Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw DDTV zenderoverzicht per januari 2024

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Voor de liefhebbers: Bij Solcon op de glasvezel zitten wel de zenders Love Nature en Family 7 in het basispakket.

    Reageer


    • #17
      Kleine nabrander en wel zo eerlijk naar Delta toe, Love Nature is destijds wel degelijk als tijdelijk aangekondigd:
      https://www.delta.nl/nieuws/kijk-lov...r-love-nature/

      Neemt niet weg dat de inwisseling voor HGTV wel degelijk een achteruitgang qua portfolio is.

      Love Nature is erg duur (dat is hier al eens uitgelegd dacht ik) net als Family 7) per klant.
      Ze zouden in een pakket a 5 euro per klant wellicht er nog uit kunnen, maar gaan klanten het dan nog afnemen?

      Je kan je afvragen hoe KPN (en dus ook Solcon) dat doet, maar met meer abonnees zijn de kosten gemakkelijker te spreiden wellicht en wie weet komen ook deze partijen er bij nieuwe onderhandelingen achter dat e.e.a. veel te duur wordt. Dat was bij Family7 het geval, nieuwe onderhandelingen en een vraagprijs waar de honden geen brood van lusten.

      En men mag dromen, wie weet komt Delta er ooit wel uit met Love Nature en keert deze nog terug.

      HGTV mag er van mij betreft per direct weer af, geen toevoeging wat mij betreft.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Kleine nabrander en wel zo eerlijk naar Delta toe, Love Nature is destijds wel degelijk als tijdelijk aangekondigd:
        https://www.delta.nl/nieuws/kijk-lov...r-love-nature/

        Neemt niet weg dat de inwisseling voor HGTV wel degelijk een achteruitgang qua portfolio is.

        Love Nature is erg duur (dat is hier al eens uitgelegd dacht ik) net als Family 7) per klant.
        Ze zouden in een pakket a 5 euro per klant wellicht er nog uit kunnen, maar gaan klanten het dan nog afnemen?

        Je kan je afvragen hoe KPN (en dus ook Solcon) dat doet, maar met meer abonnees zijn de kosten gemakkelijker te spreiden wellicht en wie weet komen ook deze partijen er bij nieuwe onderhandelingen achter dat e.e.a. veel te duur wordt. Dat was bij Family7 het geval, nieuwe onderhandelingen en een vraagprijs waar de honden geen brood van lusten.

        En men mag dromen, wie weet komt Delta er ooit wel uit met Love Nature en keert deze nog terug.

        HGTV mag er van mij per direct weer af, geen toevoeging wat mij betreft.
        Je strooppot is nog niet leeg Bor ,Ga je op een andere tour ?,na je terechtstelling gisteren op een ander onderwerp

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X