Oorspronkelijk gepost door divar2
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe post is van drie jaar geleden maar hier staat toch echt DD5.1 :
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...051#post224051
Kan iemand even testen welk formaat er wordt doorgegeven? Is het wel DD51? Of is dit een zeer verouderde DD20 die alsnog geen surround doorgeeft over 5 boxen?
Want dan kan de vlag weer halfstok wat mij betreft.
HDMI eArc geeft bij mij geen DD51 door, dan zou het in het display van de tv moeten staan?
Er is Dolby Digital aangekondigd en geen DD51, de meeste tv zenders geven toch geen echte 5.1 door dus dat is weinig probleem.
Alleen de apps geven DD51 door.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtDie test gaat er ook komen hoor. Zowel in de tv-gids en online. Delta decoder staat zelfs op dit moment hier aan. En neem ik ga nog nies zeggen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtDie test gaat er ook komen hoor. Zowel in de tv-gids en online. Delta decoder staat zelfs op dit moment hier aan. En neem ik ga nog nies zeggen.Ben toch wel zeer benieuwd wie nu het verst over die sloot Piest
Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Feb 2025, 14:23.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Is er al iets nader bekend over de verwachte streefdatum wanneer de test gepubliceerd gaat worden ?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Ik verwacht eind februari of begin maart,
maar hoe lang het duurt ,doet er niet toe .Ben zeer benieuwd.. zonder iets of iemand af te kraken
Reageer
-
Alles doet deze decoder zeker niet. Maat dat geldt voor de bruikleendecoders van echt elke provider. Dus ook van Ziggo, KPN en Odido.
Waarom het zo lang duurt? Een publicatie in een tv-gids neemt nu eenmaal meer tijd in beslag (planningen, drukker) dan online. En de test komt eerst in de gids eb daarna pas online.
- 6 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtAlles doet deze decoder zeker niet. Maat dat geldt voor de bruikleendecoders van echt elke provider. Dus ook van Ziggo, KPN en Odido.
Waarom het zo lang duurt? Een publicatie in een tv-gids neemt nu eenmaal meer tijd in beslag (planningen, drukker) dan online. En de test komt eerst in de gids eb daarna pas online.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Het blijft Angstvallig stil rond de Soap Jarco en Bor allebei een beetje gelijkBen toch wel zeer benieuwd wie nu het verst over die sloot Piest
Verder ben ik niet de enige tester en is de test bedoelt om een productiewaardige release tot stand te brengen.
In de loop van zo’n test worden zaken verbeterd.
En nog steeds wordt er gewerkt aan verbeteringen.
Een van de zaken is dat bij het aanzetten van de box Dolby niet meteen aangaat. Je moet eerst wisselen van kanaal.
Dat zijn kleine zaken die gaandeweg worden bijgepoetst.
En er kunnen ook weer nieuwe foutjes ontstaan zoals het verspringen van kanaal na de laatste update.
Niets geks, kijk maar eens op het KPN forum. Daar gaat ook niet iedere nieuwe release goed.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik zie geen tweespalt als het gaat om deze decoder. Jarco kon in het verleden niets beweren, hij had dat hele ding niet gezien.
Verder ben ik niet de enige tester en is de test bedoelt om een productiewaardige release tot stand te brengen.
In de loop van zo’n test worden zaken verbeterd.
En nog steeds wordt er gewerkt aan verbeteringen.
Een van de zaken is dat bij het aanzetten van de box Dolby niet meteen aangaat. Je moet eerst wisselen van kanaal.
Dat zijn kleine zaken die gaandeweg worden bijgepoetst.
En er kunnen ook weer nieuwe foutjes ontstaan zoals het verspringen van kanaal na de laatste update.
Niets geks, kijk maar eens op het KPN forum. Daar gaat ook niet iedere nieuwe release goed.
ik ga nu niet verder We wachten de uitslag van Jarco af .
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk berichtWe wachten de uitslag van Jarco af .
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Als ik zo de reactie;s hier voor bij zie komen ,zitten er weinig ,en ook heel weinig goede reactie;s in ondanks jouw woord. weer van verbeteringen, doorvoeren
ik ga nu niet verder We wachten de uitslag van Jarco af .
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik zie geen tweespalt als het gaat om deze decoder. Jarco kon in het verleden niets beweren, hij had dat hele ding niet gezien..
Ik had al eens eerder gezegd dat ik deze ontvanger tijdens de testperiode al eerder werkend had gezien. En dat onze bevindingen toen niet echt overeen kwamen. Of dat dit nu ook zo is.......voor jou een vraag en voor mij zo goed als zeker nu al een weet😀
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Is dit een uitspraak van een persoon die zegt niet aan ver plassen te doen en niet van aannames houdt? Het is in ieder geval wel een opmerking van een persoon die probeert zijn eigen gelijk in alle gevallen te halen.
Ik had al eens eerder gezegd dat ik deze ontvanger tijdens de testperiode al eerder werkend had gezien. En dat onze bevindingen toen niet echt overeen kwamen. Of dat dit nu ook zo is.......voor jou een vraag en voor mij zo goed als zeker nu al een weet😀
Bij mij staat voorop een goed werkende Androidbox en als er dus uit andere hoeken bevindingen zijn dan zie ik dat als positief.
Reageer
-
Wat mij nu weer opvalt en dat vind ik zeer kwalijk dat wederpartij, zonder enige melding berichten zijn verwijderd van dit forum. En toevallig dan ook weer naar aanleiding van een oplaaiende discussie rond een persoon. Als iemand al de noodzaak zag om berichten te verwijderen, meldt dit dan ook gewoon. Delta komt op deze manier over als een provider die weinig transparant richting abonnees is. Maar wellicht nog erger, dat het bepaalde abonnees van een groter belang vindt dan anderen.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer