Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Op basis van deze gegevens kun je inderdaad beter naar kanaal 1 overschakelen. Echter, zo vrij als jij bent om naar een ander kanaal over t schakelen, zo vrij zijn je buren dat uiteraard ook.
    Er worden geen 4GHz-netwerken waargenomen. Als je apparatuur het ondersteunt, zou dat een nog betere keuze kunnen zijn. Kwestie van uitproberen.
    Als je de buren goed kent, is het misschien ook mogelijk afspraken te maken over wie welk kanaal kiest. Daar zou idereen misschien beter van kunnen worden, ook al omdat het niet om heel veel netwerken lijkt te gaan.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Op basis van deze gegevens kun je inderdaad beter naar kanaal 1 overschakelen. Echter, zo vrij als jij bent om naar een ander kanaal over t schakelen, zo vrij zijn je buren dat uiteraard ook.
      Er worden geen 4GHz-netwerken waargenomen. Als je apparatuur het ondersteunt, zou dat een nog betere keuze kunnen zijn. Kwestie van uitproberen.
      Als je de buren goed kent, is het misschien ook mogelijk afspraken te maken over wie welk kanaal kiest. Daar zou idereen misschien beter van kunnen worden, ook al omdat het niet om heel veel netwerken lijkt te gaan.
      Bedankt voor deze reactie, hier kan ik mee verder. Ik ga met de buren praten, ze zijn beiden ver over de 70 jaar en het lijkt mij sterk, dat zij zelf aan de instellingen zitten. Zelf ga ik eerst naar kanaal 1 om te zien of dit mogelijk al helpt. Ik houd je op de hoogte.

      Reageer


      • #18
        Hoi boomweide,

        Heb je inmiddels een stabielere verbinding?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Eigenlijk wel, de laatste tijd gaat het redelijk zonder klachten. Wat mij wel opvalt is, dat wanneer ik van channel verander, dit door de wifi/modem van mijn buurman gevolgd wordt. Ik ben van channel 11 naar 1 gegaan, omdat de buurman op 11 zat. Nu zag ik, dat de buurman ook op channel 1 zit. Heel vreemd, ik zie hem er niet voor aan dat hij dit handmatig doet. Heeft u daar een antwoord op? (ik wil de buurman hier nog niet mee lastig vallen vanwege zijn ziekte).

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door boomweide
            Eigenlijk wel, de laatste tijd gaat het redelijk zonder klachten. Wat mij wel opvalt is, dat wanneer ik van channel verander, dit door de wifi/modem van mijn buurman gevolgd wordt. Ik ben van channel 11 naar 1 gegaan, omdat de buurman op 11 zat. Nu zag ik, dat de buurman ook op channel 1 zit. Heel vreemd, ik zie hem er niet voor aan dat hij dit handmatig doet. Heeft u daar een antwoord op? (ik wil de buurman hier nog niet mee lastig vallen vanwege zijn ziekte).
            Dat is vreemd, heb je dat meerdere malen vastgesteld?
            Wat ik me kan voorstellen is, dat het modem van je buurman automatisch naar een kanaal zoekt en door een verandering in de omgeving ook overschakeld. Dat de combinatie met het kanaal dat jij kiest dan de beste optie is, lijkt echter niet logisch...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X