Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuw zenderoverzicht per januari 2025
Samenvouwen
X
-
Zit nog één wijziging in de Radiozenders : kanaal 991 Stingray Alternative Rock
DELTA Interactieve TV - Live Radio Player
- 1 Like
Reageer
-
Als aanstaande Delta klant wordt op 25 februari onze Caiway zenderlijst aangepast naar de Delta lijst.
Dit om “kijkervaringen te verbeteren en de zenders logischer te ordenen”.
Waarom staan dan de zenders TV Rijnmond (115) en Omroep Brabant (116) niet achter de andere regionale zenders (60-71)?
TV Rijnmond op 72 en Omroep Brabant 73 bijvoorbeeld?
Niet zo logisch dus.
Ook bijzonder is dat de NPO Radiozenders 1 t/m 5 (902-906) niet 1 plekje opschuiven naar 901-905.
Of zoals bij Caiway gewoon vanaf 801.Laatst bewerkt door DeltaDion; 21 Feb 2025, 21:40.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk berichtAls aanstaande Delta klant wordt op 25 februari onze Caiway zenderlijst aangepast naar de Delta lijst.
Waarom staan dan de zenders TV Rijnmond (115) en Omroep Brabant (116) niet achter de andere regionale zenders (60-71)?
Niet zo logisch dus.
Ook bijzonder is dat de NPO Radiozenders 1 t/m 5 (902-906) niet 1 plekje opschuiven naar 901-905.
Of zoals bij Caiway gewoon vanaf 801.
En radiozender 901 Omroep Zeeland is waarnaar hierin Zeeland het meest wordt geluisterd.
Onze zenderindeling voor de Caiway coax TV-zenders zijn voor een groot deel van onze klanten gewijzigd.
Bekijk hier het overzicht.Laatst bewerkt door driepinter; 22 Feb 2025, 08:30.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk berichtOk, maar de Coax verdwijnt toch?
Dan zouden ze dit kunnen aanpassen.
Ik woon in Gelderland en heb niet zoveel met de regionale omroep (Zeeland).
Zeeland heeft 166 plaatsen waarvan er nog maar 38 glasvezel van Delta hebben.
De Delta glasvezel uitrol ligt hier al meer dan drie jaar stil, zo erg dat concurrenten zoals GlasDraad het hier overnemen.
In ieder geval is het DELTA_Zenderlijst_januari 2025_A4_DEF HR.indd leidend.
- 2 Likes
Reageer
-
Logische zendervolgorde heb ik Delta nog niet op kunnen betrappen.
Duitse zenders in het basispakket staan niet voorin de lijst.
BBC3 en BBC4 staan al twee jaar omgedraaid.
Lokale Zeelandzenders blijven maar zichtbaar en eigen lokale zenders slechts 1 op nr. 12.
Eurosport1 niet naast Eurosport2.
Rijnmond en Omroep Brabant was mij ook al opgevallen.
Overigens per maart zal er wel een nieuwe zenderlijst komen met de komst van nieuwe zenders en hopelijk wordt er dan ook gekeken naar de overige SD zenders. Met name de Duitse zijn echt van een belabberde kwaliteit.Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Feb 2025, 14:40.
Reageer
-
Er schijnt nog een nieuwere lijst te zijn maar wat nu precies het verschil is, ik weet het niet
https://www.caiway.nl/zendernummers
Het verschil zit hem in kanaal 12 die niet op de andere lijst staat.Laatst bewerkt door driepinter; 23 Feb 2025, 07:04.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtEr schijnt nog een nieuwere lijst te zijn maar wat nu precies het verschil is, ik weet het niet
https://www.caiway.nl/zendernummers
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk berichtAls aanstaande Delta klant wordt op 25 februari onze Caiway zenderlijst aangepast naar de Delta lijst.
Niet zo logisch dus.
Of zoals bij Caiway gewoon vanaf 801.
Bij Delta bestaat dit uit 34 zenders.
Voor Basis TV is bij Delta wel een CI+ module noodzakelijk.
Maar die kun je huren via MijnDelta voor € 2,50 p/mnd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Wat misschien nog wel een aandachtspunt kan zijn is dat je bij Caiway een ongecodeerd zenderpakket hebt van geloof ik 70 zenders.
Bij Delta bestaat dit uit 34 zenders.
Voor Basis TV is bij Delta wel een CI+ module noodzakelijk.
Maar die kun je huren via MijnDelta voor € 2,50 p/mnd.
.Of je koopt hem op prikbprd of marktplaats voor een beetje
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DeltaDion Bekijk berichtGa het 25 februari wel zien wat het wordt.
Het blijft wel jammer dat je in je favorietenlijst de zendervolgorde niet kunt bepalen.
https://media.umbraco.io/deltafiber/...EFF0A5A4DAA941
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer