Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuw zenderoverzicht per januari 2025
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Erg mager.
Even een overzicht wat er verdwijnt:
* 2 Zeeuwse lokalen (SD), omdat de lokalen worden samengevoegd (hier kan Delta niets aan doen)
* MTV Hits
* MTV Live HD
* MTV 90's
* MTV 80's (staat nog wel op de zenderlijst maar verdwijnt ook!)
* RTBF La Une HD
* RTBF Tipik HD
* TRT Turk HD
* Secret Circle HD
Totaal 10 vervallen zenders, 4 HD zenders vervallen waar geen HD voor terug komt (alleen indien zenders zelf alleen HD aanleveren).
Voor de muziekzenders komen geen nieuwe terug zoals Xite themakanaal of Country/Nashville. Voor de Franse komt TV5 nog steeds niet terug. Ik ga er ergens nog wel van uit dat de Franse zenders die vervallen en TRT niet veel bekeken worden.
18+ boeit me verder niet.
Ja Videoland komt er voor terug, dat biedt in mijn geval een voordeeltje en je hebt daar ook veel content.
Om mijn eigen kosten weer op peil te krijgen ga ik mijn snelheid laten zakken naar 500 Mbit. Dat is voor mij ruim voldoende.Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Nov 2024, 21:21.
-
Oorspronkelijk gepost door GHorsie Bekijk berichtVideoland komt erbij als los abonnement, inclusief reclame. Film1 wordt echter verwijderd met 4 kanalen zonder reclame.
Dat is dus weer 4 euro minder waarde ( Film1 kost 10 euro, Videoland kost 6 euro)Laatst bewerkt door driepinter; 19 Nov 2024, 09:44.
- 2 Likes
Reageer
-
Die twee euro prijsverhoging voor ESPN Compleet zal er toch ook uit moeten komen op het totale Unlimited Entertainment pakket.
Ik vind het ergens wel vreemd dat er niet gekeken is naar vervangende zenders en meteen ook andere zenders omzetten naar HD nu daar ruimte voor vrij komt met minder HD zenders. Maar goed, soms is geduld een schone zaak. We zijn wel vaker in de maand januari verrast dat er toch opeens zenders bij kwamen of naar HD gingen die niet op de nieuwe zenderlijst stonden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt, en het voordeel zit helemaal bij de abonnees die zelf al Videoland hadden, die gaan per saldo minder betalen.
Krijg ik straks ook een abonnement op de sportschool erbij? En dan de ESPN kanalen eraf. Heeft ook met sport te maken.
- 1 Like
Reageer
-
In denk dat er met Videoland voorgesorteerd wordt op de aanstaande komst van de Android decoder.
Hiermee kan men apps uit de Google Store gebruiken en dus kijken via de ontvanger zelf.Laatst bewerkt door driepinter; 20 Nov 2024, 10:07.
- 1 Like
Reageer
-
https://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-f...an-sd-naar-hd/
SKV zet 3Sat, ProSieben en Sat1 om naar HD. Dat zijn er 3 die Delta nog om SD heeft.
Wellicht is de aanlevering vanaf dan HD only vanuit de bron en is dit een gedwongen wijziging en gaat Delta meteen mee.
Delta heeft al veel van de andere genoemde Duitse zenders in HD.
Wel vreemd dat er geen navraag is gedaan bij SKV hierover. De artikel gaat neemt volledig aan dat die proactief door SKV gedaan wordt en dat SKV hiermee voorloopt op de concurrentie (terwijl Ziggo en Delta al het gros van deze zenders in HD had).Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Nov 2024, 12:42.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichthttps://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-f...an-sd-naar-hd/
SKV zet 3Sat, ProSieben en Sat1 om naar HD. Dat zijn er 3 die Delta nog om SD heeft.
Wellicht is de aanlevering vanaf dan HD only vanuit de bron en is dit een gedwongen wijziging en gaat Delta meteen mee.
Delta heeft al veel van de andere genoemde Duitse zenders in HD.
Wel vreemd dat er geen navraag is gedaan bij SKV hierover. De artikel gaat neemt volledig aan dat die proactief door SKV gedaan wordt en dat SKV hiermee voorloopt op de concurrentie (terwijl Ziggo en Delta al het gros van deze zenders in HD had).
Iemand die stelt niet op de man te (willen) spelen die doet weer de nee na de andere aanname. De bron van Duitse commerciële omroepen is vanaf januari niet HD-only. SKV heeft satelliet als aanvoer. Duitse commerciële omroepen blijven in SD via Astra1 uitzenden.Alleen zenders van ARD stoppen op 7 januari met SD via de satelliet. Later dit jaar volgt dan het volledig aantal zenders van ZDF. En voor de commerciële omroepen is nog geen einddatum SD bekend. Dit is ook moeilijker omdat de HD varianten van die zenders in een betaalpakket op satelliet zitten. En dat was dan aanname nummer 1. En dan nu nummer 2. Wie zegt dat hierover geen contact met SKV is geweest? Ik kan maar een persoon bedenken dan is het persoon dat zegt niet op de man te willen spelen. Handel daar dan ook eens naar.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichthttps://www.totaaltv.nl/nieuws/skv-f...an-sd-naar-hd/
Wel vreemd dat er geen navraag is gedaan bij SKV hierover. De artikel gaat neemt volledig aan dat die proactief door SKV gedaan wordt en dat SKV hiermee voorloopt op de concurrentie (terwijl Ziggo en Delta al het gros van deze zenders in HD had).
Hou je a.u.b. aan de feiten.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
Belachelijk....een bericht aanpassen met een niet onderbouwde beschuldiging, die kant nog wal slaat.
Hou je a.u.b. aan de feiten.
Forumleden komen hier niet naar roe voor dit soort gedoe, weinig informatief.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zal ik doen, Kriek staat op mijn banlist en ik ga niet meer op hem reageren.
Forumleden komen hier niet naar roe voor dit soort gedoe, weinig informatief.
Stop hiermee ,en ga in Twente op het station de heilkreet uit brengen voor het leger des heils
Wat ik wel een goede instelling vind ,Jammer genoeg kunnen we van uw inbreng op dit forum
geen goede instelling vinden ,en je hebt iedereen al geband ,maar je komt iedere keer toch weer terugLaatst bewerkt door koekeroe; 21 Nov 2024, 18:34.
- 7 Likes
Reageer
-
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Batholomeus Bekijk bericht
Ik mis in dit geheel inderdaad ook TV5, en aftocht van de Waalse zenders en AVS! Al lag er vaak uit.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer