Oorspronkelijk gepost door Do60
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
Ik kan bevestigen dat het dolby digital 5.1 is!! en dat zie ik ook in mijn Sonos app dat het Dolby Digital 5.1 is.EN de tv geeft dat netjes aan.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setup
- 6 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setup
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setupJe schiet behoorlijk met Spek dappere dodo
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setup
Het maakt echt niet uit hoe duur je installatie is, Delta levert jou Dolby51 echt waar. En dat je dure installatie daar poep van maakt… wellicht moet je bij die dure installatie dure gehoorapparaten kopen. Kijken of het dan wel goed zit.
- 4 Likes
Reageer
-
Dit topic loopt alweer een tijdje. We kunnen natuurlijk lachen om de dure jaren 90 apparatuur van Do60 maar zie ook geen bevestiging van Delta mbt dit onderwerp. Als delta nog eens reageert en bevestigd dat Dolby 5.1 voor de meeste zenders beschikbaar is dan is het probleem opgelost. Maar dat gebeurt ook niet. Een teken aan de wand?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtDit topic loopt alweer een tijdje. We kunnen natuurlijk lachen om de dure jaren 90 apparatuur van Do60 maar zie ook geen bevestiging van Delta mbt dit onderwerp. Als delta nog eens reageert en bevestigd dat Dolby 5.1 voor de meeste zenders beschikbaar is dan is het probleem opgelost. Maar dat gebeurt ook niet. Een teken aan de wand?De klant betaald en de Firma bepaalt
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtDit topic loopt alweer een tijdje. We kunnen natuurlijk lachen om de dure jaren 90 apparatuur van Do60 maar zie ook geen bevestiging van Delta mbt dit onderwerp. Als delta nog eens reageert en bevestigd dat Dolby 5.1 voor de meeste zenders beschikbaar is dan is het probleem opgelost. Maar dat gebeurt ook niet. Een teken aan de wand?
- 1 Like
Reageer
-
Ik kan wel 10 redenen bedenken waarom Delta dit we; had moeten doen. Ook al weer deze functionaliteit gewoon volledig hoe het hoort te weken.
De belangrijkste is ongetwijfeld dat je door het zwijgen het boven de markt laat hangen of iets nu wel of niet werkt. Boordewolf is geen medewerker van Delta en heeft daarnaast ook niet echt bij iedereen een goede indruk (terecht of onterecht) achtergelaten in het verleden. Maar dit forum is een bijzaakje voor Delta dat nul prioriteit heeft. Af en toe wordt er iets vanuit Delta op geplaatst als er tijdens het duiken van koffie en het nuttigen van een broodje even tijd voor is. De forumsoftware komt letterlijk uit het jaar nul na de eeuwwisseling. En er komt nog eerder vrede in Oekraïne voor dit lijkt te veranderen. Aas Delta wil meespelen met de grote vakbroeders Ziggo. KPN en Odido dan moet ook op dit vlak een nieuw platform van actieve constante moderatie en deelname voor moeten worden opgezet.
- 3 Likes
Reageer
-
Aan "grote" woorden geen gebrek....
Het zou beter zijn dat er werd uitgelegd wát de redenen kúnnen zijn, waarom niet iedereen Dolby 5.1 ervaart zoals het zou moeten zijn.
Mijn kennis schiet daarvoor te kort, maar op een Serviceforum is er mogelijk iemand die daar wat écht zinnigs over kan zeggen.
- 3 Likes
Reageer
-
Wat moet je er aan uitleggen? Het werkt wel of niet. En als het werkt wel of niet. En als het wel werkt en iemand ervaart het thuis niet op zijn audio-installatie dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Of de instelling in de decoder is onjuist (en dat kan zeker wamt het menu is meer ingeklapt) of er is iets verkeerd in de instelling van de audio-installatie. En op beide kan je op afstand geen uitspraken doen. Dat moet je namelijk zelf zien.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer