Sinds zondagavond op twee televisies gelijk geen zenders meer alleen de publieke. maandagmorgen kontakt opgenomen met Delta. Volgens de technisch adviseur kunnen ze de smartcard resetten. Dat lukt zegt hij. Vervolgens 3 minuten de C+ module en smartcard verwijderen, dan de modelu weer terug plaatsen en na melding de smartcard weer terug. Resultaat 0. Dan zegt hij dat de smartcard stuk is. Op mijn vraag of er 2 tegelijk stuk kunnen gaan op verschillende plaatsen in huis weet hij geen antwoord, alleen het zou kunnen.
Er wordt een ticket aangemaakt.
Dinsdagmorgen nog maar is gebeld en de mevrouw vertelde mij dat er een ticket is aangemaakt en dat om 08:55 er twee smartcards aan PostNl zijn gegeven. Ik zou nog een track en trace krijgen.
Woensdag middag is niemand de deur uitgegaan en geen smartcards. Gisteren weer gebeld, en bla die bla die bla hetzelfde riedeltje over ticket en zo. De smartcard zou bij PostNl zijn en de track en trace zou ik moeten hebben.
Vandaag weer gewacht, PostNl rijdt voorbij en ik heb nog steeds geen track en trace en nog steeds geen TV.
De splitter die Delta heeft geplaatst (modem-TV) verwijderd en de TV rechtstreeks op de muurcontact aangesloten.....geen TV. Nieuwe kabel gekocht, Geen TV.
Als ik een monteur moet laten komen kost mij dit € 25,- voorrijkosten (afstand middelburg - arnemuiden is 5 km en op diesel is dat zeker geen 25 euro) en € 15,- per kwartier.
De service van DeltaTV is gewoon helemaal RUK. ER wordt niet meegedacht aan een oplossing, maar vanaf een afstand en telefoon wordt er zomaar wat geconstateerd. De belachelijke mededeling in de email dat de voeding ook van het apparaat moet worden vervangen is natuurlijk een tranentrekker. Een smartcard geeft geen voeding.
Ik ben benieuwd naar de mening van de forumleden over de "zeer uitzonderlijke " service van Delta.
Er wordt een ticket aangemaakt.
Dinsdagmorgen nog maar is gebeld en de mevrouw vertelde mij dat er een ticket is aangemaakt en dat om 08:55 er twee smartcards aan PostNl zijn gegeven. Ik zou nog een track en trace krijgen.
Woensdag middag is niemand de deur uitgegaan en geen smartcards. Gisteren weer gebeld, en bla die bla die bla hetzelfde riedeltje over ticket en zo. De smartcard zou bij PostNl zijn en de track en trace zou ik moeten hebben.
Vandaag weer gewacht, PostNl rijdt voorbij en ik heb nog steeds geen track en trace en nog steeds geen TV.
De splitter die Delta heeft geplaatst (modem-TV) verwijderd en de TV rechtstreeks op de muurcontact aangesloten.....geen TV. Nieuwe kabel gekocht, Geen TV.
Als ik een monteur moet laten komen kost mij dit € 25,- voorrijkosten (afstand middelburg - arnemuiden is 5 km en op diesel is dat zeker geen 25 euro) en € 15,- per kwartier.
De service van DeltaTV is gewoon helemaal RUK. ER wordt niet meegedacht aan een oplossing, maar vanaf een afstand en telefoon wordt er zomaar wat geconstateerd. De belachelijke mededeling in de email dat de voeding ook van het apparaat moet worden vervangen is natuurlijk een tranentrekker. Een smartcard geeft geen voeding.
Ik ben benieuwd naar de mening van de forumleden over de "zeer uitzonderlijke " service van Delta.
Reageer