Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk ben benieuwd. Het boxje ligt hier naast mij. Dit weekend eens gaan aansluiten op de apparatuur. Ik weet eigenlijk al een reden waarom Netflix niet op deze box beschikbaar is. Netflix eist op de afstandsbediening een directe toegangstoets. En die is niet aanwezig.
En ik vind het feit dat Netflix niet aanwezig is echt wel een gemis,Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat kan op zich wel geregeld worden door A t/m C te mappen naar een streamingdienst. Inderdaad is er geen Netflixbutton.
En ik vind het feit dat Netflix niet aanwezig is echt wel een gemis,
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat kan op zich wel geregeld worden door A t/m C te mappen naar een streamingdienst. Inderdaad is er geen Netflixbutton.
En ik vind het feit dat Netflix niet aanwezig is echt wel een gemis,
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk ben benieuwd. Het boxje ligt hier naast mij. Dit weekend eens gaan aansluiten op de apparatuur. Ik weet eigenlijk al een reden waarom Netflix niet op deze box beschikbaar is. Netflix eist op de afstandsbediening een directe toegangstoets. En die is niet aanwezig.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
Reageer
-
Dan zullen we in ieder geval weten of Dolby 5.1 nu wel of niet werkt op de Delta Smart-box na deze test van Totaal TV.Laatst bewerkt door driepinter; 3 weken geleden.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60
Klopt, en die leugenaar maar zeggen dat hij wel dolby heeft. Wat een clown is dat toch. Als je vraagt om een afbeelding waarbij ik kan zien dat het oplicht op zijn versterker hoor je niks;-) Zegt alles. Ik loop al wat jaartjes mee, alle settings goed. En gewoon geen dolby. Gewoon kwalijk dat delta hier wel mee adverteert!
Kennelijk stel ik de juiste vraag, maar ontwijk je het antwoord.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer