Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Animal planet niet om aan te gluren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht


    Jos bij mij ook Belabberd beeld,er zou contact opgenomen worden door delta TV team ,Niks gehoord ,vanmorgen de mail naar hun toe gestuurd
    Nou ja....ze gaven aan er op terug te komen, maar niet wanneer. We zullen nog een paar maandjes geduld hebben!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Nou ja....ze gaven aan er op terug te komen, maar niet wanneer. We zullen nog een paar maandjes geduld hebben!
      Bij mij niet koekeroe wil je morgen een mail sturen met je klantnummer naar [email protected] ? Dan kijk ik even en kom er bij je op terug met wat extra vragen.

      dank!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Bij mij niet koekeroe wil je morgen een mail sturen met je klantnummer naar [email protected] ? Dan kijk ik even en kom er bij je op terug met wat extra vragen.

        dank!
        Daar doel ik ook op, ik heb niet gemaild.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Dat is bij mij niet het geval alles compleet vernieuwd
          Bij mij ook een nieuwe TV en nieuwe kabel, toch veel te veel speling op de TV aansluiting.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Daar doel ik ook op, ik heb niet gemaild.
            Zal bij mij geen maanden duren hoor jos Zeg ik meteen dat Abonnement op ga niet betalen voor iets dat ik half ontvang,

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

              Bij mij ook een nieuwe TV en nieuwe kabel, toch veel te veel speling op de TV aansluiting.
              Heb zelfde beeld op 2 TV's en 2 Humax PVR, dus ik vermoed dat niet op elk apparaat de aansluiting niet goed is

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Zal bij mij geen maanden duren hoor jos Zeg ik meteen dat Abonnement op ga niet betalen voor iets dat ik half ontvang,
                Het is al heel wat als Delta op dit forum reageert, maar als ze dan iets beloven, moeten ze dat ook wel doen en bij storingen mag dat ook best wel een beetje heel erg snel...toch!!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus
                  Op NPO 1 kun je ook apie's kijken hoor...🤣🤣
                  Aapjes Rinus Ik zoek dat beest op 4 poten,met afhangende staart

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Het is al heel wat als Delta op dit forum reageert, maar als ze dan iets beloven, moeten ze dat ook wel doen en bij storingen mag dat ook best wel een beetje heel erg snel...toch!!
                    Tja Jos dat vinden wij ,maar ik denk ook dat hun werkdag ingedeeld wordt ,ik had ook liever weer vol beeld gehad maar zal nu ook een paar dagen moeten wachten Dus ik heb de module geduld maar aan gezet

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      Op NPO 1 kun je ook apie's kijken hoor...🤣🤣
                      Zolang dat niet in 8K wordt uitgezonden is het behelpen...toch?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Nou ja....ze gaven aan er op terug te komen, maar niet wanneer. We zullen nog een paar maandjes geduld hebben!
                        Hoe is eurosport 2 Jos bij jouw .bij mij ook en drama

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          Hoe is eurosport 2 Jos bij jouw .bij mij ook en drama
                          Daar heb ik wel een goed beeld.

                          Reageer


                          • #28
                            e
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                            Daar heb ik wel een goed beeld.
                            Ik heb bericht gehad Jos
                            Dank voor uw bericht. U geeft aan dat u storingen ervaart op de zender Animal Planet. Daarnaast lees ik op het forum dat u de nodige aanpassingen heeft gedaan op uw kabelnetwerk en aansluitingen. Voor een aantal tips kunt u wellicht nog hier kijken. https://www.delta.nl/klantenservice/...etvbekabeling/

                            Het vermoeden is dat het hierbij gaat om instraling van een 5G netwerk in de buurt. Dit kan bijv. zowel een nieuwe mobiele telefoon zijn in uw huishouden (met 5G) of veranderingen in het 5G spectrum van het mobiele netwerk.
                            Zeer vriendelijk antwoord Jos
                            ,Maar dat slechte gedeelte wat ik niet kan ontvangen dat zeg ik op Dan maar geen 120 zenders Glasvezel vind ik te duur ga geen €5,00 betalen voor een extra kastje,voor de 2 de TV dan wacht ik op een provider die me wel verder kan helpen, en mobiel moet ik niet van Delta veel te duur
                            OF ze moeten me van Delta een aanbod doen ,dat ik niet kan weigeren

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                              e
                              Ik heb bericht gehad Jos
                              Dank voor uw bericht. U geeft aan dat u storingen ervaart op de zender Animal Planet. Daarnaast lees ik op het forum dat u de nodige aanpassingen heeft gedaan op uw kabelnetwerk en aansluitingen. Voor een aantal tips kunt u wellicht nog hier kijken. https://www.delta.nl/klantenservice/...etvbekabeling/

                              Het vermoeden is dat het hierbij gaat om instraling van een 5G netwerk in de buurt. Dit kan bijv. zowel een nieuwe mobiele telefoon zijn in uw huishouden (met 5G) of veranderingen in het 5G spectrum van het mobiele netwerk.
                              Zeer vriendelijk antwoord Jos
                              ,Maar dat slechte gedeelte wat ik niet kan ontvangen dat zeg ik op Dan maar geen 120 zenders Glasvezel vind ik te duur ga geen €5,00 betalen voor een extra kastje,voor de 2 de TV dan wacht ik op een provider die me wel verder kan helpen, en mobiel moet ik niet van Delta veel te duur
                              OF ze moeten me van Delta een aanbod doen ,dat ik niet kan weigeren
                              De vraag blijft of dat de echte reden is. Je zou niet de eerste zijn die alle kabels in huis vervangt vanwege storingen en die daarna gewoon last blijft houden van slecht beeld.
                              Ik had zelf (inmiddels een aantal jaren geleden) al een hele tijd last van een slechte internetverbinding, wat ook aan mijn kabels/apparatuur zou liggen. Een moderator ( die toen nog wel actief waren op dit forum) ondernam uiteindelijk actie om de kabel in de straat te laten doormeten en daar bleek een kabelmof niet meer waterdicht te zijn!

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                                De vraag blijft of dat de echte reden is. Je zou niet de eerste zijn die alle kabels in huis vervangt vanwege storingen en die daarna gewoon last blijft houden van slecht beeld.
                                Ik had zelf (inmiddels een aantal jaren geleden) al een hele tijd last van een slechte internetverbinding, wat ook aan mijn kabels/apparatuur zou liggen. Een moderator ( die toen nog wel actief waren op dit forum) ondernam uiteindelijk actie om de kabel in de straat te laten doormeten en daar bleek een kabelmof niet meer waterdicht te zijn!
                                Dat heb ik hier ook een keer gehad Jos ,de Monteur nam er even tijd voor ,kon het ook niet begrijpen ,en vond toen de euvel,, stuk nieuwe kabel van het kastje naar binnen en opgelost
                                En Zoals ik schrijf Doen ze me een goed bod Glasvezel ligt er ,Wie weet en Anders KPN legt hier ook binnenkort aan,Moge de beste dan winnen, en vooral Mijn Beurs

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X