Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Totaal TV: test nieuwe Delta Smart Box

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/binne...lta-smart-box/

Nou Jarco Kriek doe je best, en test al mythes geschreven op dit forum.

Reageer

Ik ben benieuwd. Het boxje ligt hier naast mij. Dit weekend eens gaan aansluiten op de apparatuur. Ik weet eigenlijk al een reden waarom Netflix niet op deze box beschikbaar is. Netflix eist op de afstandsbediening een directe toegangstoets. En die is niet aanwezig.

Reageer

Je test het kastje maar niet het beeld/geluid van Delta?

Reageer

Jazeker, via een technische omweg is dit mogelijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Ik ben benieuwd. Het boxje ligt hier naast mij. Dit weekend eens gaan aansluiten op de apparatuur. Ik weet eigenlijk al een reden waarom Netflix niet op deze box beschikbaar is. Netflix eist op de afstandsbediening een directe toegangstoets. En die is niet aanwezig.
            Dat kan op zich wel geregeld worden door A t/m C te mappen naar een streamingdienst. Inderdaad is er geen Netflixbutton.

En ik vind het feit dat Netflix niet aanwezig is echt wel een gemis,
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat kan op zich wel geregeld worden door A t/m C te mappen naar een streamingdienst. Inderdaad is er geen Netflixbutton.

Wacht even de review af, vóór dat je een discussie gaat starten die (nog) niet terzake doet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Daar trapt Netflix niet in. Zij willen graag hun logo op de afstandsbediening zien, Maar er zijn wellicht nog meer redenen waarom deze box niet is gecertificeerd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  Welke box is dit dan? Ik had namelijk december al mijn kamai omgeruild voor de amino 7x v3. Dat is toch de nieuwste?

Reageer

https://www.delta.nl/televisie/delta...-2xhotqELb9-9N

?
                    Laatst bewerkt door anomaly; 3 weken geleden. Reden: ? Geplaatst

Reageer

Vriendelijk dank. Die heb ik dan al. De amino 7x v3.Dacht ook al, weer al een nieuwe. Normaal duurt het wel weer paar jaar voor er een nieuw kastje uit komt.

Reageer

Dan zullen we in ieder geval weten of Dolby 5.1 nu wel of niet werkt op de Delta Smart-box na deze test van Totaal TV.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 3 weken geleden.

Reageer

Zoals eerder in andere topic gesteld voldoet iedere Android TV 12 mediaspeler in de basis aan alle door Google gestelde richtlijnen en daar hoort Dolby 5,1 bij. Maar dan moeten streams in de apps die worden aangeboden wel Dolby 5.1 meesturen.

Reageer

Do60 Ik geef Bordie nog wel het voordeel van de twijfel. Er is iets mits met zijn ogen dat is wel duidelijk geworden maar misschien is zijn gehoor wel in orde. We wachten af...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60

Klopt, en die leugenaar maar zeggen dat hij wel dolby heeft. Wat een clown is dat toch. Als je vraagt om een afbeelding waarbij ik kan zien dat het oplicht op zijn versterker hoor je niks;-) Zegt alles. Ik loop al wat jaartjes mee, alle settings goed. En gewoon geen dolby. Gewoon kwalijk dat delta hier wel mee adverteert!
                              En jij geeft nog steeds geen antwoord of je een Youtube Dolby Atmos test hebt gedaan rechtstreeks op je tv!
                              Kennelijk stel ik de juiste vraag, maar ontwijk je het antwoord.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X