Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Is allemaal goed jongen. Tv van 4000 euro die alles support, dolby dts etc, receiver ook. Is geen dolby 5.1. Technische dienst van Delta had me dit ook verteld! Jij zit alleen maar te raaskallen zoals altijd. Net als dat je beeld kut was, en dag later vond je het weer super beeld, en paar dagen later was het weer kut. Blablaba
    Ik kan bevestigen dat het dolby digital 5.1 is!! en dat zie ik ook in mijn Sonos app dat het Dolby Digital 5.1 is.EN de tv geeft dat netjes aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

Ik kan bevestigen dat het dolby digital 5.1 is!! en dat zie ik ook in mijn Sonos app dat het Dolby Digital 5.1 is.EN de tv geeft dat netjes aan.
      Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setup

Reageer

Is geen native 5.1. Je sonos zet het blijkbaar om. Maar is het niet. Echte dolby 5.1 is vele malen beter. zoals ik een film bijvoorbeeld kijkt in true hd atmos. maar dat is weer een niveautje hoger met mijn dure setup
        We weten wel dat je een dure setup hebt

Reageer

Allebei grote woorden, van beide nog geen bewijzen gezien.

Reageer

Wat voor bewijzen wil je da ZIEN bij audio?😀

Reageer

Heb je weer spek gegeten Je schiet behoorlijk met Spek dappere dodo

Reageer

Je hebt Dolby51 en Echte Dolby51. Tis net een kind dat het heeft over Pokemonkaarten en echte Pokemonkaarten.

Het maakt echt niet uit hoe duur je installatie is, Delta levert jou Dolby51 echt waar. En dat je dure installatie daar poep van maakt… wellicht moet je bij die dure installatie dure gehoorapparaten kopen. Kijken of het dan wel goed zit.

Reageer

Bravo bordewolf.

Reageer

Bijzonder om te zien dat zelfs na jaren afwezigheid ( KPN )
                    Op dit forum, de zelfde figuren elkaar & andere nog steeds te kakken zetten😅🤔 niets te doen?

Reageer

Dit topic loopt alweer een tijdje. We kunnen natuurlijk lachen om de dure jaren 90 apparatuur van Do60 maar zie ook geen bevestiging van Delta mbt dit onderwerp. Als delta nog eens reageert en bevestigd dat Dolby 5.1 voor de meeste zenders beschikbaar is dan is het probleem opgelost. Maar dat gebeurt ook niet. Een teken aan de wand?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                        Dit topic loopt alweer een tijdje. We kunnen natuurlijk lachen om de dure jaren 90 apparatuur van Do60 maar zie ook geen bevestiging van Delta mbt dit onderwerp. Als delta nog eens reageert en bevestigd dat Dolby 5.1 voor de meeste zenders beschikbaar is dan is het probleem opgelost. Maar dat gebeurt ook niet. Een teken aan de wand?
                        In een eerder Topic wordt de Webmaster Jeroen aan gesproken ,Die Toont ook geen interesse ,om de vragen te beantwoorden .ik denk dat we gewoon in een soort sterfhuis constructie zitten De klant betaald en de Firma bepaalt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          Ik zou niet weten waarom Delta moet uitweiden over een werkende functionaliteit. Pas als het niet werkt, dan is het evident dat ze reageren.

Reageer

Ik kan wel 10 redenen bedenken waarom Delta dit we; had moeten doen. Ook al weer deze functionaliteit gewoon volledig hoe het hoort te weken.

De belangrijkste is ongetwijfeld dat je door het zwijgen het boven de markt laat hangen of iets nu wel of niet werkt. Boordewolf is geen medewerker van Delta en heeft daarnaast ook niet echt bij iedereen een goede indruk (terecht of onterecht) achtergelaten in het verleden. Maar dit forum is een bijzaakje voor Delta dat nul prioriteit heeft. Af en toe wordt er iets vanuit Delta op geplaatst als er tijdens het duiken van koffie en het nuttigen van een broodje even tijd voor is. De forumsoftware komt letterlijk uit het jaar nul na de eeuwwisseling. En er komt nog eerder vrede in Oekraïne voor dit lijkt te veranderen. Aas Delta wil meespelen met de grote vakbroeders Ziggo. KPN en Odido dan moet ook op dit vlak een nieuw platform van actieve constante moderatie en deelname voor moeten worden opgezet.

Reageer

Aan "grote" woorden geen gebrek....

Het zou beter zijn dat er werd uitgelegd wát de redenen kúnnen zijn, waarom niet iedereen Dolby 5.1 ervaart zoals het zou moeten zijn.
                              Mijn kennis schiet daarvoor te kort, maar op een Serviceforum is er mogelijk iemand die daar wat écht zinnigs over kan zeggen.

Reageer

Wat moet je er aan uitleggen? Het werkt wel of niet. En als het werkt wel of niet. En als het wel werkt en iemand ervaart het thuis niet op zijn audio-installatie dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Of de instelling in de decoder is onjuist (en dat kan zeker wamt het menu is meer ingeklapt) of er is iets verkeerd in de instelling van de audio-installatie. En op beide kan je op afstand geen uitspraken doen. Dat moet je namelijk zelf zien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X