Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Animal planet niet om aan te gluren

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Animal planet niet om aan te gluren

Sinds weken is Animalplanet niet om aan te gluren op een nieuwe IG TV 65 Inch ,en ook niet op een oudere tv en door andere zenders regelmatig storings beelden DELTA-TV-team misschien kunt u dit oppakken?
    Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden
    Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Jun 2024, 11:05.

ik heb daar weinig last van, als ik heel eerlijk ben, gewoon normaal strak beeld

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
      ik heb daar weinig last van, als ik heel eerlijk ben, gewoon normaal strak beeld
      Ik heb het al weken vorige week en daarvoor is er nog onderhoud gepleegd ,Heel vervelend beeld

Reageer

bij mij zat mijn Hirschmann kabel veel te los op de LG aansluiting en had ik bij één of twee zenders ook een slecht beeld, opgelost met een dun stripje latoenkoper.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
          bij mij zat mijn Hirschmann kabel veel te los op de LG aansluiting en had ik bij één of twee zenders ook een slecht beeld, opgelost met een dun stripje latoenkoper.
          Dat is bij mij niet het geval alles compleet vernieuwd

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Ik heb het al weken vorige week en daarvoor is er nog onderhoud gepleegd ,Heel vervelend beeld
            ik heb dat ooit gehad bij bbc2 bij zware regenval, na een beetje chatten met de dames was het opgelost, geen idee meer hoe het gedaan was toen, maar heb gewoon goed beeld op alles

Reageer

Sinds weken is Animal planet niet om aan te gluren is bor de wolf daar te zien?
              Heb er geen last van heb ook Lg nano cell tv
              Even je software updaten van je tv en je kanalen opnieuw instellen en dan is het weg
              Wel even na de update tv helemaal uitzetten van de stroom bedoel ik

Reageer

Dat staat helemaal automatisch ,heb ik ook al geprobeerd,maar dank voor je antwoord

Reageer

Hier (Hulst) ook heel slecht beeld op Animal Planet via coax. Het flikkert enorm en zie steeds twee verschillende beelden door elkaar!
                  Laatst bewerkt door Jos; 20 Jun 2024, 10:43.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                    Hier (Hulst) ook heel slecht beeld op animal Planet via coax. Het flikkert enorm en zie steeds twee verschillende beelden door elkaar!
                    Dank je Jos Precies het zelfde hier

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                      Sinds weken is Animal planet niet om aan te gluren is bor de wolf daar te zien?
                      Heb er geen last van heb ook Lg nano cell tv
                      Even je software updaten van je tv en je kanalen opnieuw instellen en dan is het weg
                      Wel even na de update tv helemaal uitzetten van de stroom bedoel ik
                      Toevallig was hij zijn laatste update automatisch aan het Updaten ,en beeld blijft zo

Reageer

koekeroe wil je morgen een mail sturen met je klantnummer naar [email protected] ? Dan kijk ik even en kom er bij je op terug met wat extra vragen.

dank!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                          koekeroe wil je morgen een mail sturen met je klantnummer naar [email protected] ? Dan kijk ik even en kom er bij je op terug met wat extra vragen.

dank!
                          Dat is hardstikke fijn om te horen Tot Morgen Fijne avond

Reageer

Beeld is nog steeds belabberd!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                              Beeld is nog steeds belabberd!
                              Jos bij mij ook Belabberd beeld,er zou contact opgenomen worden door delta TV team ,Niks gehoord ,vanmorgen de mail naar hun toe gestuurd

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X