Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen dolby 5.1 op Amigo 7x v3

Meer mensen hier last van? Geeft gewoon Multichannel pcm weer op mijn receiver. Had delta al bericht, dat ze dit in een firmware update gaan oplossen. Maar betwijfel het. Aangezien in 2023 hier ik ook al iets las dat ze dolby aanbieden, maar mensen zeiden dat het gewoon geen dolby digital 5.1 is. Maar gewoon in dolby 2.0 stereo! Hoor het graag.

Totaal géén last..

Reageer

Ik heb er geen last van. Werkt naar behoren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Ik heb er geen last van. Werkt naar behoren.
        Volgens mij heb jij gewoon het kamai kastje! Maak eens foto van je receiver dan, en laat eens zien of dolby digital 5.1 op je receiver display staat. Is gewoon stereo!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
          Totaal géén last..
          Blijkbaar heb jij de kamai intereactieve ontvanger?

Reageer

Zeer tegenstrijdig dit. Bordie upload dan even een foto dan kan deze discussie gesloten worden en dan is onze forumtokkie weer stil. Overigens in de app ook geen Dolby

Reageer

Je moet in je Amigo instellinen bij geluid uitzetten dat je geen dolby 5.1 wil ofzo. dan werkt dolby 5.1

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Zeer tegenstrijdig dit. Bordie upload dan even een foto dan kan deze discussie gesloten worden en dan is onze forumtokkie weer stil. Overigens in de app ook geen Dolby
                Hou dat forumtokkie maar voor je. Ik ben zeer beleefd, maar als andere mensen raar gaan reageren kunnen ze een reactie terug verwachten! Fijne Middag

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                  Je moet in je Amigo instellinen bij geluid uitzetten dat je geen dolby 5.1 wil ofzo. dan werkt dolby 5.1
                  Dank voor je reactie. Ja dat werkt ook niet. Geen nooit surround aangevinkt om ook te proberen. Ook geen dolby. Had een bug kunnen zijn dat hij het dan wel doet. Maar helaas

Bijgevoegde bestanden

Reageer

Deze moet op automatisch staan. Daarnaast via de OPT toets per zender Dolby selecteren als bron en er is ook nog een voorkeursinstelling qua geluid die op Dolby Nederlands gezet kan/moet worden.

Maar ik had je al gezegd dat bitstreamkeuze via je tv (als input) niet gaat werken. Dat moet automatisch zijn. Bitstream staat niet gelijk aan Dolby,

Reageer

Deze moet op automatisch staan. Daarnaast via de OPT toets per zender Dolby selecteren als bron en er is ook nog een voorkeursinstelling qua geluid die op Dolby Nederlands gezet kan/moet worden.

Maar ik had je al gezegd dat bitstreamkeuze via je tv (als input) niet gaat werken. Dat moet automatisch zijn. Bitstream staat niet gelijk aan Dolby,
                      Allemaal al gedaan. Geen dolby! Bij jou ook geen dolby. Anders had je wel foto gestuurd!

Reageer

Hdmi ingang moet wel op bitstream! dtv audioinstelling automatisch, earc aangezet op mijn lg oled. Uitgang digitaal geluid op passeren. En de interactieve ontvanger op geluid automatisch! het is geen dolby! Op de zender Nederlands dolby digital geselecteerd. Als ik ps5 en series x aansluit is het allemaal dolby of dts of atmos. Dus delta leverd enkel dolby in stereo! Zie foto!
                        Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Hdmi ingang moet wel op bitstream! dtv audioinstelling automatisch, earc aangezet op mijn lg oled. Uitgang digitaal geluid op passeren. En de interactieve ontvanger op geluid automatisch! het is geen dolby! Op de zender Nederlands dolby digital geselecteerd. Als ik ps5 en series x aansluit is het allemaal dolby of dts of atmos. Dus delta leverd enkel dolby in stereo! Zie foto!
                          En youtube Dolby Atmos test. Zelfs deze slaagt bij mij.
                          TV een softwareupdate geven?

Met Samsung geen problemen en zo je leest zijn er meer zonder problemen.
                          Ik ben tester geweest van deze box naast Ilan. Dus aan mij gaan twijfelen of ik die box hebt is erg vreemd,

Reageer

https://www.lg.com/nl/ondersteuning/...inKzOyLDJ-FizD

Bedrading via HDMI alles !!!! En via de Earc HDMi poort naar je speakers.
                            https://www.lg.com/nl/ondersteuning/...iHdJ-GTx4xKITr
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

Reageer

https://www.lg.com/nl/ondersteuning/...inKzOyLDJ-FizD

Bedrading via HDMI alles !!!! En via de Earc HDMi poort naar je speakers.
                              https://www.lg.com/nl/ondersteuning/...iHdJ-GTx4xKITr
                              Is allemaal goed. is gewoon geen stereo. Feit dat jij ook geen foto wilt maken zegt wel genoeg. Alles is goed aangesloten. Feit dat ik op mijn series x en ps5 wel gewoon dolby hebt zegt genoeg. Je kan zoveel zeggen. Je zei voorheen ook dat je het beeld drama vond, en dag later vond je het weer haarscherp! Bedankt he! En hdmi e arc is aangesloten op receiver kerel! Blijkbaar kijk jij tv e.d met soundbar en van die weggooi speakers aangesloten op je tv met hdmi e arc. Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik atmos aankrijg. Loop al tig jaar mee en weet alles van tech. atmos wordt niet support door delta, geen uitzendingen zijn er ook naar. dus dat werkt niet. atmos heb ik gewoon via series x etc omdat die dat support. Maar maak eens foto van je receiver als je die al hebt, en show me dat het dolby digital 5.1 is. En niet in stereo. Dan kan deze discussie op stop! Kijk hier foto van atmos via series x. En delta geeft geen dolby digital door. Maar dolby 5.1 stereo en niet digitaal! Jij hebt gewoon speakertjes aangesloten via hdmi e arc op je tv input en die op je speakers aangesloten. Ik een receiver van 2000 euro, die geeft precies aan of iets digitaal is of stereo, wat er qua signaal binnenkomt!
                              Bijgevoegde bestanden
                              Laatst bewerkt door Do60; 4 weken geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X