Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw DDTV zenderoverzicht per januari 2024

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuw DDTV zenderoverzicht per januari 2024


    Ik geloof niet dat er nu direct veel gewijzigd is, maar er is een nieuw zenderoverzicht :

    https://www.delta.nl/media/gezhrgav/...nuari-2024.pdf

    Ja, in de radiozenders zie ik wel de nodige wijzigingen

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik geloof niet dat er nu direct veel gewijzigd is, maar er is een nieuw zenderoverzicht :

    https://www.delta.nl/media/gezhrgav/...nuari-2024.pdf

    Ja, in de radiozenders zie ik wel de nodige wijzigingen
    Toch wel. Kennelijk gaat Horse & Country naar HD, die is as we speak nog SD.

    Er zit verder een foutje in het overzicht (zoals altijd) BBC3 en 4 zijn ook HD. Helaas is de nummering nog steeds niet aangepast en staan deze zenders nog steeds in de verkeerde volgorde.

    Hopelijk volgen onderstaande zenders ook snel:
    * SAT1
    * Pro7
    * 3Sat
    * Kabel1
    * VOX
    * N-tv
    * Mediaset Italia
    * CNBC
    * Bloomberg (zelfs 4K)
    * Fox News
    * CGTN
    * MTV Hits
    * France3
    * Hustler
    * Dusk

    Verder ontbreekt Dolby nog op vele zenders, o.a. NPO Extra en VRT-zenders, Nickelodeon, BBC3, BBC4 (ik vergeet er vast nog een aantal). Gesproken ondertiteling ontbreekt nog op VRT-zenders en NPO Extra zenders. En meertalig ontbreekt op Arte, Eurosport en duitse zenders die nog wel eens het engelse signaal bij films leveren.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2024, 17:54.

    Reageer


    • #3
      Nu snap ik waarom ik Love Nature gisteravond ineens kwijt was. Helaas is HGTV er voor in de plaats gekomen: een soort TLC maar dan mbt Home en Garden en veelal Amerikaanse programma's Jammer hoor.

      Reageer


      • #4
        Officieel hoort in het zenderoverzicht achter Radiozenders 800, 877 t/m 888 en 890 t/m 900 nog een sterretje (*) te staan.

        * = alleen op interactief
        Laatst bewerkt door driepinter; 17 Jan 2024, 08:27.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Nu snap ik waarom ik Love Nature gisteravond ineens kwijt was. Helaas is HGTV er voor in de plaats gekomen: een soort TLC maar dan mbt Home en Garden en veelal Amerikaanse programma's Jammer hoor.
          Dan klopt er nog iets niet, ik meende te weten dat Love Nature HD naar 120+ zou gaan en uit het basispakket. Maar Love Nature staat helemaal niet meer op de zenderlijst !
          *Edit: blijkt opeens een tijdelijke zender te zijn geweest

          Dus tijdelijke zender is wel erg tijdelijk. Ik kon Love Nature beter waarderen dan HGTV.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2024, 10:35.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Nu snap ik waarom ik Love Nature gisteravond ineens kwijt was. Helaas is HGTV er voor in de plaats gekomen: een soort TLC maar dan mbt Home en Garden en veelal Amerikaanse programma's Jammer hoor.
            +1

            Ik heb de aankondiging verkeerd gelezen, ik dacht dat Love Nature tijdelijk in 50+ zat maar wel bleef bestaan in 120+
            Vreemde vervanging. Kwalitatief hoogwaardige zender ingeruild voor huis tuin en keuken zender (letterlijk en figuurlijk).

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Officieel hoort in het zenderoverzicht achter Radiozenders 800, 877 t/m 888 en 890 t/m 900 nog een sterretje (*) te staan.
              En er zijn raar maar waar in de regio Haarlem nu ook lokale tv zenders toegevoegd, tenminste dat had jij eerder bericht, ik weet niet waar men die gaat vermelden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Dan klopt er nog iets niet, ik meende te weten dat Love Nature HD naar 120+ zou gaan en uit het basispakket. Maar Love Nature staat helemaal niet meer op de zenderlijst !
                *Edit: blijkt opeens een tijdelijke zender te zijn geweest

                Dus tijdelijke zender is wel erg tijdelijk. Ik kon Love Nature beter waarderen dan HGTV.
                Het klopt, dat het niet klopt wat je zegt.
                1) Love Nature is vanaf de introductie een tijdelijke zender geweest in 50+ en ook als zodanig aangekondigd.
                2) Hij zat in 50+, er is niet gesproken over 120+

                :-)

                Dank voor de overige feedback.
                Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 16 Jan 2024, 13:00.

                Reageer


                • #9
                  Hopelijk is HGTV ook een tijdelijke zender dan , want een goede vervanger voor Love Nature is het zeker niet, vind ik

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    Het klopt, dat het niet klopt wat je zegt.
                    1) Love Nature is vanaf de introductie een tijdelijke zender geweest in 50+ en ook als zodanig aangekondigd.
                    2) Hij zat in 50+, er is niet gesproken over 120+

                    :-)
                    Het is niet anders :-)

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb 90+, blijft dat zo?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                        Ik heb 90+, blijft dat zo?
                        Oudere pakketten (niet meer bestelbaar)
                        90+ zenderpakket
                        Toegevoegd: MTV 90's (207)
                        Verplaatst naar 50+: Cartoonito (251)

                        Standaard pakket
                        Verwijderd: Family 7 (361)
                        Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)

                        Plus zenderpakket
                        Verwijderd: Antena 3 (522)
                        Verplaatst naar Standaard: Cartoonito (251)

                        Totaal pakket
                        Verwijderd: Family 7 (361)
                        Toegevoegd: Cartoonito (251), HGTV (25)

                        Reageer


                        • #13
                          [QUOTE=driepinter;n288949]

                          Dank u.

                          Reageer


                          • #14
                            Het is nog erger beste mensen, ik heb voor Delta gekozen juist omdat ze Love Nature in het pakket hadden.
                            Helaas bleek dat dus tijdelijk te zijn. Iets wat mij aan de telefoon niet verteld is toen er over gesproken werd.

                            Die nieuwe zender HGTV is helemaal niets.

                            Hoop dat ze overstag gaan en Love Nature vast in het pakket opnemen hetzij in 50+ of 120+.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Caroline8669 Bekijk bericht
                              Het is nog erger beste mensen, ik heb voor Delta gekozen juist omdat ze Love Nature in het pakket hadden.
                              Helaas bleek dat dus tijdelijk te zijn. Iets wat mij aan de telefoon niet verteld is toen er over gesproken werd.

                              Die nieuwe zender HGTV is helemaal niets.

                              Hoop dat ze overstag gaan en Love Nature vast in het pakket opnemen hetzij in 50+ of 120+.
                              Helemaal eens, er is nooit gesproken over tijdelijk, totdat de stekker er uit getrokken werd.
                              In die zin vind ik de communicatie echt niet goed. En dan
                              Love Nature vervangen voor letterlijk een huis tuin en keuken 13 in een dozijn zender is kansloos.

                              Ik hoop nog steeds op een terugkomst van Love Nature en het mooist zou zijn in zowel HD als 4K.
                              Verder hoop ik dat men in april zoals ieder jaar weer een groot aantal zenders die nog SD zijn vervangt voor HD.
                              Met name de overgebleven SD Duitse zenders en Mediaset Italia. Maak HD de standaard waar een zender HD aangeleverd wordt door Mediahuis of de sateliet.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Mar 2024, 16:32.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X