uitleggen !

                            M.v.g.
                            Dat zou ik ook wel eens graag uitgelegd willen hebben! Heb al 'n paar jaar een Alles-in-1 Premium abo en jaren langer het Cisco EPC 3212 modem, plus een oude Netgear router. Ook niks van een nieuw Wifi modem gehoord!

                            Reageer


                            • #15
                              De acties die we hebben gehad zijn inderdaad voor nieuwe klanten.

                              EPC3212 (Cisco) deze wordt alleen vervangen bij klanten met een Super en Extreem abonnement. Dit heeft te maken met de maximum downloadsnelheid van een 3212 modem ( max 200 Mbps)

                              Dit modem kan dus de snelheden aan van de abonnementen tot en met het Alles-in-1 Premium abonnement waar de snelheid 150 Mbps van is.. Je ontvangt van ons bericht zodra het nodig is om het huidige modem te vervangen.

                              Als je router kapot is of hij kan de snelheden niet aan, die bij je huidige abonnement horen, bel dan even met onze klantenservice
                              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X